Sow koekoekquote:Op woensdag 26 november 2025 21:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Voor een fan van een club wiens stadion afgelopen zaterdag voor de helft leeg was in minuut 90 heb jij best een grote waffel.
Suarez lacht hierom.quote:Op woensdag 26 november 2025 21:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Bizar trouwens dan van Dijk geen geel kreeg voor dat volleybal blok.
Feyenoord speelde zondag. @Zorroquote:Op woensdag 26 november 2025 21:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Voor een fan van een club wiens stadion afgelopen zaterdag voor de helft leeg was in minuut 90 heb jij best een grote waffel.
Nondeju zeg, koekoek.quote:Op woensdag 26 november 2025 21:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als je op een treinstation ergens in Polen de passagiersstromen een beetje moet begeleiden was dat toch wel handig geweestquote:Op woensdag 26 november 2025 21:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Geen enkele situatie rechtvaardigt een megafoonmongool.
85 jaar geleden konden ze daar ook goed zonder een megafoonquote:Op woensdag 26 november 2025 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je op een treinstation ergens in Polen de passagiersstromen een beetje moet begeleiden was dat toch wel handig geweest
Die arme mensen zaten aan het eind van de dag zonder stem
Maar dat heb je toch ook met een browser zoals Brave?quote:Op woensdag 26 november 2025 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een goed werkend fok
En met goed werkend bedoel ik een fok dat net zo krakkemikkig is als altijd alleen zonder reclame
Die onzin gebruik ik nietquote:Op woensdag 26 november 2025 21:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maar dat heb je toch ook met een browser zoals Brave?
Brave, is dat zoiets als Grinder?quote:Op woensdag 26 november 2025 21:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maar dat heb je toch ook met een browser zoals Brave?
Moet hij weten.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:02 schreef de_boswachter het volgende:
Truitje van Helénè accentueert mooi zijn gespierde male boobs @:zipportal
Je bouwt geen ww rechten op in het buitenland.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:05 schreef DobbyDobby het volgende:
Slot kan zich melden bij het UWV morgen.
Zit echt geen enkele lijn meer in. 500 miljoen uitgegeven.......![]()
![]()
De helft, er is ook het een en ander verkocht.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:05 schreef DobbyDobby het volgende:
Slot kan zich melden bij het UWV morgen.
Zit echt geen enkele lijn meer in. 500 miljoen uitgegeven.......![]()
![]()
Oh ja dan geef je ineens minder uit.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De helft, er is ook het een en ander verkocht.
Dat zal niet meevallen, maar bedanktquote:Op woensdag 26 november 2025 22:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
😲
Ik zal me de komende 180 dagen uiterst positief over je uitlaten.
Totaalplaatje is belangrijk Hans of kijk jij thuis ook alleen maar naar de uitgaven?quote:Op woensdag 26 november 2025 22:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh ja dan geef je ineens minder uit.
Gohquote:Op woensdag 26 november 2025 22:11 schreef GGMM het volgende:
Het valt me op dat vooral Feyenoorders Slot verdedigen
Toch heel erg bedanktquote:Op woensdag 26 november 2025 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zal niet meevallen, maar bedankt
Let nou maar op.quote:
Sierd moet je ook alleen Spaanse potten laten doen.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:14 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik waardeer het enthousiasme van Wytse, zoveel beter dan dooie Sierd.
Het lijkt me sterk dat die Sierd willen.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Sierd moet je ook alleen Spaanse potten laten doen.
Jeetje.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:15 schreef GGMM het volgende:
De verbijsterend grootse, ongekend briljante, adembenemend visionaire, buitenaards begaafde, astronomisch invloedrijke, onvoorstelbaar strategische, titanisch inspirerende, hypergeniale, fenomenaal motiverende, mythisch meesterschap uitstralende, kosmos-doordringend scherpzinnige, supernova-krachtige, episch heersende, tijd-en-ruimte-overtreffende trainer Slot kan het allemaal niet meer managen nu hij het zelf moet bedenken.
Sinds Heitinga weg is uit Liverpool, loopt het daar niet.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:15 schreef GGMM het volgende:
De verbijsterend grootse, ongekend briljante, adembenemend visionaire, buitenaards begaafde, astronomisch invloedrijke, onvoorstelbaar strategische, titanisch inspirerende, hypergeniale, fenomenaal motiverende, mythisch meesterschap uitstralende, kosmos-doordringend scherpzinnige, supernova-krachtige, episch heersende, tijd-en-ruimte-overtreffende trainer Slot kan het allemaal niet meer managen nu hij het zelf moet bedenken.
Ik sta hier volledig achter.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:15 schreef GGMM het volgende:
ah is net dicht inderdaad.quote:
Gaap.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:16 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik dacht oprecht dat Slot een goeie trainer was.
Gewoon een mindere versie van Ten Hag.
@:Slobeend
Had je prima kunnen doen tegen ploegen zoals Polen en Litouwen inderdaad.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:18 schreef Slobeend het volgende:
Waarom zou je Weghorst nog oproepen als Til ook bestaat? @:Koeman
Iemand moet Gravenberch vertellen dat hij zich moet concentreren op ballen afpakken.quote:
Hun probleemquote:Op woensdag 26 november 2025 22:18 schreef Dagoduck het volgende:
Atalanta scoort even 0-1 en 0-2 binnen twee minuten.
Atalantagodenquote:Op woensdag 26 november 2025 22:18 schreef Dagoduck het volgende:
Speelt dinges daar nog?quote:Op woensdag 26 november 2025 22:18 schreef Dagoduck het volgende:
Alleen tussen plaatsen van posts in. Zo kan je makkelijk de fipo krijgen.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Post van een abohouder wordt zeker sneller verwerkt
0-3.quote:
Jaquote:Op woensdag 26 november 2025 22:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Di Rono? Hateboer? Gosens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |