@TheStigsDutchCousinquote:Op donderdag 27 november 2025 07:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga iets ongekends doen.
Ik ga de sprint kijken.
Nu heb ik begin van Without me van Eminem in mijn hoofd.quote:
Ik qoute dit, zodat ik je volgend seizoen op aan kan spreken als je weer een sprint wilt skippen.quote:Op donderdag 27 november 2025 07:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga de sprint kijken.
Leuk!quote:Op donderdag 27 november 2025 07:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga de sprint kijken.
Omdat ik nu een uitzondering maak?quote:Op donderdag 27 november 2025 08:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik qoute dit, zodat ik je volgend seizoen op aan kan spreken als je weer een sprint wilt skippen.
Maakt niet uit, het leeft!quote:Op donderdag 27 november 2025 08:37 schreef Quyxz_ het volgende:
Iedereen is hyped voor Max zn kampioenschap, maar als Lando boven Max en Oscar eindigt, is het gewoon voorbij.
Ik ga er nog gewoon vanuit dat Max het niet gaat redden.quote:Op donderdag 27 november 2025 08:37 schreef Quyxz_ het volgende:
Iedereen is hyped voor Max zn kampioenschap, maar als Lando boven Max en Oscar eindigt, is het gewoon voorbij.
*dokter belt*quote:Op donderdag 27 november 2025 08:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@:Thestigsdutchcousin
Nattekitten is ziek.
quote:Op donderdag 27 november 2025 07:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga de sprint kijken.
Kans is minimaal.quote:Op donderdag 27 november 2025 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga er nog gewoon vanuit dat Max het niet gaat redden.
Anticlimax met McLaren dominantiequote:Op donderdag 27 november 2025 09:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Kans is minimaal.
Red Bull moet twee weekend op rij optimaal presteren en Norris moet een foutje maken of ergens veel pech hebben.
Dat Max nog een kans maakt is al een wonder.
Het wordt heel spannend.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Kans is minimaal.
Red Bull moet twee weekend op rij optimaal presteren en Norris moet een foutje maken of ergens veel pech hebben.
je bent zellufffquote:Op donderdag 27 november 2025 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het wordt heel spannend.
quote:
Norris crasht zondag.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Kans is minimaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |