@TheStigsDutchCousinquote:Op donderdag 27 november 2025 07:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga iets ongekends doen.
Ik ga de sprint kijken.
Nu heb ik begin van Without me van Eminem in mijn hoofd.quote:
Ik qoute dit, zodat ik je volgend seizoen op aan kan spreken als je weer een sprint wilt skippen.quote:Op donderdag 27 november 2025 07:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga de sprint kijken.
Leuk!quote:Op donderdag 27 november 2025 07:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga de sprint kijken.
Omdat ik nu een uitzondering maak?quote:Op donderdag 27 november 2025 08:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik qoute dit, zodat ik je volgend seizoen op aan kan spreken als je weer een sprint wilt skippen.
Maakt niet uit, het leeft!quote:Op donderdag 27 november 2025 08:37 schreef Quyxz_ het volgende:
Iedereen is hyped voor Max zn kampioenschap, maar als Lando boven Max en Oscar eindigt, is het gewoon voorbij.
Ik ga er nog gewoon vanuit dat Max het niet gaat redden.quote:Op donderdag 27 november 2025 08:37 schreef Quyxz_ het volgende:
Iedereen is hyped voor Max zn kampioenschap, maar als Lando boven Max en Oscar eindigt, is het gewoon voorbij.
*dokter belt*quote:Op donderdag 27 november 2025 08:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@:Thestigsdutchcousin
Nattekitten is ziek.
quote:Op donderdag 27 november 2025 07:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga de sprint kijken.
Kans is minimaal.quote:Op donderdag 27 november 2025 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga er nog gewoon vanuit dat Max het niet gaat redden.
Anticlimax met McLaren dominantiequote:Op donderdag 27 november 2025 09:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Kans is minimaal.
Red Bull moet twee weekend op rij optimaal presteren en Norris moet een foutje maken of ergens veel pech hebben.
Dat Max nog een kans maakt is al een wonder.
Het wordt heel spannend.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Kans is minimaal.
Red Bull moet twee weekend op rij optimaal presteren en Norris moet een foutje maken of ergens veel pech hebben.
je bent zellufffquote:Op donderdag 27 november 2025 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het wordt heel spannend.
quote:
Norris crasht zondag.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Kans is minimaal.
doe maar zaterdag... en dan net iets te veel schade aan de auto dat die zondag niet doet wat moetquote:
Norris wint de sprint, maar crasht zondag. Pakt daarmee 8 punten en komt uit op 398.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe maar zaterdag... en dan net iets te veel schade aan de auto dat die zondag niet doet wat moet
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 27 november 2025 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Norris wint de sprint, maar crasht zondag. Pakt daarmee 8 punten en komt uit op 398.
Piastri wordt derde in de sprint en wint de race. Pakt daarmee 31 punten en komt uit op 397 punten.
Verstappen wordt tweede in de sprint en tweede in de race. Pakt daarmee 25 punten en komt uit op 391 punten.
En daarmee gaan we de laatste race in.![]()
Dus... wie crasht er 5 ronden voor het einde in AD?quote:Op donderdag 27 november 2025 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Norris wint de sprint, maar crasht zondag. Pakt daarmee 8 punten en komt uit op 398.
Piastri wordt derde in de sprint en wint de race. Pakt daarmee 31 punten en komt uit op 397 punten.
Verstappen wordt tweede in de sprint en tweede in de race. Pakt daarmee 25 punten en komt uit op 391 punten.
En daarmee gaan we de laatste race in.![]()
Ik geloof er nog niet echt inquote:Op donderdag 27 november 2025 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het wordt heel spannend.
Stroll?quote:Op donderdag 27 november 2025 09:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus... wie crasht er 5 ronden voor het einde in AD?
Antonelli, want daar heeft Max nog iets open staan vanwege die crash.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind Colapinto wel een soort Latifi.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Yuki, Stroll, Kimi, Gabriël, Francoquote:Op donderdag 27 november 2025 09:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Yuki zou crashgate 2025 opleveren.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Yuki, Stroll, Kimi, Gabriël, Franco
Pick your poison
Slecht plan iddquote:Op donderdag 27 november 2025 09:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Yuki zou crashgate 2025 opleveren.
Denk niet dat ie weg komt met een tik op de vingers. Ze zijn niet achterlijk bij de stewards.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:05 schreef Nia het volgende:
Voor Lando zou een touché met Verstappen, waarbij Verstappen uitvalt, geen slechte optie zijn toch? Wellicht krijgt Lando dan 10 strafseconden maar de WK titel krijgt ie dan nog steeds.
Stewards kunnen ook nog puntaftrek geven.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:05 schreef Nia het volgende:
Voor Lando zou een touché met Verstappen, waarbij Verstappen uitvalt, geen slechte optie zijn toch? Wellicht krijgt Lando dan 10 strafseconden maar de WK titel krijgt ie dan nog steeds.
19.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoeveel rondjes is de sprint?
BNW:quote:Op donderdag 27 november 2025 10:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk niet dat ie weg komt met een tik op de vingers. Ze zijn niet achterlijk bij de stewards.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op donderdag 27 november 2025 10:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
BNW:Oja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Hang er maar net van af, Schumi raakte alle punten kwijt, maar die deed het ook wel erg duidelijkquote:Op donderdag 27 november 2025 10:05 schreef Nia het volgende:
Ocon ramt Albon in de muur, de vorige keer waren het met Mick en LatifiGOAT ook een Haas en een Williams die in de clinch gingenquote:Op donderdag 27 november 2025 09:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Thanks. Dus geen verplichte stop in de sprint.quote:
Tegenwoordig weten ze wel beter.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:31 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hang er maar net van af, Schumi raakte alle punten kwijt, maar die deed het ook wel erg duidelijk
No risk, full push!quote:Op donderdag 27 november 2025 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Thanks. Dus geen verplichte stop in de sprint.
En we weten allemaal wat de grootste kracht van die McLaren isquote:Op donderdag 27 november 2025 10:38 schreef Perox het volgende:
[..]
No risk, full push!
Geldt ook voor de race met die kunstmatige beperking van 25 rondjes per band.
Ik denk dat dit Max wel ligt.
McLaren ook wel. Ik ben benieuwd of ze qua performance moeten inleveren vanwege die plank.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:38 schreef Perox het volgende:
[..]
No risk, full push!
Geldt ook voor de race met die kunstmatige beperking van 25 rondjes per band.
Ik denk dat dit Max wel ligt.
Vond het al zo'n vaag verhaal, en iedereen papagaait elkaar na.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:42 schreef Starflyer het volgende:
Hier een goede thread waarom verhitten van de skid blocks contraproductief is. Dus dat verhaal kan ook naar het rijk der fabelen.
[ x ]
Wat zullen de technische mensen bij McLaren zich een kriek lachen om de theorieën die de wereld in worden geslingerd.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:42 schreef Starflyer het volgende:
Hier een goede thread waarom verhitten van de skid blocks contraproductief is. Dus dat verhaal kan ook naar het rijk der fabelen.
[ x ]
En toch vond Lewis zijn rijgedrag heel normaal op Silverstone nadat hij Verstappen uit de race gereden had en hij zonder enige schaamte fier met de Britse vlag zwaaide naar de juichende Briten.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Stewards kunnen ook nog puntaftrek geven.
Iemand uit een race collideren (met het risico dat je zelf niet finisht) zou dom zijn in de wetenschap dat Piastri dan punten inloopt als die wel finisht.
Buiten het feit dat dat soort tactieken überhaupt dom zijn en niet binnen hedendaagse formule 1 thuishoren
Dat was ook een hard tegen hard gevecht.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:58 schreef Nia het volgende:
[..]
En toch vond Lewis zijn rijgedrag heel normaal op Silverstone nadat hij Verstappen uit de race gereden had en hij zonder enige schaamte fier met de Britse vlag zwaaide naar de juichende Briten.
Het afsnijden door Lando was geniaal gedaan. Dikke chapeau. Gewoon precies Max zijn tactiek waardoor die Max isoleert om aan de binnenkant te diven.quote:Op donderdag 27 november 2025 11:05 schreef Nia het volgende:
Lando heeft inmiddels dezelfde startprodecure van Verstappen gekopieerd. Verstappen kan daar denk ik prima op anticiperen. Ik zie in Max nog steeds de meester en in Lando de leerling.
Een heel slecht uitgevoerde poging totquote:Op donderdag 27 november 2025 11:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het afsnijden door Lando was geniaal gedaan. Dikke chapeau. Gewoon precies Max zijn tactiek waardoor die Max isoleert om aan de binnenkant te diven.
Maar het gevaar in Vegas zat natuurlijk in de griploze binnenkant.
Als Lando zijn banden niet goed had opgewarmd had hij niet de launch gehad die hij nu had. Hij had een prima launch. Anders had die niet voor Verstappen kunnen komen.quote:Op donderdag 27 november 2025 11:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een heel slecht uitgevoerde poging tot
Die was ingegeven door frustratie jegens Max in de opwarmronde
Waarbij Lando zo druk was met in zijn spiegels kijken naar Max dat hij vergat zijn banden goed op te warmen
Dit idd. Max hield zoveel afstand dat de banden van Norris al weer koud waren.quote:Op donderdag 27 november 2025 11:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een heel slecht uitgevoerde poging tot
Die was ingegeven door frustratie jegens Max in de opwarmronde
Waarbij Lando zo druk was met in zijn spiegels kijken naar Max dat hij vergat zijn banden goed op te warmen
Zoals ik zojuist zeg: Als Lando’s banden koud waren dan had die niet de start die hij had. Dus ik denk niet dat het aan de banden lag.quote:Op donderdag 27 november 2025 11:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit idd. Max hield zoveel afstand dat de banden van Norris al weer koud waren.
en ik denk deels van welquote:Op donderdag 27 november 2025 11:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zoals ik zojuist zeg: Als Lando’s banden koud waren dan had die niet de start die hij had. Dus ik denk niet dat het aan de banden lag.
En dat Lando een hele klaagzang over Max had op de radio klopt dan wel weer. En dat kan die remfout hebben ingeleid.
ik heb beelden gezien dat zowel aan Max als Norris gevraagd werd om 5 burnouts te doen, of Lando deed er maar drie, of de eerste twee waren zeer slecht uitgevoerd.quote:Op donderdag 27 november 2025 11:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wacht dacht je van dit scenario:quote:Op donderdag 27 november 2025 11:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zoals ik zojuist zeg: Als Lando’s banden koud waren dan had die niet de start die hij had. Dus ik denk niet dat het aan de banden lag.
En dat Lando een hele klaagzang over Max had op de radio klopt dan wel weer. En dat kan die remfout hebben ingeleid.
Dat het afsnijden van Lando vooraf was gepland is zeer waarschijnlijk. Hij kent ook wel de beruchte start waarbij Leclerc op pole startte en naar buiten werd gedrukt door Max die van P2 kwam.quote:Op donderdag 27 november 2025 12:03 schreef Perox het volgende:
[..]
Wacht dacht je van dit scenario:
Lando is al van plan om agressief in te sturen bij de start. Juist daarom is ie gefrustreerd dat Max alle tijd neemt om zijn plekje op te zoeken.
Dan blijft de hamvraag: Heeft de frustratie meegespeeld bij het net niet helemaal lekker uitvoeren van de maneuvre?
Het enige dat we zeker weten is dat hij zich in zekere mate gefrustreerd heeft uitgelaten. Of hem dat parten heeft gespeeld is giswerk.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 27 november 2025 11:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 november 2025 10:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
BNW:Oude koeienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie dit leest is gek
quote:Yeah, he’s taking the pss with how big of a gap he’s leaving. It’s way over the allowed allowance.
just leaving this herequote:“Yeah. Come on! He’s just taking the pss here. You can’t do this. It’s 10 car lengths, no?”
Toont alleen dat Lando de regels niet begrijpt.quote:
10 wagens lengte is ook alleen bij een safety car dus Norris kent de regels ook nietquote:
En ook alleen voor de eerste.quote:Op donderdag 27 november 2025 13:24 schreef Starflyer het volgende:
[..]
10 wagens lengte is ook alleen bij een safety car dus Norris kent de regels ook niet
quote:Op donderdag 27 november 2025 13:24 schreef Starflyer het volgende:
[..]
10 wagens lengte is ook alleen bij een safety car dus Norris kent de regels ook niet
Dat lijkt de million dollar question te zijn in de F1 formatieronde-wereld.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar wat is 'as tight as possible'?
Net zo rekbaar als de SC regel bij de Abu Dabhi GP van 2021.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
"Daar hebben we geen enkele reden toe", aldus teambaas Andrea Stella in een interview op de website van de renstal. "We hebben altijd gezegd dat zolang het rekenkundig mogelijk is, we het aan de coureurs laten om te vechten voor de titel. En dat is ook nog het geval in Qatar."quote:
hoe hadden ze dat willen verkopen in de papayarules dan?quote:
ik denk een gevalletje wat niet weet wat niet deertquote:Op donderdag 27 november 2025 15:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe hadden ze dat willen verkopen in de papayarules dan?
nee dit verhaaltje gaat voor mij naar het rijk der fabelen.quote:Op donderdag 27 november 2025 15:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk een gevalletje wat niet weet wat niet deert
het is een uitspraak van oscar zelfquote:Op donderdag 27 november 2025 15:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee dit verhaaltje gaat voor mij naar het rijk der fabelen.
Of half waarheden.
Maar die tweet kan ik niet serieus nemen
De papaya “rules” stelt dat de McLaren coureurs geen onderling contact mogen maken tijdens het racen. Dus dat heeft hier niet zoveel mee van doenquote:Op donderdag 27 november 2025 15:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe hadden ze dat willen verkopen in de papayarules dan?
Ja ik geloof er ook weinig van. McLaren moet nu door deze zure appel heen als ze geloofwaardig willen blijven. En Oscar gaat dat natuurlijk ook nimmer niet meer toestaan.quote:Op donderdag 27 november 2025 15:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee dit verhaaltje gaat voor mij naar het rijk der fabelen.
Of half waarheden.
Maar die tweet kan ik niet serieus nemen
Nou, het is toch alleen een uitspraak van een 3rd party Twitter account? Of is er ook een bron van Oscar zelf?quote:Op donderdag 27 november 2025 15:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is een uitspraak van oscar zelf
Dat er volgens Oscar een "very brief discussion" heeft bestaan is op zich een saillant detail. Ik ben wel benieuwd wat Stella daarop te zeggen heeft als hij er, (ik neem aan van wel) naar wordt gevraagd morgen tijdens de teambaas persconferentie/mediamoment.quote:Op donderdag 27 november 2025 15:45 schreef Nizno het volgende:
alles een beetje gelezen en het lijkt er meer op dat er gevraagd is aan Oscar of McL een beslissing heeft genomen om hem op te offeren.
Niet dat het vanuit McL kwam en dat Oscar nee heeft gezegd.
Maar goed ook mijn interpretatie komt vanuit verschillende twitteraccounts bij elkaar opgeteld want nergens staat een geheel samenhangend verhaal
Ik ook. Als alleen winnen genoeg was geweest had ik het nog wel willen geloven maar Lando moet nog steeds 1 race compleet verkloten.quote:Op donderdag 27 november 2025 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga er nog gewoon vanuit dat Max het niet gaat redden.
Lando niets in de sprint en 10e in de race.quote:Op donderdag 27 november 2025 16:51 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ook. Als alleen winnen genoeg was geweest had ik het nog wel willen geloven maar Lando moet nog steeds 1 race compleet verkloten.
Meeste bizarre scenario eindigen alledrie op dezelfde aantal punten na Qatar.
En daar het probleem wat de f1 regels vaker hebbeb: het is te vaag.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij verwees met die opmerking naar de vele lift en coast die tijdens de race van Las Vegas werd toegepast bij McLaren. Als ze de auto nu hoger zetten is dat dus niet meer nodigquote:Op donderdag 27 november 2025 20:21 schreef Evenstar het volgende:
Norris zegt dat ze dus sneller gaan zijn omdat auto hoger afgesteld moet worden. Wat is dat nou voor een onzin. Denk die gast dat iedereen dom is ofzo
Oh sterkte!quote:Op donderdag 27 november 2025 21:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga een deel van de kwalificatie op zaterdag vanwege medische gedoe.
Wo bist doquote:Op donderdag 27 november 2025 21:42 schreef Nattekat het volgende:
@:TheStigsDutchCousin staat er alleen voor dan
Kan ik wel aan.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:42 schreef Nattekat het volgende:
@:TheStigsDutchCousin staat er alleen voor dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |