@TheStigsDutchCousinquote:Op donderdag 27 november 2025 07:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga iets ongekends doen.
Ik ga de sprint kijken.
Nu heb ik begin van Without me van Eminem in mijn hoofd.quote:
Ik qoute dit, zodat ik je volgend seizoen op aan kan spreken als je weer een sprint wilt skippen.quote:Op donderdag 27 november 2025 07:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga de sprint kijken.
Leuk!quote:Op donderdag 27 november 2025 07:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga de sprint kijken.
Omdat ik nu een uitzondering maak?quote:Op donderdag 27 november 2025 08:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik qoute dit, zodat ik je volgend seizoen op aan kan spreken als je weer een sprint wilt skippen.
Maakt niet uit, het leeft!quote:Op donderdag 27 november 2025 08:37 schreef Quyxz_ het volgende:
Iedereen is hyped voor Max zn kampioenschap, maar als Lando boven Max en Oscar eindigt, is het gewoon voorbij.
Ik ga er nog gewoon vanuit dat Max het niet gaat redden.quote:Op donderdag 27 november 2025 08:37 schreef Quyxz_ het volgende:
Iedereen is hyped voor Max zn kampioenschap, maar als Lando boven Max en Oscar eindigt, is het gewoon voorbij.
*dokter belt*quote:Op donderdag 27 november 2025 08:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@:Thestigsdutchcousin
Nattekitten is ziek.
quote:Op donderdag 27 november 2025 07:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga de sprint kijken.
Kans is minimaal.quote:Op donderdag 27 november 2025 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga er nog gewoon vanuit dat Max het niet gaat redden.
Anticlimax met McLaren dominantiequote:Op donderdag 27 november 2025 09:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Kans is minimaal.
Red Bull moet twee weekend op rij optimaal presteren en Norris moet een foutje maken of ergens veel pech hebben.
Dat Max nog een kans maakt is al een wonder.
Het wordt heel spannend.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Kans is minimaal.
Red Bull moet twee weekend op rij optimaal presteren en Norris moet een foutje maken of ergens veel pech hebben.
je bent zellufffquote:Op donderdag 27 november 2025 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het wordt heel spannend.
quote:
Norris crasht zondag.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Kans is minimaal.
doe maar zaterdag... en dan net iets te veel schade aan de auto dat die zondag niet doet wat moetquote:
Norris wint de sprint, maar crasht zondag. Pakt daarmee 8 punten en komt uit op 398.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe maar zaterdag... en dan net iets te veel schade aan de auto dat die zondag niet doet wat moet
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 27 november 2025 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Norris wint de sprint, maar crasht zondag. Pakt daarmee 8 punten en komt uit op 398.
Piastri wordt derde in de sprint en wint de race. Pakt daarmee 31 punten en komt uit op 397 punten.
Verstappen wordt tweede in de sprint en tweede in de race. Pakt daarmee 25 punten en komt uit op 391 punten.
En daarmee gaan we de laatste race in.![]()
Dus... wie crasht er 5 ronden voor het einde in AD?quote:Op donderdag 27 november 2025 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Norris wint de sprint, maar crasht zondag. Pakt daarmee 8 punten en komt uit op 398.
Piastri wordt derde in de sprint en wint de race. Pakt daarmee 31 punten en komt uit op 397 punten.
Verstappen wordt tweede in de sprint en tweede in de race. Pakt daarmee 25 punten en komt uit op 391 punten.
En daarmee gaan we de laatste race in.![]()
Ik geloof er nog niet echt inquote:Op donderdag 27 november 2025 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het wordt heel spannend.
Stroll?quote:Op donderdag 27 november 2025 09:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus... wie crasht er 5 ronden voor het einde in AD?
Antonelli, want daar heeft Max nog iets open staan vanwege die crash.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind Colapinto wel een soort Latifi.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Yuki, Stroll, Kimi, Gabriël, Francoquote:Op donderdag 27 november 2025 09:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Yuki zou crashgate 2025 opleveren.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Yuki, Stroll, Kimi, Gabriël, Franco
Pick your poison
Slecht plan iddquote:Op donderdag 27 november 2025 09:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Yuki zou crashgate 2025 opleveren.
Denk niet dat ie weg komt met een tik op de vingers. Ze zijn niet achterlijk bij de stewards.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:05 schreef Nia het volgende:
Voor Lando zou een touché met Verstappen, waarbij Verstappen uitvalt, geen slechte optie zijn toch? Wellicht krijgt Lando dan 10 strafseconden maar de WK titel krijgt ie dan nog steeds.
Stewards kunnen ook nog puntaftrek geven.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:05 schreef Nia het volgende:
Voor Lando zou een touché met Verstappen, waarbij Verstappen uitvalt, geen slechte optie zijn toch? Wellicht krijgt Lando dan 10 strafseconden maar de WK titel krijgt ie dan nog steeds.
19.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoeveel rondjes is de sprint?
BNW:quote:Op donderdag 27 november 2025 10:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk niet dat ie weg komt met een tik op de vingers. Ze zijn niet achterlijk bij de stewards.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op donderdag 27 november 2025 10:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
BNW:Oja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Hang er maar net van af, Schumi raakte alle punten kwijt, maar die deed het ook wel erg duidelijkquote:Op donderdag 27 november 2025 10:05 schreef Nia het volgende:
Ocon ramt Albon in de muur, de vorige keer waren het met Mick en LatifiGOAT ook een Haas en een Williams die in de clinch gingenquote:Op donderdag 27 november 2025 09:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Thanks. Dus geen verplichte stop in de sprint.quote:
Tegenwoordig weten ze wel beter.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:31 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hang er maar net van af, Schumi raakte alle punten kwijt, maar die deed het ook wel erg duidelijk
No risk, full push!quote:Op donderdag 27 november 2025 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Thanks. Dus geen verplichte stop in de sprint.
En we weten allemaal wat de grootste kracht van die McLaren isquote:Op donderdag 27 november 2025 10:38 schreef Perox het volgende:
[..]
No risk, full push!
Geldt ook voor de race met die kunstmatige beperking van 25 rondjes per band.
Ik denk dat dit Max wel ligt.
McLaren ook wel. Ik ben benieuwd of ze qua performance moeten inleveren vanwege die plank.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:38 schreef Perox het volgende:
[..]
No risk, full push!
Geldt ook voor de race met die kunstmatige beperking van 25 rondjes per band.
Ik denk dat dit Max wel ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |