SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo is dat twijfelachtig? Zowel PSV als Stuttgart zijn op dit moment toch aantoonbaar beter dan Feyenoord?quote:Op zondag 23 november 2025 16:39 schreef Irritatie100 het volgende: Ja, alleen tegen Stuttgart "mag" je slechter zijn Feyenoord zijnde en zelfs dat is al twijfelachtig.
Buitendam weet zichzelf altijd moeiteloos voor lul te zetten.quote:Op zondag 23 november 2025 16:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zowel tegen Stuttgart, PSV al GAE was je de hele wedstrijd gewoon de onderliggende partij. Ook aan het begin van de wedstrijd.
In het algemeen gesproken he, daar ging het over.quote:Op zondag 23 november 2025 16:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoezo is dat twijfelachtig? Zowel PSV als Stuttgart zijn op dit moment toch aantoonbaar beter dan Feyenoord?
Er zijn in de tegenstoot ook echt 2 a 3 mogelijkheden op een 100% kans verneukt door enorm doorzichtige kutballen die ik zelfs nog beter zou hebben gegeven.quote:Op zondag 23 november 2025 16:40 schreef TweedeKlum het volgende:
Een trainer die er voor kiest om een 2-1 te verdedigen ipv op de 3-1 te jagen hoort hier niet.
Ja, leg uit met argumenten anders?quote:Op zondag 23 november 2025 16:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Buitendam weet zichzelf altijd moeiteloos voor lul te zetten.
De schade zal vooralsnog beperkt blijven want de ‘concurrentie’ staat op behoorlijke afstand. Maar het patroon begint wel op te vallen, we zijn drie kwartier/een uurtje prima en voetballend veel beter, belonen ons niet en op het einde gaat de tegenstander erop en erover. Tegen Villa en Stuttgart is dat één ding, maar tegen NEC kan dit eigenlijk niet.quote:
Als je van die 4 Eredivisie potjes er niet minstens 3 wint is het wel klaar ja.quote:Op zondag 23 november 2025 16:43 schreef hhh38 het volgende:
Van Persie ontslaan is te vroeg. Maar de aankomende 4 wedstrijden moeten gewonnen worden en daarna is de Klassieker. Realistisch scenario dat ie de kerst niet haalt.
Waarom zou je hem überhaupt ontslaan als je gewoon op de plek in de Eredivisie staat waar je op dit moment thuishoort?quote:Op zondag 23 november 2025 16:43 schreef hhh38 het volgende:
Van Persie ontslaan is te vroeg. Maar de aankomende 4 wedstrijden moeten gewonnen worden en daarna is de Klassieker. Realistisch scenario dat ie de kerst niet haalt.
Van Persie ontslaan heeft geen zin als DtK aanblijft. De afgelopen transferzomer is echt rampzalig geweest.quote:Op zondag 23 november 2025 16:43 schreef hhh38 het volgende:
OpportunismeGod. Daar hou ik ook echt niet van nee maar dat is in de voetbalwereld geen optie volgens mijquote:Op zondag 23 november 2025 16:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lachwekkend dat we al over een ontslag spreken overigens.
Gaat nooit gebeuren natuurlijk.
Dit vooral ja. Het is ook altijd zo aandoenlijk.quote:Op zondag 23 november 2025 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat mensen nog serieus ingaan op @:buitendam (lol)
Dat zou ik niet terecht vinden en zou denk ik ook niks oplossen.quote:Op zondag 23 november 2025 16:43 schreef hhh38 het volgende:
Gelukkig is Feyenoord vandaag de dag niet meer zo'n gekke club. Robin maakt dit seizoen gewoon af.quote:Op zondag 23 november 2025 16:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
OpportunismeGod. Daar hou ik ook echt niet van nee maar dat is in de voetbalwereld geen optie volgens mij
De waarheid doet altijd pijn in dit topic. En dan gaan ze slaan, die Feyenoorders.quote:Op zondag 23 november 2025 16:46 schreef GGMM het volgende:
@:buitendam krijgt een paar tikken te verwerken
Hier ga ik niet op happen.quote:Op zondag 23 november 2025 16:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waarom zou je hem überhaupt ontslaan als je gewoon op de plek in de Eredivisie staat waar je op dit moment thuishoort?
Dat lijkt me ook ja en dat is wat mij betreft ook gewoon prima. Tenzij Liverpool Arne ontslaat, dan ben ik ineens wel heel opportunistischquote:Op zondag 23 november 2025 16:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig is Feyenoord vandaag de dag niet meer zo'n gekke club. Robin maakt dit seizoen gewoon af.
Denk je?quote:Op zondag 23 november 2025 16:43 schreef hhh38 het volgende:
Wanneer zou je het niet terecht vinden? Wat als we 0x winnen in die reeks?quote:Op zondag 23 november 2025 16:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zou ik niet terecht vinden en zou denk ik ook niks oplossen.
Bij verlies is de sfeer altijd bijzonder grimmig. Zeker als je uitlegt waarom je compleet terecht verliest en eigenlijk een matige trainer combineert met een matig elftal.quote:Op zondag 23 november 2025 16:46 schreef GGMM het volgende:
@:buitendam krijgt een paar tikken te verwerken
Van Persie ontslaan? 40% van de selectie is geblesseerd. Je hebt gewoon geen bank. Nieuwkoop, Smal, Sauer hebben niets in de basisopstelling te zoeken, etcetera etcetera.quote:Op zondag 23 november 2025 16:43 schreef hhh38 het volgende:
Omdat je tweede staat in de Eredivisie terwijl je overduidelijk niet de selectie hebt om eerste te staan.quote:Op zondag 23 november 2025 16:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wanneer zou je het niet terecht vinden? Wat als we 0x winnen in die reeks?
Maar waar baseer je dan op dat de trainer slecht presteert?quote:Op zondag 23 november 2025 16:51 schreef hhh38 het volgende:
Dat de selectie slecht zou zijn is geen reden om een trainer die slecht presteert níét te ontslaan. Het kan altijd beter.
Waarschijnlijk is Van Persie mede het probleem als je afgetroefd wordt door NEC, of vind jij dat NEC een betere selectie heeft?quote:Op zondag 23 november 2025 16:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Omdat je tweede staat in de Eredivisie terwijl je overduidelijk niet de selectie hebt om eerste te staan.
Lijkt me dus dat van Persie niet degene is die het probleem is.
We weten allemaal waar we met deze trainer aan begonnen zijn. En wat de mogelijke struikelpunten zouden zijn. Vandaag heeft hij echt een belachelijke prestatie geleverd met zijn wissels, maar dat is geen reden om nu al dit soort uitspraken te bezigen.quote:Op zondag 23 november 2025 16:51 schreef hhh38 het volgende:
Dat de selectie slecht zou zijn is geen reden om een trainer die slecht presteert níét te ontslaan. Het kan altijd beter.
Ik heb het over de hypothetische situatie dat deze slechte reeks (3x verlies op rij) doorzet.quote:Op zondag 23 november 2025 16:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar waar baseer je dan op dat de trainer slecht presteert?
Ik zou sowieso niet gauw de trainer midden in een seizoen ontslaan tenzij het écht een mismatch is. Dat is voor mij nu niet het geval en bovendien staan we nog altijd comfortabel tweede. Als we nu nul keer winnen, hangt het af van het spelbeeld van die potjes.quote:Op zondag 23 november 2025 16:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wanneer zou je het niet terecht vinden? Wat als we 0x winnen in die reeks?
Je verliest ook wel eens van een ploeg met een mindere selectie als je een goede trainer hebt. PSV nog in maart van dit jaar.quote:Op zondag 23 november 2025 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is Van Persie mede het probleem als je afgetroefd wordt door NEC, of vind jij dat NEC een betere selectie heeft?
Ja omdat de tegenstander een goeie trainer heeft/hadquote:Op zondag 23 november 2025 16:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je verliest ook wel eens van een ploeg met een mindere selectie als je een goede trainer hebt. PSV nog in maart van dit jaar.
Ik vind dit een realistische kijk. Ik vind ook dat je het aan zo'n jonge trainer verplicht bent om hem de tijd te geven.quote:Op zondag 23 november 2025 16:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou sowieso niet gauw de trainer midden in een seizoen ontslaan tenzij het écht een mismatch is. Dat is voor mij nu niet het geval en bovendien staan we nog altijd comfortabel tweede. Als we nu nul keer winnen, hangt het af van het spelbeeld van die potjes.
Bovendien vind ik dat vPersie tekort is gedaan met de aangekochte aanvallers en een aantal langdurige blessures.
Bovendien is de selectie ook helemaal niet slecht. Aanvallend kom je wel tekort tov PSV en je kunt best een slippertje begaan, maar vier potjes op rij verliezen tegen ook weer niet geweldige tegenstanders is wel treurig.quote:Op zondag 23 november 2025 16:51 schreef hhh38 het volgende:
NEC heeft Schreuder. Die heeft ook topclub ervaring.quote:Op zondag 23 november 2025 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja omdat de tegenstander een goeie trainer heeft/had
Ik vind dat je zo'n trainer nooit aan mag stellen als topclub, PSV deed dat met Van Bommel, Ajax ontelbare keren, onbegrijpelijk.quote:Op zondag 23 november 2025 16:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind dit een realistische kijk. Ik vind ook dat je het aan zo'n jonge trainer verplicht bent om hem de tijd te geven.
Is Dick al in de arena gesignaleerd?quote:Op zondag 23 november 2025 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja omdat de tegenstander een goeie trainer heeft/had
Kom op nou toch. PSV heeft ook dit jaar een duidelijk betere selectie. En over de afgelopen decennia is Feyenoord toch overduidelijk de derde club van Nederland. Dus niets vreemds aan dat je tegen PSV verloren hebt.quote:Op zondag 23 november 2025 16:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, alleen tegen Stuttgart "mag" je slechter zijn Feyenoord zijnde en zelfs dat is al twijfelachtig.
Dat is dus het punt, tactisch afgetroefd door Dick Schreuder, maar die heeft waarschijnlijk meer bagage op dat vlak dan Van Persie.quote:Op zondag 23 november 2025 16:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
NEC heeft Schreuder. Die heeft ook topclub ervaring.
Helemaal mee eens. Maar als je het aangaat vind ik dat je hem ook de tijd moet geven. Niet zoals met van Bommel of van Nistelrooy, maar zoals PSV Cocu de tijd heeft gegeven.quote:Op zondag 23 november 2025 16:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind dat je zo'n trainer nooit aan mag stellen als topclub, PSV deed dat met Van Bommel, Ajax ontelbare keren, onbegrijpelijk.
Van Persie heeft dan nog Hake naast hem zitten. Die is toch gepokt en gemazeld?quote:Op zondag 23 november 2025 16:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
NEC heeft Schreuder. Die heeft ook topclub ervaring.
Ze hebben nog geen wedstrijd gewonnen van een serieuze tegenstander ( fener,stuttgard,villa PSV , brage verloren, az gelijk)quote:Op zondag 23 november 2025 16:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Omdat je tweede staat in de Eredivisie terwijl je overduidelijk niet de selectie hebt om eerste te staan.
Lijkt me dus dat van Persie niet degene is die het probleem is.
Toch vraag ik mij af in hoeverre we er op vooruit zijn gegaan ten opzichte van vorig seizoen. De enige echte versterkingen vind ik Valente en Steijn ten opzichte van Stengs en Milambo. De rest is gelijkwaardig of minder wat we hiervoor hadden, Paixao is niet vervangen, de ontwikkeling van Moussa en Read valt dit seizoen een beetje tegen en bovendien missen we Moder en Beelen.quote:Op zondag 23 november 2025 16:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Bovendien is de selectie ook helemaal niet slecht. Aanvallend kom je wel tekort tov PSV en je kunt best een slippertje begaan, maar vier potjes op rij verliezen tegen ook weer niet geweldige tegenstanders is wel treurig.
Ik vind overigens niet dat vPersie in de gevarenzone zit of zo.
En Steijn is geen kampioensmateriaal. Dat is gewoon net niet in alle opzichten.quote:Op zondag 23 november 2025 17:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch vraag ik mij af in hoeverre we er op vooruit zijn gegaan ten opzichte van vorig seizoen. De enige echte versterkingen vind ik Valente en Steijn ten opzichte van Stengs en Milambo. De rest is gelijkwaardig of minder wat we hiervoor hadden, Paixao is niet vervangen, de ontwikkeling van Moussa en Read valt dit seizoen een beetje tegen en bovendien missen we Moder en Beelen.
Zo werkt het niet blijkbaar.quote:Op zondag 23 november 2025 17:12 schreef Document1 het volgende:
Als Steijn wel kon voetballen en die 100% goals er gewoon in tikt dan win je deze pot al voor er 40 minuten voorbij zijn.
Dat klopt wel hoor, maar als je het afzet tegen de rest van de Eredivisie sta je wel waar je hoort. Europees is wel teleurstellend, dat hadden wel wat meer punten mogen zijn.quote:Op zondag 23 november 2025 17:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch vraag ik mij af in hoeverre we er op vooruit zijn gegaan ten opzichte van vorig seizoen. De enige echte versterkingen vind ik Valente en Steijn ten opzichte van Stengs en Milambo. De rest is gelijkwaardig of minder wat we hiervoor hadden, Paixao is niet vervangen, de ontwikkeling van Moussa en Read valt dit seizoen een beetje tegen en bovendien missen we Moder en Beelen.
Steijn is gewoon een onbegrijpelijke aankoop. Die was bij Twente al niet onomstreden. Hij scoort makkelijk (bij Twente), daarom valt hij in positieve zin op. Maar hij mist het technische vernuft om op dit niveau mee te kunnen op het middenveld.quote:Op zondag 23 november 2025 17:12 schreef Document1 het volgende:
Als Steijn wel kon voetballen en die 100% goals er gewoon in tikt dan win je deze pot al voor er 40 minuten voorbij zijn.
Ik moet even ergens m’n woede en teleurstelling kwijt.quote:Op zondag 23 november 2025 17:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zo werkt het niet blijkbaar.
Ik vind Ahmed eigenlijk helemaal niet zo’n voltreffer. Voor dat geld kan je hem moeilijk als een miskoop beschouwen, maar dat vind ik ook van Steijn die best wel nuttig is, maar te gauw te belangrijk is gemaakt.quote:Op zondag 23 november 2025 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoewel Van Persie iedere week steeds een beetje meer laat zien dat hij een matige trainer is vind ik dat we het toch een verdieping hoger moeten zoeken: Te Kloese heeft een ontzettende bult narigheid bij elkaar gehaald. En Te Kloese heeft om zijn eigen hachje te redden Van Persie aangesteld na het mislukte experiment Priske. Het wordt tijd dat hij zijn conclusies eens trekt.
Tien miljoen voor Borges, en dan moet je in een wedstrijd als deze toch maar weer Sliti inbrengen omdat Borges er niets van kan. Zes miljoen voor Tengstedt, was wel lekker geweest om een goede spits achter de hand te hebben als Ueda weer eens geen knikker raakte. Zo maak je het een toch al beperkte trainer die zoekende is wel heel moeilijk. Paixao voor een niet eens zo indrukwekkend bedrag verkopen en het dan wel denken op te kunnen lossen met Sauer en een gozer uit de Turkse Keuken Kampioen Divisie is ook een leuke. Steijn blijft voor dat geld ook een dubieuze aankoop. Valente en de twee centrale verdedigers als voltreffers deze zomer, dat is zeker voor het geld dat je hebt uitgegeven een veel te magere score.
Feyenoord heeft nog steeds vooral behoefte aan een fatsoenlijke TD.
Denk dat het vooral tijd wordt dat Timber de bank op gaat. Taghi, Valente, Steijn is echt een beter middenveld en een stuk meer in balans. Zeker met Timber in deze vorm.quote:Op zondag 23 november 2025 17:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Steijn uit die twee kansen die hij krijgt in de eerste helft geen goal maakt heb je gewoon geen sodemieter aan hem. Voegt verder niks toe. Daar is hij voor gehaald dus moet hij die maken.
Dat is dus gewoon simpelweg een achteruitgang t.o.v. Milambo tot dusver. En zeker niet de 10 miljoen waard die op tafel ligt. Met een fit middenveld (haha) belandt die jongen gewoon op de bank.
Milambo was qua rendement nog minder dan Steijn nu en speelde vaak verstoppertje. Ik weet niet of het een achteruitgang is.quote:Op zondag 23 november 2025 17:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Steijn uit die twee kansen die hij krijgt in de eerste helft geen goal maakt heb je gewoon geen sodemieter aan hem. Voegt verder niks toe. Daar is hij voor gehaald dus moet hij die maken.
Dat is dus gewoon simpelweg een achteruitgang t.o.v. Milambo tot dusver. En zeker niet de 10 miljoen waard die op tafel ligt. Met een fit middenveld (haha) belandt die jongen gewoon op de bank.
Timber is echt lachwekkend inderdaad. Leuk dat hij nog lekker zijn lichaam erin gooit en dat er allemaal nog leuk uitziet, maar alles daarna is gewoon echt je ogen uitknijpen. Als je die deze winter van de hand kan doen voor een oke bedrag moet je dat gewoon lekker doen.quote:Op zondag 23 november 2025 17:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Denk dat het vooral tijd wordt dat Timber de bank op gaat. Taghi, Valente, Steijn is echt een beter middenveld en een stuk meer in balans. Zeker met Timber in deze vorm.
Milambo heeft in de tweede seizoenshelft echt wel een mindere fase gehad.. Toch wil ik dat nog altijd op de grillen gooien van een jonge speler. Voetballend is hij in ieder geval echt wel enkele stapjes beter en als het verschil ook niet in goals gemaakt wordt door Sem houdt het echt op.quote:Op zondag 23 november 2025 17:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Milambo was qua rendement nog minder dan Steijn nu en speelde vaak verstoppertje. Ik weet niet of het een achteruitgang is.
Vandaag ook gewoon 3 tegenstoten om zeep geholpen die een 100% kans op 3-1 hadden opgeleverd.quote:Op zondag 23 november 2025 17:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Timber is echt lachwekkend inderdaad. Leuk dat hij nog lekker zijn lichaam erin gooit en dat er allemaal nog leuk uitziet, maar alles daarna is gewoon echt je ogen uitknijpen. Als je die deze winter van de hand kan doen voor een oke bedrag moet je dat gewoon lekker doen.
Dat liet hij wel veel te weinig zien en daarom ook wel begrijpelijk dat hij verkocht is.quote:Op zondag 23 november 2025 17:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Milambo heeft in de tweede seizoenshelft echt wel een mindere fase gehad.. Toch wil ik dat nog altijd op de grillen gooien van een jonge speler. Voetballend is hij in ieder geval echt wel enkele stapjes beter en als het verschil ook niet in goals gemaakt wordt door Sem houdt het echt op.
Maar dankzij Steijn maken we toch de 1-1? Ik wil echt niet in de bres springen voor hem maar hij was niet totaal waardeloos vandaag.quote:Op zondag 23 november 2025 17:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Milambo heeft in de tweede seizoenshelft echt wel een mindere fase gehad.. Toch wil ik dat nog altijd op de grillen gooien van een jonge speler. Voetballend is hij in ieder geval echt wel enkele stapjes beter en als het verschil ook niet in goals gemaakt wordt door Sem houdt het echt op.
Eens, maar 2e is ook rechtstreekse plaatsing voor de CLquote:Op zondag 23 november 2025 17:23 schreef Haringkop2 het volgende:
De enige reden dat mensen nog mild zijn is omdat je nog op plek twee staat, maar het is dezelfde Kutzooi als vorig jaar.
Er is een partij kapitaal vernietigd met spelers als Ivanusec, Zerrouki, Steijn, Ueda, Borges, Tengstedt.
Fysiek sta je er enorm slecht voor (wederom). Er is niks geleerd.
Je doelstellingen om mee te doen om de titel en rechtstreeks te kwalificeren voor CL zijn beide al mislukt.
DtK moet zo snel mogelijk plaatsmaken voor iemand met verstand van zaken.
Als je maar geen afstand wil nemen, gaat dat nog lastig zat worden. Kansen genoeg gehad al.quote:Op zondag 23 november 2025 17:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens, maar 2e is ook rechtstreekse plaatsing voor de CL
Het is bij Ahmedhodzic wel duidelijk waarom hij voor Feyenoord speelt, hij heeft af en toe last van kortsluiting waardoor hij heel makkelijk kaarten pakt en soms ook onbegrijpelijke fouten maakt, maar ik vind hem toch wel voldoen. Niet iemand die hierna nog een stap hogerop gaat zetten, zijn tekortkomingen zijn duidelijk, maar hij is wel beter dan Trauner en Beelen en dus ben je er in ieder geval op die positie wel op vooruit gegaan.quote:Op zondag 23 november 2025 17:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind Ahmed eigenlijk helemaal niet zo’n voltreffer. Voor dat geld kan je hem moeilijk als een miskoop beschouwen, maar dat vind ik ook van Steijn die best wel nuttig is, maar te gauw te belangrijk is gemaakt.
Verder kleine kanttekening dat die Larin wel een leuk reservespitsje is, pech dat je die niet kan gebruiken. Dat Diarra, Tengstedt en Borges voor 20 miljoen (!!!) nog slechter zijn dan al die meukaanvallers van vorig jaar is echt schandalig ja.
Laten we hopen dat dit de laatste window is van te Kloese in ieder geval.
Tweede gaan we niet worden op deze manier.quote:Op zondag 23 november 2025 17:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bedoelde dat je dit seizoen als CL wilde spelen.quote:Op zondag 23 november 2025 17:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jawel joh. AZ kan er geen kut van en Ajax komt niet eens in de top 3 dit jaar.quote:Op zondag 23 november 2025 17:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tweede gaan we niet worden op deze manier.
Sem had dit seizoen veel meer goals moeten maken uit de kansen die hij gekregen had dan hij gedaan heeft. Leuke assist vandaag, maar dat is het ook weer niet.quote:Op zondag 23 november 2025 17:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar dankzij Steijn maken we toch de 1-1? Ik wil echt niet in de bres springen voor hem maar hij was niet totaal waardeloos vandaag.
Bovendien heeft Steijn nu al over dit Eredivisie seizoen een beter rendement dan Milambo. Het is wel een vooruitgang maar het had wel meer mogen zijn.
Ah, de voorrondes overleven. Dat is inderdaad mislukt, maar iemand afrekenen op 2 wedstrijden in augustus vind ik lastig.quote:Op zondag 23 november 2025 17:32 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Bedoelde dat je dit seizoen als CL wilde spelen.
Nee dat hoeft ook niet. De harde conclusie is gewoon dat je doelstellingen niet worden gehaald. En dat plek twee ook een hels karwei wordt met selectie die net aan 60 minuten kan spelen…quote:Op zondag 23 november 2025 17:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ah, de voorrondes overleven. Dat is inderdaad mislukt, maar iemand afrekenen op 2 wedstrijden in augustus vind ik lastig.
Het lag volledig aan Ayase.quote:Op zondag 23 november 2025 17:55 schreef HMFuckyouall het volgende:
Wat een WAARDELOZE spits is die Ueda ook @:Dombohetolifantje1
Beiden toch ook niet echt basismateriaal, wel? Je hoeft niet meteen een tweede Hancko te hebben, maar voltreffers?quote:Op zondag 23 november 2025 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoewel Van Persie iedere week steeds een beetje meer laat zien dat hij een matige trainer is vind ik dat we het toch een verdieping hoger moeten zoeken: Te Kloese heeft een ontzettende bult narigheid bij elkaar gehaald. En Te Kloese heeft om zijn eigen hachje te redden Van Persie aangesteld na het mislukte experiment Priske. Het wordt tijd dat hij zijn conclusies eens trekt.
Tien miljoen voor Borges, en dan moet je in een wedstrijd als deze toch maar weer Sliti inbrengen omdat Borges er niets van kan. Zes miljoen voor Tengstedt, was wel lekker geweest om een goede spits achter de hand te hebben als Ueda weer eens geen knikker raakte. Zo maak je het een toch al beperkte trainer die zoekende is wel heel moeilijk. Paixao voor een niet eens zo indrukwekkend bedrag verkopen en het dan wel denken op te kunnen lossen met Sauer en een gozer uit de Turkse Keuken Kampioen Divisie is ook een leuke. Steijn blijft voor dat geld ook een dubieuze aankoop. Valente en de twee centrale verdedigers als voltreffers deze zomer, dat is zeker voor het geld dat je hebt uitgegeven een veel te magere score.
Feyenoord heeft nog steeds vooral behoefte aan een fatsoenlijke TD.
Natuurlijk wel. Maar dat is verder geen prestatiequote:Op zondag 23 november 2025 17:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tweede gaan we niet worden op deze manier.
Maar dat is ook wat ik zeg: het had allemaal wel wat meer mogen zijn. Dat afronden was toch normaal bij Steijn het stukje buitenkwaliteit waar je flink voor betaalt en dat laat hij nog niet zien. Maar dat maakt hem niet gelijk een waardeloze speler.quote:Op zondag 23 november 2025 17:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sem had dit seizoen veel meer goals moeten maken uit de kansen die hij gekregen had dan hij gedaan heeft. Leuke assist vandaag, maar dat is het ook weer niet.
Moussa maakte af en toe ook weer hele domme keuzes. Frustrerende en tegelijkertijd af en toe geniale voetballer.quote:Op zondag 23 november 2025 18:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
vPersie geeft nu ook aan dat hij Moussa wisselde omdat hij niet meer meeliep met zijn man. Dat begrijp ik wel, maar hij had in mijn ogen ook Timber moeten aanpakken.
Incidentquote:Op zondag 23 november 2025 18:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Moussa maakte af en toe ook weer hele domme keuzes. Frustrerende en tegelijkertijd af en toe geniale voetballer.
Speeltuinvoetballer @Calandquote:Op zondag 23 november 2025 18:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Moussa maakte af en toe ook weer hele domme keuzes. Frustrerende en tegelijkertijd af en toe geniale voetballer.
En dat is dan je 2de aanvoerder. Je weet wel, degene die de jongens moet motiveren. Die moet er dus af omdat hij weigert om zijn taak uit te voeren.quote:Op zondag 23 november 2025 18:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
vPersie geeft nu ook aan dat hij Moussa wisselde omdat hij niet meer meeliep met zijn man. Dat begrijp ik wel, maar hij had in mijn ogen ook Timber moeten aanpakken.
Hoeveel kansen kan je nodig hebbenquote:Op zondag 23 november 2025 18:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het lag volledig aan Ayase.
Jij hebt vorig jaar gemist dat Priske zijn ontslagpapieren al ondertekend klaar lagen tot het opportunisme van een winstpartij tegen Bayern roet in het eten gooide, of praat je gewoon wederom onzin zoals altijd eigenlijkquote:Op zondag 23 november 2025 16:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig is Feyenoord vandaag de dag niet meer zo'n gekke club. Robin maakt dit seizoen gewoon af.
quote:Op zondag 23 november 2025 17:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Ueda uit die kansen die hij krijgt in de eerste helft geen goal maakt heb je gewoon geen sodemieter aan hem. Voegt verder niks toe. Daar is hij voor gehaald dus moet hij die maken.
Dat is dus gewoon simpelweg een achteruitgang t.o.v. Gimenez tot dusver. En zeker niet de 10 miljoen waard die op tafel ligt.
Moet je na gaan hoeveel krediet Robin nog heeft. Heb ik nog gelijk ook.quote:Op zondag 23 november 2025 19:36 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Jij hebt vorig jaar gemist dat Priske zijn ontslagpapieren al ondertekend klaar lagen tot het opportunisme van een winstpartij tegen Bayern roet in het eten gooide, of praat je gewoon wederom onzin zoals altijd eigenlijk
Maar Ueda heeft helemaal geen kansen gehad zelfs.quote:
Een beetje van beiden. We hebben een aantal spelers die gewoon structureel heel vaak geblesseerd zijn, zoals Bijlow, Goedkoop, Traunert en eerder Stengs. We hebben ook een aaantal pure pechgevallen; zo’n Beelen die z’n scheenbeen in twee trapt kun je moeilijk aan de staf wijten. Maar dat er ook daarnaast gewoon opvallend veel blessures zijn én een heel matige fitheid is ook wel duidelijk.quote:Op zondag 23 november 2025 17:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben meer benieuwd of al die blessures echt nog onder de noemer pech weggemoffeld kunnen worden.
Eerst vorig seizoen, nu zijn we ook alweer hard op weg. En uiteraard hebben we enkele usual suspects in de selectie, maar het begint toch weer flinke vormen aan te nemen in zijn totaliteit.
En dan mis je Taghi ook nogquote:Op zondag 23 november 2025 18:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Groter probleem op het middenveld is de verdwijning van Moder, plus Timber en Hwang die al het hele seizoen kwakkelen met hun fitheid.
Als je willens en wetens Steijn en Moussa aanvoerder maakt dan ben je altijd schuldig.quote:Op zondag 23 november 2025 19:57 schreef GGMM het volgende:
Het ligt niet aan Van Persie, eigenlijk is het wat ik al het hele seizoen zeg deze selectie kan gewoon niet veel beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |