Blijven doneren.quote:Op woensdag 26 november 2025 21:43 schreef 3rr0r het volgende:
@:RamboDirk plaatst elke tien minuten een reactie. Tussendoor is hij bezig alle ads van Danny weg te klikken.
Ik zag dat David Luiz nog voetbaldequote:Op woensdag 26 november 2025 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Na zijn optreden van vanavond noem ik hem Knotteghin.
Sommige mensen willen ons laten geloven dat dit de beste verdediger allertijden is
Gelukkig heeft ons Dan de feedback ter harte genomen en gaat hij ermee aan de slagquote:Op woensdag 26 november 2025 21:43 schreef 3rr0r het volgende:
@:RamboDirk plaatst elke tien minuten een reactie. Tussendoor is hij bezig alle ads van Danny weg te klikken.
Dat mag ie dan wel even vermelden in het FB-topicquote:Op woensdag 26 november 2025 21:43 schreef 3rr0r het volgende:
Wat is erger, over ads beginnen of over fascisme?quote:Op woensdag 26 november 2025 21:43 schreef 3rr0r het volgende:
Door al mijn mis clicks heeft Danny vanavond een six-pack schultenbrau @Zipportalquote:Op woensdag 26 november 2025 21:43 schreef 3rr0r het volgende:
Wel flink boosquote:Op woensdag 26 november 2025 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ons Dan de feedback ter harte genomen en gaat hij ermee aan de slag
Blijven mailen.quote:Op woensdag 26 november 2025 21:44 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat mag ie dan wel even vermelden in het FB-topic
Oh, wacht
Al besproken.quote:Op woensdag 26 november 2025 21:44 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat mag ie dan wel even vermelden in het FB-topic
Oh, wacht
Zit daar verschil in?quote:Op woensdag 26 november 2025 21:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat is erger, over ads beginnen of over fascisme?
Kijk het is natuurlijk vervelend maar ik snap oprecht niet dat mensen als @Fok-it de hele boel bij elkaar lopen te schelden omdat er iets misgaat bij de ad-boer. Dan zit je ook echt niet lekker in je velletje hoor.quote:Op woensdag 26 november 2025 21:43 schreef 3rr0r het volgende:
Ads?quote:Op woensdag 26 november 2025 21:43 schreef 3rr0r het volgende:
Wat krijg je voor het abo?quote:Op woensdag 26 november 2025 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk het is natuurlijk vervelend maar ik snap oprecht niet dat mensen als @:fok-it de hele boel bij elkaar lopen te schelden omdat er iets misgaat bij de ad-boer. Dan zit je ook echt niet lekker in je velletje hoor.
Of koop gewoon een abo voor 12 euro lol. Hoe pauper ben je.
Maar dat geheel terzijde even
Dat wel maar het is natuurlijk wel zo dat nieuwe users (O hahaquote:Op woensdag 26 november 2025 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk het is natuurlijk vervelend maar ik snap oprecht niet dat mensen als @:fok-it de hele boel bij elkaar lopen te schelden omdat er iets misgaat bij de ad-boer. Dan zit je ook echt niet lekker in je velletje hoor.
Brave forum adminquote:Op woensdag 26 november 2025 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een goed werkend fokquote:
quote:Op woensdag 26 november 2025 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weiger de budgetbak van de aldi en de frontpage te sponsoren.
Hard gelachen om nieuwe usersquote:Op woensdag 26 november 2025 21:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat wel maar het is natuurlijk wel zo dat nieuwe users (O hahahet schoot er zo uit...) hierdoor weglopen
quote:Op woensdag 26 november 2025 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Brave forum admin
Of zoals @:scrummie zou zeggen, good boy!
Een beetje gericht opzoeken dan heeft Fursjil zo zijn tweede geel.quote:Op woensdag 26 november 2025 21:47 schreef VEM2012 het volgende:
Nou, er moet wel een wonder gebeuren, anders trekt Liverpool dit makkelijk naar zich toe.
Is er eigenlijk iemand die via 'de socials' mensen naar FOK! lokt?quote:Op woensdag 26 november 2025 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hard gelachen om nieuwe users
Geniet er nog van zolang het kan
Geen enkele situatie rechtvaardigt een megafoonmongool.quote:Op woensdag 26 november 2025 21:48 schreef Zipportal het volgende:
Wel een matige sfeer op Anfield. Uitvak hoor je ook niet . Gewoon.
Dan is zo'n Megafoonmongool wel een uitvinding. @:3rr0r
Ik heb geen flauw ideequote:Op woensdag 26 november 2025 21:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is er eigenlijk iemand die via 'de socials' mensen naar FOK! lokt?
@Caland of @RamboDirk ?quote:Op woensdag 26 november 2025 21:48 schreef GGMM het volgende:
Zal ik iemand die last heeft een abo cadeau doen
Ik ben in een goede bui
Pas als iemand voor komt weerquote:Op woensdag 26 november 2025 21:48 schreef Zipportal het volgende:
Dan is zo'n Megafoonmongool wel een uitvinding. @:3rr0r
quote:Op woensdag 26 november 2025 21:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Door al mijn mis clicks heeft Danny vanavond een six-pack schultenbrau @:zipportal
Ik loot graag mee.quote:Op woensdag 26 november 2025 21:48 schreef GGMM het volgende:
Zal ik iemand die last heeft een abo cadeau doen
Ik ben in een goede bui
quote:Op woensdag 26 november 2025 21:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat wel maar het is natuurlijk wel zo dat nieuwe users (O hahahet schoot er zo uit...) hierdoor weglopen
Voor een fan van een club wiens stadion afgelopen zaterdag voor de helft leeg was in minuut 90 heb jij best een grote waffel.quote:Op woensdag 26 november 2025 21:48 schreef Zipportal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |