abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219327445
De enige reden dat mensen nog mild zijn is omdat je nog op plek twee staat, maar het is dezelfde Kutzooi als vorig jaar.
Er is een partij kapitaal vernietigd met spelers als Ivanusec, Zerrouki, Steijn, Ueda, Borges, Tengstedt.

Fysiek sta je er enorm slecht voor (wederom). Er is niks geleerd.

Je doelstellingen om mee te doen om de titel en rechtstreeks te kwalificeren voor CL zijn beide al mislukt.
DtK moet zo snel mogelijk plaatsmaken voor iemand met verstand van zaken.
pi_219327448
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 17:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Timber is echt lachwekkend inderdaad. Leuk dat hij nog lekker zijn lichaam erin gooit en dat er allemaal nog leuk uitziet, maar alles daarna is gewoon echt je ogen uitknijpen. Als je die deze winter van de hand kan doen voor een oke bedrag moet je dat gewoon lekker doen.
Vandaag ook gewoon 3 tegenstoten om zeep geholpen die een 100% kans op 3-1 hadden opgeleverd.
  zondag 23 november 2025 @ 17:25:53 #63
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_219327451
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 17:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Milambo heeft in de tweede seizoenshelft echt wel een mindere fase gehad.. Toch wil ik dat nog altijd op de grillen gooien van een jonge speler. Voetballend is hij in ieder geval echt wel enkele stapjes beter en als het verschil ook niet in goals gemaakt wordt door Sem houdt het echt op.
Dat liet hij wel veel te weinig zien en daarom ook wel begrijpelijk dat hij verkocht is.

Verder wel eens over Steijn hoor, al is zijn rendement niet slecht. Die kans vandaag moet er wel in, maar ik vind ons qua afronden in zijn geheel eigenlijk best een matig elftal. Dat zeg ik al weken.
  zondag 23 november 2025 @ 17:26:47 #64
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_219327456
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 17:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Milambo heeft in de tweede seizoenshelft echt wel een mindere fase gehad.. Toch wil ik dat nog altijd op de grillen gooien van een jonge speler. Voetballend is hij in ieder geval echt wel enkele stapjes beter en als het verschil ook niet in goals gemaakt wordt door Sem houdt het echt op.
Maar dankzij Steijn maken we toch de 1-1? Ik wil echt niet in de bres springen voor hem maar hij was niet totaal waardeloos vandaag.

Bovendien heeft Steijn nu al over dit Eredivisie seizoen een beter rendement dan Milambo. Het is wel een vooruitgang maar het had wel meer mogen zijn.
Makkelijk eerste
pi_219327458
Geen TD had ooit bij Feyenoord de financiėle mogelijkheden van Ten Kloese. Deze man is onze Mislinstat.
  zondag 23 november 2025 @ 17:28:16 #66
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_219327476
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 17:23 schreef Haringkop2 het volgende:
De enige reden dat mensen nog mild zijn is omdat je nog op plek twee staat, maar het is dezelfde Kutzooi als vorig jaar.
Er is een partij kapitaal vernietigd met spelers als Ivanusec, Zerrouki, Steijn, Ueda, Borges, Tengstedt.

Fysiek sta je er enorm slecht voor (wederom). Er is niks geleerd.

Je doelstellingen om mee te doen om de titel en rechtstreeks te kwalificeren voor CL zijn beide al mislukt.
DtK moet zo snel mogelijk plaatsmaken voor iemand met verstand van zaken.
Eens, maar 2e is ook rechtstreekse plaatsing voor de CL
  zondag 23 november 2025 @ 17:29:05 #67
268491 fetX
pi_219327491
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 17:28 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Als je maar geen afstand wil nemen, gaat dat nog lastig zat worden. Kansen genoeg gehad al.
  Moderator zondag 23 november 2025 @ 17:30:03 #68
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_219327508
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 17:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik vind Ahmed eigenlijk helemaal niet zo’n voltreffer. Voor dat geld kan je hem moeilijk als een miskoop beschouwen, maar dat vind ik ook van Steijn die best wel nuttig is, maar te gauw te belangrijk is gemaakt.

Verder kleine kanttekening dat die Larin wel een leuk reservespitsje is, pech dat je die niet kan gebruiken. Dat Diarra, Tengstedt en Borges voor 20 miljoen (!!!) nog slechter zijn dan al die meukaanvallers van vorig jaar is echt schandalig ja.

Laten we hopen dat dit de laatste window is van te Kloese in ieder geval.
Het is bij Ahmedhodzic wel duidelijk waarom hij voor Feyenoord speelt, hij heeft af en toe last van kortsluiting waardoor hij heel makkelijk kaarten pakt en soms ook onbegrijpelijke fouten maakt, maar ik vind hem toch wel voldoen. Niet iemand die hierna nog een stap hogerop gaat zetten, zijn tekortkomingen zijn duidelijk, maar hij is wel beter dan Trauner en Beelen en dus ben je er in ieder geval op die positie wel op vooruit gegaan.

Larin vind ik amper een voetballer.
Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.
pi_219327514
quote:

[..]
Tweede gaan we niet worden op deze manier.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_219327525
quote:

[..]
Bedoelde dat je dit seizoen als CL wilde spelen.
pi_219327528
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 17:31 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Jawel joh. AZ kan er geen kut van en Ajax komt niet eens in de top 3 dit jaar.
pi_219327531
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 17:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Maar dankzij Steijn maken we toch de 1-1? Ik wil echt niet in de bres springen voor hem maar hij was niet totaal waardeloos vandaag.

Bovendien heeft Steijn nu al over dit Eredivisie seizoen een beter rendement dan Milambo. Het is wel een vooruitgang maar het had wel meer mogen zijn.
Sem had dit seizoen veel meer goals moeten maken uit de kansen die hij gekregen had dan hij gedaan heeft. Leuke assist vandaag, maar dat is het ook weer niet.
pi_219327547
Tweede helft iedereen weer moe. Echt topclub onwaardig.
  zondag 23 november 2025 @ 17:34:48 #74
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_219327559
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 17:32 schreef Haringkop2 het volgende:

[..]
Bedoelde dat je dit seizoen als CL wilde spelen.
Ah, de voorrondes overleven. Dat is inderdaad mislukt, maar iemand afrekenen op 2 wedstrijden in augustus vind ik lastig.
pi_219327596
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 17:34 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ah, de voorrondes overleven. Dat is inderdaad mislukt, maar iemand afrekenen op 2 wedstrijden in augustus vind ik lastig.
Nee dat hoeft ook niet. De harde conclusie is gewoon dat je doelstellingen niet worden gehaald. En dat plek twee ook een hels karwei wordt met selectie die net aan 60 minuten kan spelen…
pi_219327622
Ik ben meer benieuwd of al die blessures echt nog onder de noemer pech weggemoffeld kunnen worden.

Eerst vorig seizoen, nu zijn we ook alweer hard op weg. En uiteraard hebben we enkele usual suspects in de selectie, maar het begint toch weer flinke vormen aan te nemen in zijn totaliteit.
pi_219327759
Wat een WAARDELOZE spits is die Ueda ook @DombohetOlifantje1
pi_219327863
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 17:55 schreef HMFuckyouall het volgende:
Wat een WAARDELOZE spits is die Ueda ook @:Dombohetolifantje1
Het lag volledig aan Ayase.
pi_219327868
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoewel Van Persie iedere week steeds een beetje meer laat zien dat hij een matige trainer is vind ik dat we het toch een verdieping hoger moeten zoeken: Te Kloese heeft een ontzettende bult narigheid bij elkaar gehaald. En Te Kloese heeft om zijn eigen hachje te redden Van Persie aangesteld na het mislukte experiment Priske. Het wordt tijd dat hij zijn conclusies eens trekt.

Tien miljoen voor Borges, en dan moet je in een wedstrijd als deze toch maar weer Sliti inbrengen omdat Borges er niets van kan. Zes miljoen voor Tengstedt, was wel lekker geweest om een goede spits achter de hand te hebben als Ueda weer eens geen knikker raakte. Zo maak je het een toch al beperkte trainer die zoekende is wel heel moeilijk. Paixao voor een niet eens zo indrukwekkend bedrag verkopen en het dan wel denken op te kunnen lossen met Sauer en een gozer uit de Turkse Keuken Kampioen Divisie is ook een leuke. Steijn blijft voor dat geld ook een dubieuze aankoop. Valente en de twee centrale verdedigers als voltreffers deze zomer, dat is zeker voor het geld dat je hebt uitgegeven een veel te magere score.

Feyenoord heeft nog steeds vooral behoefte aan een fatsoenlijke TD.
Beiden toch ook niet echt basismateriaal, wel? Je hoeft niet meteen een tweede Hancko te hebben, maar voltreffers?
Dit, dus.
pi_219327886
Leedvermaak na de nederlaag van Ajax gisteren was niet volledig want ze zouden toch niet die 4e plek kwijtraken. Feyenoord zou immers niet verliezen van NEC thuis ..... I was wrong. ;(
pi_219327900
Arne draait slecht, Fey teveel verliespunten, mijn hart kan het allemaal niet meer aan. ;(
pi_219327912
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 17:31 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Natuurlijk wel. Maar dat is verder geen prestatie
pi_219327992
Valente is echt een goeie speler. Maar verder een heel middelmatig team zeg. Wat veel geld is er weggegooid aan middelmaat.
  zondag 23 november 2025 @ 18:40:45 #84
474254 GurneyIsBestOke
pi_219328049
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 17:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Sem had dit seizoen veel meer goals moeten maken uit de kansen die hij gekregen had dan hij gedaan heeft. Leuke assist vandaag, maar dat is het ook weer niet.
Maar dat is ook wat ik zeg: het had allemaal wel wat meer mogen zijn. Dat afronden was toch normaal bij Steijn het stukje buitenkwaliteit waar je flink voor betaalt en dat laat hij nog niet zien. Maar dat maakt hem niet gelijk een waardeloze speler.

Groter probleem op het middenveld is de verdwijning van Moder, plus Timber en Hwang die al het hele seizoen kwakkelen met hun fitheid. Daardoor kan je weinig variėren in je opstelling en middenveld, en pleeg je roofbouw op de spelers die er wel de hele tijd moeten staan. Met als gevolg dat je voortdurend wedstrijden hebt waar je tot een uur goed speelt en dan is het volkomen op.

Op dit moment is de selectie niet breed genoeg om het aanvallende voetbal te spelen wat vPersie nastreeft, vrees ik.
Makkelijk eerste
  zondag 23 november 2025 @ 18:50:52 #85
474254 GurneyIsBestOke
pi_219328117
vPersie geeft nu ook aan dat hij Moussa wisselde omdat hij niet meer meeliep met zijn man. Dat begrijp ik wel, maar hij had in mijn ogen ook Timber moeten aanpakken.
Makkelijk eerste
  zondag 23 november 2025 @ 18:54:25 #86
268491 fetX
pi_219328140
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 18:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
vPersie geeft nu ook aan dat hij Moussa wisselde omdat hij niet meer meeliep met zijn man. Dat begrijp ik wel, maar hij had in mijn ogen ook Timber moeten aanpakken.
Moussa maakte af en toe ook weer hele domme keuzes. Frustrerende en tegelijkertijd af en toe geniale voetballer.
pi_219328153
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 18:54 schreef fetX het volgende:

[..]
Moussa maakte af en toe ook weer hele domme keuzes. Frustrerende en tegelijkertijd af en toe geniale voetballer.
Incident
  zondag 23 november 2025 @ 18:57:09 #88
268491 fetX
pi_219328160
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 18:56 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Incident
Je bent zelf een incident.
pi_219328200
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 18:54 schreef fetX het volgende:

[..]
Speeltuinvoetballer @Caland
pi_219328217
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 18:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En dat is dan je 2de aanvoerder. Je weet wel, degene die de jongens moet motiveren. Die moet er dus af omdat hij weigert om zijn taak uit te voeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')