en dat is ook iets wat je jezelf echt mag kwalijk nemen, als je gewoon de kansen op doel schiet ipv naast/verprutst is zo'n wedstrijd veel sneller gespeeld.quote:Op zondag 23 november 2025 16:28 schreef fetX het volgende:
H
[..]
Het gekke is dat NEC niet mag klagen dat ze met rust niet 3-0 achter stonden. Maar goed, daarna vergooi je het helemaal. Dit is wel een kleine crisis hoor. Vier wedstrijden achter elkaar verliezen mag echt niet.
Klopt, die eerste helft was (los van het rampzalige afronden) prima. Maar vervolgens zijn de krachten op, komt die achterlijke Lotomba erin en worden we zelfs weggespeeld.quote:Op zondag 23 november 2025 16:28 schreef fetX het volgende:
Het gekke is dat NEC niet mag klagen dat ze met rust niet 3-0 achter stonden. Maar goed, daarna vergooi je het helemaal en verlies je terecht. Dit is wel een kleine crisis hoor. Vier wedstrijden achter elkaar verliezen mag echt niet.
Ach, het is niet alsof de 2e plaats in gevaar komt en kampioen worden zit er ook niet in.quote:Op zondag 23 november 2025 16:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Het tieft zoals verwacht weer helemaal in mekaar.
Met dit materiaal en zeker de tekortkomingen van RvP is 4 keer achtereen verliezen toch niet onverklaarbaar? Hoezo ‘mag dat echt niet’? Prima te verklaren toch?quote:Op zondag 23 november 2025 16:28 schreef fetX het volgende:
H
[..]
Het gekke is dat NEC niet mag klagen dat ze met rust niet 3-0 achter stonden. Maar goed, daarna vergooi je het helemaal en verlies je terecht. Dit is wel een kleine crisis hoor. Vier wedstrijden achter elkaar verliezen mag echt niet.
Wel tegen Volendam en dat soort clubjes maar daar heb je inderdaad geen reet aan.quote:Op zondag 23 november 2025 16:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Die kan er echt helemaal geen reet van he.
Zijn vormpiek de eerste maanden heeft aardig wat problemen verhuld. Nog steeds 13 uit 13 dus daar ligt het probleem toch niet echt.quote:Op zondag 23 november 2025 16:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Die kan er echt helemaal geen reet van he.
Volgens mij denken veel Feyenoorders nog steeds dat ze een kampioenswaardige selectie hebben.quote:Op zondag 23 november 2025 16:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met dit materiaal en zeker de tekortkomingen van RvP is 4 keer achtereen verliezen toch niet onverklaarbaar? Hoezo ‘mag dat echt niet’? Prima te verklaren toch?
Je had al 10 punten voor moeten staan. Die tweede plek is ontzettend belangrijk en dat gaat allemaal nog lastig worden en dat heb je helemaal aan jezelf te wijten.quote:Op zondag 23 november 2025 16:30 schreef Alpha0 het volgende:
Fuck this, je had die 2e plaats veilig kunnen spelen vandaag
Voor de eredivisie is het nog wel redelijk maar meer ook niet en zeker niet met Van Persie als coach.quote:Op zondag 23 november 2025 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij denken veel Feyenoorders nog steeds dat ze een kampioenswaardige selectie hebben.
maar troosteloos seizoen 4567845 is een feit.
Eens.quote:Op zondag 23 november 2025 16:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hebben wel een probleem.
Ja, volgens mij waren PSV, Stuttgart, GAE en nu ook weer NEC gewoon beter dan Feyenoord. Maar omdat je fan bent van Feyenoord ‘mag het niet’ ofzo? Al die wedstrijden was je slechter en verlies je dus terecht. Lijkt me niet heel gek.quote:Op zondag 23 november 2025 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij denken veel Feyenoorders nog steeds dat ze een kampioenswaardige selectie hebben.
maar troosteloos seizoen 4567845 is een feit.
Hahahahahahhahahhahhahahaahahahahhahahahquote:Op zondag 23 november 2025 16:36 schreef jigggy het volgende:
Nogmaals
Nec goden
Hahaatjes
Groeten uit Nijmegen
Ze kunnen vooral vaak het niveau van het begin van de wedstrijd niet vasthouden.quote:Op zondag 23 november 2025 16:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, volgens mij waren PSV, Stuttgart, GAE en nu ook weer NEC gewoon beter dan Feyenoord. Maar omdat je fan bent van Feyenoord ‘mag het niet’ ofzo? Al die wedstrijden was je slechter en verlies je dus terecht. Lijkt me niet heel gek.
Ja, alleen tegen Stuttgart "mag" je slechter zijn Feyenoord zijnde en zelfs dat is al twijfelachtig.quote:Op zondag 23 november 2025 16:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, volgens mij waren PSV, Stuttgart, GAE en nu ook weer NEC gewoon beter dan Feyenoord. Maar omdat je fan bent van Feyenoord ‘mag het niet’ ofzo? Al die wedstrijden was je slechter en verlies je dus terecht. Lijkt me niet heel gek.
Zowel tegen Stuttgart, PSV al GAE was je de hele wedstrijd gewoon de onderliggende partij. Ook aan het begin van de wedstrijd.quote:Op zondag 23 november 2025 16:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze kunnen vooral vaak het niveau van het begin van de wedstrijd niet vasthouden.
Of dat ligt aan fitheid of gebrek aan tactische aanpassingen (of beiden) vind ik lastig te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |