abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219369695
Limburgse bestuurders trekken aan de bel.
Geert Wilders kan de opgefokte extremisten te Venlo oproepen te stoppen met grote bek en intimidatie.
Doet hij dat?

De Kamer zal nooit een motie aannemen om agressieve azc-activisten te beschouwen als terroristen (antifa-motie)
pi_219369717
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 11:46 schreef Astro_boy het volgende:

[..]
Dat vroeg ik me ook af. Maar dat is waar de ‘Mars voor Veilig Nederland’ voor staat.

En ik moet iets rectificeren. ‘Ras’ is niet onderdeel van het credo. Ben te goed in tussen de regels doorlezen. Excuses. Zie hier hun FB account: https://www.facebook.com/(...)es/1341982207607521/
Alweer een anti-buitenlanders samenscholing...... maar verbloemd gepresenteerd
https://nos.nl/artikel/25(...)vanwege-demonstratie
pi_219369725
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 11:46 schreef Astro_boy het volgende:

[..]
Dat vroeg ik me ook af. Maar dat is waar de ‘Mars voor Veilig Nederland’ voor staat.

En ik moet iets rectificeren. ‘Ras’ is niet onderdeel van het credo. Ben te goed in tussen de regels doorlezen. Excuses. Zie hier hun FB account: https://www.facebook.com/(...)es/1341982207607521/
Zal geen stormlopen vermoed ik.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_219369727
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 11:43 schreef nostra het volgende:

[..]
Niet eens een besloten groep; een privéapp die Sijthoff het wel waard vond om te forwarden naar een groepsapp. Sowieso al een naaistreek natuurlijk. Maar goed, het is inmiddels wel water under the bridge, maar die Sijthoff speelt een zeer bijzondere rol.
Uit de reconstructie leek dat mee te vallen. Maar wellicht heeft hij zich vooral goed laten verkopen.
Netjes komt er minder netjes vanaf.
  zaterdag 29 november 2025 @ 11:54:55 #255
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219369730
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 november 2025 11:54 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Uit de reconstructie leek dat mee te vallen. Maar wellicht heeft hij zich vooral goed laten verkopen.
Netjes komt er minder netjes vanaf.
Neefjes :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 29 november 2025 @ 11:55:38 #256
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219369732
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 11:43 schreef nostra het volgende:

[..]
Niet eens een besloten groep; een privéapp die Sijthoff het wel waard vond om te forwarden naar een groepsapp. Sowieso al een naaistreek natuurlijk. Maar goed, het is inmiddels wel water under the bridge, maar die Sijthoff speelt een zeer bijzondere rol.
Ik noteer: nooit controversiele dingen zeggen in groepsapps als je bezig bent met een klus met risico op afbreuk.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  zaterdag 29 november 2025 @ 11:57:17 #257
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219369739
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 november 2025 11:55 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik noteer: nooit controversiele dingen zeggen in groepsapps als je bezig bent met een klus met risico op afbreuk.
Dat deed hij ook niet. Niet in een groepsapp én niet toen hij informateur was.

Je bent weer eens buitengewoon goed ingelicht..
/s
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 29 november 2025 @ 12:00:46 #258
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219369763
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 11:57 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Dat deed hij ook niet. Niet in een groepsapp én niet toen hij informateur was.

Je bent weer eens buitengewoon goed ingelicht..
/s
We laten maar even in het midden of een en ander enkele in prive-app is gezegd, of naar meerdere personen in een prive app, of in een groepsapp. Feit is dat hij zich ook publiekelijk heeft geuit waar meer mensen erbij stonden.

quote:
0:37
Wijers stapt op om verstuurde appjes: 'Zou je weloverwogen nooit doen'

Hans Wijers (D66) stopt als informateur. In een verklaring aan de pers zei hij dat hij door NRC is geconfronteerd met een privéappje waarin hij "spontaan uitspraken heeft gedaan die je weloverwogen nooit zou doen". Hij zou zich onder meer beledigend hebben uitgelaten over VVD-leider Yesilgöz.

Wijers zei niets over de inhoud van de uitspraken of aan wie ze waren gericht. Hij wilde geen vragen van de pers beantwoorden. D66-leider Jetten heeft inmiddels gehoord wat er in het appje staat maar wilde de tekst niet uitspreken. Hij zegt dat het "geen prettig taalgebruik" is. Van wanneer het appje is, weet Jetten niet.

Volgens NRC gaat het om een appje aan onder anderen mediaondernemer Willem Sijthoff, die een campagne voor een bepaald kabinet startte in aanloop naar de verkiezingen. Wijers zou hebben geschreven: "We moeten juist de deur openzetten naar Timmermans, dan doe ik mee. We moeten hem naar het centrum trekken en ook die feeks van de VVD", waarmee hij Yesilgöz omschreef als een boosaardige vrouw.
quote:
Sijthoff, de initiatiefnemer van de campagne 'Stem voor stabiliteit', heeft inmiddels op LinkedIn gereageerd op het lek uit de app-groep en de bijeenkomst van zijn initiatief. Hij betreurt deze gang van zaken ten zeerste en zegt dat die hem persoonlijk raakt.
https://nos.nl/artikel/25(...)e-buma-alleen-verder
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_219369782
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 11:54 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Neefjes :P
Verdorie, daar gaat mijn matige grap :P.
pi_219369927
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 november 2025 11:54 schreef nostra het volgende:

[..]
Zal geen stormlopen vermoed ik.
*stormfrontlopen
  Moderator zaterdag 29 november 2025 @ 13:43:27 #261
375570 crew  Cyan9
pi_219370217
Gelieve geen links plaatsen die betaalmuren omzeilen.
Ongeďnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_219370361
https://www.omroepwest.nl(...)oor-veilig-nederland
quote:
Demonstranten beginnen aan hun mars door de stad. Ze hebben een spandoeken en Nederlandse vlaggen bij zich. Er lopen enkele mensen verkleed als Zwarte Piet mee. Sinterklaas is er ook bij. Op de Laan van Reagan en Gorbatsjov, waar de mars begint, is veel politie aanwezig.
'Als 20 september moet, dan hebben we daar geen probleem mee’, wordt er geroepen
Gut..... vaderlandslievenden die het geweld van 20 september niks anti-vaderlands vinden.

Er zijn al arrestaties

[ Bericht 1% gewijzigd door Bluesdude op 29-11-2025 14:37:41 ]
pi_219370435
quote:
Tsjemig,
@wierdduk
zegt het echt letterlijk : 'Net als dat we tegenwoordig in het 4 5 mei comité mensen hebben die een ontzettende schurfthekel hebben aan joden." 😳 >>
https://x.com/pjvanerp/status/1994724394988359926
  zaterdag 29 november 2025 @ 15:00:18 #264
511161 Meningbastion
Bolwerk van feitelijkheid
pi_219370610
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 11:52 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Alweer een anti-buitenlanders samenscholing...... maar verbloemd gepresenteerd
https://nos.nl/artikel/25(...)vanwege-demonstratie
Ik juich die demonstratie toe want Nederland is niet van de asielzoekers maar van de Nederlanders. Nederland moet zo snel mogelijk stoppen met asielmigratie.
"In evidence we trust, faith is for the uncertain"
pi_219370681
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 15:00 schreef Meningbastion het volgende:

[..]
Ik juich die demonstratie toe want Nederland is niet van de asielzoekers maar van de Nederlanders. Nederland moet zo snel mogelijk stoppen met asielmigratie.
Mensen die vluchten voor oorlogsgeweld hebben recht op onderdak. Wat jij wil ...is die vluchtelingen wegjagen, dumpen bij andere landen Nogal egoistisch en hardvochtig.
Een agressieve denkwijze die in weze de samenleving verpest.... dus anti-Nederlands
pi_219370800
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 15:00 schreef Meningbastion het volgende:

[..]
Ik dacht dat de demonstratie tegen hoge boodschappenprijzen was. Blijkbaar zijn asielzoekers ook al schuldig aan de prijsstijgingen in de lokale Jumbo.
pi_219370949
Laten de bezorgde burgers zich weer van hun beste kant zien vandaag ja?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_219371014
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 09:14 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Onzin.

Dat jij dit soort lijstjes presenteert als "kun je na gaan hoe links het beleid eigenlijk is geweest" geeft weg hoe jij er zelf in staat.
Links en rechts zijn natuurlijk relatief. Als je Nederland vergelijkt met de VS zijn we super links.

Het klopt inderdaad dat als je een extreem links communistisch gedachtegoed nastreeft, Nederland relatief rechts is.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_219371092
De laatste verslaggeving van de Telegraaf over die mars vandaag:

"Beetje bij beetje druipen demonstranten af. Pieten delen de laatste pepernoten uit. Groepjes duiken de Spar in om bier te kopen en red bull."

De treurigheid straalt er vanaf :D
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_219371129
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 16:12 schreef aquawoman het volgende:
De laatste verslaggeving van de Telegraaf over die mars vandaag:

"Beetje bij beetje druipen demonstranten af. Pieten delen de laatste pepernoten uit. Groepjes duiken de Spar in om bier te kopen en red bull."

De treurigheid straalt er vanaf :D
Wat een sneu volk toch. Er is een verbod op gezichtsbedekking tijdens die demonstratie, vandaar de geschminkte Pieten. White trash!
pi_219371396
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 16:24 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Wat een sneu volk toch. Er is een verbod op gezichtsbedekking tijdens die demonstratie, vandaar de geschminkte Pieten. White trash!
Het verbod op gezichtsbedekking was voor de rechtsen natuurlijk helemaal prima als het om krakers en Marokkanen ging, maar als het om "bezorgde burgers" gaat hoeft het niet nageleefd te worden.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zaterdag 29 november 2025 @ 17:48:57 #272
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_219371517
Ook wij kachelen achteruit.

twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_219371610
quote:
15s.gif Op zaterdag 29 november 2025 17:48 schreef Perrin het volgende:
Ook wij kachelen achteruit.

[ x ]
Rob de Wijk neem ik niet meer serieus sinds zijn Bin Laden verzinsels.

Ik ben het er wel mee eens dat Nederland een land is in verval - op vele vlakken - maar dat is al een paar decennia aan de hand. En niet alleen in cijfers uit te drukken.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_219371644
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 18:08 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Rob de Wijk neem ik niet meer serieus sinds zijn Bin Laden verzinsels.

Ik ben het er wel mee eens dat Nederland een land is in verval - op vele vlakken - maar dat is al een paar decennia aan de hand. En niet alleen in cijfers uit te drukken.
Hand in eigen boezem steken misschien dan ook wel, de linkse partijen hebben de boel net zo goed laten versloffen.
pi_219371657
https://www.nrc.nl/nieuws(...)de-politiek-a4913977

Goed stukje dit, over waar Yesilgoz mee bezig is.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')