Omdat je tweede staat in de Eredivisie terwijl je overduidelijk niet de selectie hebt om eerste te staan.quote:Op zondag 23 november 2025 16:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wanneer zou je het niet terecht vinden? Wat als we 0x winnen in die reeks?
Maar waar baseer je dan op dat de trainer slecht presteert?quote:Op zondag 23 november 2025 16:51 schreef hhh38 het volgende:
Dat de selectie slecht zou zijn is geen reden om een trainer die slecht presteert níét te ontslaan. Het kan altijd beter.
Waarschijnlijk is Van Persie mede het probleem als je afgetroefd wordt door NEC, of vind jij dat NEC een betere selectie heeft?quote:Op zondag 23 november 2025 16:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Omdat je tweede staat in de Eredivisie terwijl je overduidelijk niet de selectie hebt om eerste te staan.
Lijkt me dus dat van Persie niet degene is die het probleem is.
We weten allemaal waar we met deze trainer aan begonnen zijn. En wat de mogelijke struikelpunten zouden zijn. Vandaag heeft hij echt een belachelijke prestatie geleverd met zijn wissels, maar dat is geen reden om nu al dit soort uitspraken te bezigen.quote:Op zondag 23 november 2025 16:51 schreef hhh38 het volgende:
Dat de selectie slecht zou zijn is geen reden om een trainer die slecht presteert níét te ontslaan. Het kan altijd beter.
Ik heb het over de hypothetische situatie dat deze slechte reeks (3x verlies op rij) doorzet.quote:Op zondag 23 november 2025 16:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar waar baseer je dan op dat de trainer slecht presteert?
Ik zou sowieso niet gauw de trainer midden in een seizoen ontslaan tenzij het écht een mismatch is. Dat is voor mij nu niet het geval en bovendien staan we nog altijd comfortabel tweede. Als we nu nul keer winnen, hangt het af van het spelbeeld van die potjes.quote:Op zondag 23 november 2025 16:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wanneer zou je het niet terecht vinden? Wat als we 0x winnen in die reeks?
Je verliest ook wel eens van een ploeg met een mindere selectie als je een goede trainer hebt. PSV nog in maart van dit jaar.quote:Op zondag 23 november 2025 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is Van Persie mede het probleem als je afgetroefd wordt door NEC, of vind jij dat NEC een betere selectie heeft?
Ja omdat de tegenstander een goeie trainer heeft/hadquote:Op zondag 23 november 2025 16:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je verliest ook wel eens van een ploeg met een mindere selectie als je een goede trainer hebt. PSV nog in maart van dit jaar.
Ik vind dit een realistische kijk. Ik vind ook dat je het aan zo'n jonge trainer verplicht bent om hem de tijd te geven.quote:Op zondag 23 november 2025 16:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou sowieso niet gauw de trainer midden in een seizoen ontslaan tenzij het écht een mismatch is. Dat is voor mij nu niet het geval en bovendien staan we nog altijd comfortabel tweede. Als we nu nul keer winnen, hangt het af van het spelbeeld van die potjes.
Bovendien vind ik dat vPersie tekort is gedaan met de aangekochte aanvallers en een aantal langdurige blessures.
Bovendien is de selectie ook helemaal niet slecht. Aanvallend kom je wel tekort tov PSV en je kunt best een slippertje begaan, maar vier potjes op rij verliezen tegen ook weer niet geweldige tegenstanders is wel treurig.quote:Op zondag 23 november 2025 16:51 schreef hhh38 het volgende:
NEC heeft Schreuder. Die heeft ook topclub ervaring.quote:Op zondag 23 november 2025 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja omdat de tegenstander een goeie trainer heeft/had
Ik vind dat je zo'n trainer nooit aan mag stellen als topclub, PSV deed dat met Van Bommel, Ajax ontelbare keren, onbegrijpelijk.quote:Op zondag 23 november 2025 16:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind dit een realistische kijk. Ik vind ook dat je het aan zo'n jonge trainer verplicht bent om hem de tijd te geven.
Is Dick al in de arena gesignaleerd?quote:Op zondag 23 november 2025 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja omdat de tegenstander een goeie trainer heeft/had
Kom op nou toch. PSV heeft ook dit jaar een duidelijk betere selectie. En over de afgelopen decennia is Feyenoord toch overduidelijk de derde club van Nederland. Dus niets vreemds aan dat je tegen PSV verloren hebt.quote:Op zondag 23 november 2025 16:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, alleen tegen Stuttgart "mag" je slechter zijn Feyenoord zijnde en zelfs dat is al twijfelachtig.
Dat is dus het punt, tactisch afgetroefd door Dick Schreuder, maar die heeft waarschijnlijk meer bagage op dat vlak dan Van Persie.quote:Op zondag 23 november 2025 16:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
NEC heeft Schreuder. Die heeft ook topclub ervaring.
Helemaal mee eens. Maar als je het aangaat vind ik dat je hem ook de tijd moet geven. Niet zoals met van Bommel of van Nistelrooy, maar zoals PSV Cocu de tijd heeft gegeven.quote:Op zondag 23 november 2025 16:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind dat je zo'n trainer nooit aan mag stellen als topclub, PSV deed dat met Van Bommel, Ajax ontelbare keren, onbegrijpelijk.
Van Persie heeft dan nog Hake naast hem zitten. Die is toch gepokt en gemazeld?quote:Op zondag 23 november 2025 16:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
NEC heeft Schreuder. Die heeft ook topclub ervaring.
Ze hebben nog geen wedstrijd gewonnen van een serieuze tegenstander ( fener,stuttgard,villa PSV , brage verloren, az gelijk)quote:Op zondag 23 november 2025 16:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Omdat je tweede staat in de Eredivisie terwijl je overduidelijk niet de selectie hebt om eerste te staan.
Lijkt me dus dat van Persie niet degene is die het probleem is.
Toch vraag ik mij af in hoeverre we er op vooruit zijn gegaan ten opzichte van vorig seizoen. De enige echte versterkingen vind ik Valente en Steijn ten opzichte van Stengs en Milambo. De rest is gelijkwaardig of minder wat we hiervoor hadden, Paixao is niet vervangen, de ontwikkeling van Moussa en Read valt dit seizoen een beetje tegen en bovendien missen we Moder en Beelen.quote:Op zondag 23 november 2025 16:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Bovendien is de selectie ook helemaal niet slecht. Aanvallend kom je wel tekort tov PSV en je kunt best een slippertje begaan, maar vier potjes op rij verliezen tegen ook weer niet geweldige tegenstanders is wel treurig.
Ik vind overigens niet dat vPersie in de gevarenzone zit of zo.
En Steijn is geen kampioensmateriaal. Dat is gewoon net niet in alle opzichten.quote:Op zondag 23 november 2025 17:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch vraag ik mij af in hoeverre we er op vooruit zijn gegaan ten opzichte van vorig seizoen. De enige echte versterkingen vind ik Valente en Steijn ten opzichte van Stengs en Milambo. De rest is gelijkwaardig of minder wat we hiervoor hadden, Paixao is niet vervangen, de ontwikkeling van Moussa en Read valt dit seizoen een beetje tegen en bovendien missen we Moder en Beelen.
Zo werkt het niet blijkbaar.quote:Op zondag 23 november 2025 17:12 schreef Document1 het volgende:
Als Steijn wel kon voetballen en die 100% goals er gewoon in tikt dan win je deze pot al voor er 40 minuten voorbij zijn.
Dat klopt wel hoor, maar als je het afzet tegen de rest van de Eredivisie sta je wel waar je hoort. Europees is wel teleurstellend, dat hadden wel wat meer punten mogen zijn.quote:Op zondag 23 november 2025 17:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch vraag ik mij af in hoeverre we er op vooruit zijn gegaan ten opzichte van vorig seizoen. De enige echte versterkingen vind ik Valente en Steijn ten opzichte van Stengs en Milambo. De rest is gelijkwaardig of minder wat we hiervoor hadden, Paixao is niet vervangen, de ontwikkeling van Moussa en Read valt dit seizoen een beetje tegen en bovendien missen we Moder en Beelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |