"Daar hebben we geen enkele reden toe", aldus teambaas Andrea Stella in een interview op de website van de renstal. "We hebben altijd gezegd dat zolang het rekenkundig mogelijk is, we het aan de coureurs laten om te vechten voor de titel. En dat is ook nog het geval in Qatar."quote:
hoe hadden ze dat willen verkopen in de papayarules dan?quote:
ik denk een gevalletje wat niet weet wat niet deertquote:Op donderdag 27 november 2025 15:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe hadden ze dat willen verkopen in de papayarules dan?
nee dit verhaaltje gaat voor mij naar het rijk der fabelen.quote:Op donderdag 27 november 2025 15:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk een gevalletje wat niet weet wat niet deert
het is een uitspraak van oscar zelfquote:Op donderdag 27 november 2025 15:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee dit verhaaltje gaat voor mij naar het rijk der fabelen.
Of half waarheden.
Maar die tweet kan ik niet serieus nemen
De papaya “rules” stelt dat de McLaren coureurs geen onderling contact mogen maken tijdens het racen. Dus dat heeft hier niet zoveel mee van doenquote:Op donderdag 27 november 2025 15:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe hadden ze dat willen verkopen in de papayarules dan?
Ja ik geloof er ook weinig van. McLaren moet nu door deze zure appel heen als ze geloofwaardig willen blijven. En Oscar gaat dat natuurlijk ook nimmer niet meer toestaan.quote:Op donderdag 27 november 2025 15:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee dit verhaaltje gaat voor mij naar het rijk der fabelen.
Of half waarheden.
Maar die tweet kan ik niet serieus nemen
Nou, het is toch alleen een uitspraak van een 3rd party Twitter account? Of is er ook een bron van Oscar zelf?quote:Op donderdag 27 november 2025 15:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is een uitspraak van oscar zelf
Dat er volgens Oscar een "very brief discussion" heeft bestaan is op zich een saillant detail. Ik ben wel benieuwd wat Stella daarop te zeggen heeft als hij er, (ik neem aan van wel) naar wordt gevraagd morgen tijdens de teambaas persconferentie/mediamoment.quote:Op donderdag 27 november 2025 15:45 schreef Nizno het volgende:
alles een beetje gelezen en het lijkt er meer op dat er gevraagd is aan Oscar of McL een beslissing heeft genomen om hem op te offeren.
Niet dat het vanuit McL kwam en dat Oscar nee heeft gezegd.
Maar goed ook mijn interpretatie komt vanuit verschillende twitteraccounts bij elkaar opgeteld want nergens staat een geheel samenhangend verhaal
Ik ook. Als alleen winnen genoeg was geweest had ik het nog wel willen geloven maar Lando moet nog steeds 1 race compleet verkloten.quote:Op donderdag 27 november 2025 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga er nog gewoon vanuit dat Max het niet gaat redden.
Lando niets in de sprint en 10e in de race.quote:Op donderdag 27 november 2025 16:51 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ook. Als alleen winnen genoeg was geweest had ik het nog wel willen geloven maar Lando moet nog steeds 1 race compleet verkloten.
Meeste bizarre scenario eindigen alledrie op dezelfde aantal punten na Qatar.
En daar het probleem wat de f1 regels vaker hebbeb: het is te vaag.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar wat is 'as tight as possible'?
Hij verwees met die opmerking naar de vele lift en coast die tijdens de race van Las Vegas werd toegepast bij McLaren. Als ze de auto nu hoger zetten is dat dus niet meer nodigquote:Op donderdag 27 november 2025 20:21 schreef Evenstar het volgende:
Norris zegt dat ze dus sneller gaan zijn omdat auto hoger afgesteld moet worden. Wat is dat nou voor een onzin. Denk die gast dat iedereen dom is ofzo
Oh sterkte!quote:Op donderdag 27 november 2025 21:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga een deel van de kwalificatie op zaterdag vanwege medische gedoe.
Wo bist doquote:Op donderdag 27 november 2025 21:42 schreef Nattekat het volgende:
@:TheStigsDutchCousin staat er alleen voor dan
Kan ik wel aan.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:42 schreef Nattekat het volgende:
@:TheStigsDutchCousin staat er alleen voor dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |