SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo is dat twijfelachtig? Zowel PSV als Stuttgart zijn op dit moment toch aantoonbaar beter dan Feyenoord?quote:Op zondag 23 november 2025 16:39 schreef Irritatie100 het volgende: Ja, alleen tegen Stuttgart "mag" je slechter zijn Feyenoord zijnde en zelfs dat is al twijfelachtig.
Buitendam weet zichzelf altijd moeiteloos voor lul te zetten.quote:Op zondag 23 november 2025 16:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zowel tegen Stuttgart, PSV al GAE was je de hele wedstrijd gewoon de onderliggende partij. Ook aan het begin van de wedstrijd.
In het algemeen gesproken he, daar ging het over.quote:Op zondag 23 november 2025 16:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoezo is dat twijfelachtig? Zowel PSV als Stuttgart zijn op dit moment toch aantoonbaar beter dan Feyenoord?
Er zijn in de tegenstoot ook echt 2 a 3 mogelijkheden op een 100% kans verneukt door enorm doorzichtige kutballen die ik zelfs nog beter zou hebben gegeven.quote:Op zondag 23 november 2025 16:40 schreef TweedeKlum het volgende:
Een trainer die er voor kiest om een 2-1 te verdedigen ipv op de 3-1 te jagen hoort hier niet.
Ja, leg uit met argumenten anders?quote:Op zondag 23 november 2025 16:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Buitendam weet zichzelf altijd moeiteloos voor lul te zetten.
De schade zal vooralsnog beperkt blijven want de ‘concurrentie’ staat op behoorlijke afstand. Maar het patroon begint wel op te vallen, we zijn drie kwartier/een uurtje prima en voetballend veel beter, belonen ons niet en op het einde gaat de tegenstander erop en erover. Tegen Villa en Stuttgart is dat één ding, maar tegen NEC kan dit eigenlijk niet.quote:
Als je van die 4 Eredivisie potjes er niet minstens 3 wint is het wel klaar ja.quote:Op zondag 23 november 2025 16:43 schreef hhh38 het volgende:
Van Persie ontslaan is te vroeg. Maar de aankomende 4 wedstrijden moeten gewonnen worden en daarna is de Klassieker. Realistisch scenario dat ie de kerst niet haalt.
Waarom zou je hem überhaupt ontslaan als je gewoon op de plek in de Eredivisie staat waar je op dit moment thuishoort?quote:Op zondag 23 november 2025 16:43 schreef hhh38 het volgende:
Van Persie ontslaan is te vroeg. Maar de aankomende 4 wedstrijden moeten gewonnen worden en daarna is de Klassieker. Realistisch scenario dat ie de kerst niet haalt.
Van Persie ontslaan heeft geen zin als DtK aanblijft. De afgelopen transferzomer is echt rampzalig geweest.quote:Op zondag 23 november 2025 16:43 schreef hhh38 het volgende:
OpportunismeGod. Daar hou ik ook echt niet van nee maar dat is in de voetbalwereld geen optie volgens mijquote:Op zondag 23 november 2025 16:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lachwekkend dat we al over een ontslag spreken overigens.
Gaat nooit gebeuren natuurlijk.
Dit vooral ja. Het is ook altijd zo aandoenlijk.quote:Op zondag 23 november 2025 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat mensen nog serieus ingaan op @:buitendam (lol)
Dat zou ik niet terecht vinden en zou denk ik ook niks oplossen.quote:Op zondag 23 november 2025 16:43 schreef hhh38 het volgende:
Gelukkig is Feyenoord vandaag de dag niet meer zo'n gekke club. Robin maakt dit seizoen gewoon af.quote:Op zondag 23 november 2025 16:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
OpportunismeGod. Daar hou ik ook echt niet van nee maar dat is in de voetbalwereld geen optie volgens mij
De waarheid doet altijd pijn in dit topic. En dan gaan ze slaan, die Feyenoorders.quote:Op zondag 23 november 2025 16:46 schreef GGMM het volgende:
@:buitendam krijgt een paar tikken te verwerken
Hier ga ik niet op happen.quote:Op zondag 23 november 2025 16:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waarom zou je hem überhaupt ontslaan als je gewoon op de plek in de Eredivisie staat waar je op dit moment thuishoort?
Dat lijkt me ook ja en dat is wat mij betreft ook gewoon prima. Tenzij Liverpool Arne ontslaat, dan ben ik ineens wel heel opportunistischquote:Op zondag 23 november 2025 16:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig is Feyenoord vandaag de dag niet meer zo'n gekke club. Robin maakt dit seizoen gewoon af.
Denk je?quote:Op zondag 23 november 2025 16:43 schreef hhh38 het volgende:
Wanneer zou je het niet terecht vinden? Wat als we 0x winnen in die reeks?quote:Op zondag 23 november 2025 16:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zou ik niet terecht vinden en zou denk ik ook niks oplossen.
Bij verlies is de sfeer altijd bijzonder grimmig. Zeker als je uitlegt waarom je compleet terecht verliest en eigenlijk een matige trainer combineert met een matig elftal.quote:Op zondag 23 november 2025 16:46 schreef GGMM het volgende:
@:buitendam krijgt een paar tikken te verwerken
Van Persie ontslaan? 40% van de selectie is geblesseerd. Je hebt gewoon geen bank. Nieuwkoop, Smal, Sauer hebben niets in de basisopstelling te zoeken, etcetera etcetera.quote:Op zondag 23 november 2025 16:43 schreef hhh38 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |