Ik reed 'vroeger' vaak voor of na werk over een fietspad zonder verlichting.quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:25 schreef ChocoFan het volgende:
Ik zie wel steeds vaker honden met lampjes. Die hebben de eigenaren omgedaan, ik weet, ik vind dat wel geinig.
De vraag is meer of die boot Titanic wil spelenquote:Op zaterdag 22 november 2025 21:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ach Marc kan wel tegen een stootje.
Daarom wel fijn dat er steeds meer hondeneigenaren zijn die hun hond verlichting om doen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik reed 'vroeger' vaak voor of na werk over een fietspad zonder verlichting.
Hoe vaak ik daar niet iemand naar de tering gescholden heb omdat ze er liepen met hont, zonder verlichting. En dan vaak aan beide kanten van het fietspad, riem erover![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De vraag is meer of die boot Titanic wil spelen
quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij kent mij duidelijk nietquote:Op zaterdag 22 november 2025 21:33 schreef ChocoFan het volgende:
Die merken niet als ze over je heen varen.
Al het goede komt van Milkakoeien?quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:35 schreef ChocoFan het volgende:
Ik noem mijzelf vaak een milkakoe, is wel weer wat anders dan iemand die een schip kan laten zinken.
Maar doet het je aan iemand denken hier?quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al het goede komt van Milkakoeien?
Iemand die door zijn moeder wordt geslagen? Nee.quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar doet het je aan iemand denken hier?
SBE in zijn jonge jaren 🤪quote:
Kan ook een buureendje zijnquote:Op zaterdag 22 november 2025 21:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar dan heeft ie dus wel een broertje of zusje, op deze foto.
Komen uit dezelfde fabriek hequote:Op zaterdag 22 november 2025 21:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar dan heeft ie dus wel een broertje of zusje kloon, op deze foto.
zusje dacht ikquote:Op zaterdag 22 november 2025 21:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar dan heeft ie dus wel een broertje of zusje, op deze foto.
De buurt-hooligans.quote:
Ik heb één zusje.quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Staat me ook iets van bij maar weet het niet zeker.
Dat wil die boot vast welquote:Op zaterdag 22 november 2025 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pics?quote:
Nee nooit natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
Zulk soort dingen gaan toch nooit fout?
quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan ik ook hoor
Bekijk deze YouTube-video
Pohh dat is me er eendjequote:
Leedvermaakquote:Op zaterdag 22 november 2025 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
Stiekem is dat kanaal gewoon grappig
Alles door elkaar. Je ziet wel dat mannen andere fails hebben.
Bekijk deze YouTube-video
Dat heb je wel goed omschreven.quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Leedvermaak![]()
En vrouwen zijn vooral onhandig en mannen stunten te veel wat fout gaat. Ik weet niet of ik het zo goed omschrijf.
quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb je wel goed omschreven.
Vanaf 15m07, het echte verschil tussen man en vrouwquote:Op zaterdag 22 november 2025 22:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Leedvermaak![]()
En vrouwen zijn vooral onhandig en mannen stunten te veel wat fout gaat. Ik weet niet of ik het zo goed omschrijf.
Ik lig net op bed. Ik kijk morgen even. Nu podcast op staan. Wat tegelijk kan met fok.quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vanaf 15m07, het echte verschil tussen man en vrouw
quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nounouquote:
quote:
quote:
die is leuk, je had volgens mij ook met vlaggetjes.quote:
quote:Op zondag 23 november 2025 08:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
die is leuk, je had volgens mij ook met vlaggetjes.
dat was jouw ava toch? Ik heb er ook eentje met kerstmuts en sneeuw ergens.quote:
Zijn allemaal ava'squote:Op zondag 23 november 2025 08:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat was jouw ava toch? Ik heb er ook eentje met kerstmuts en sneeuw ergens.
Het mag de naam sneeuw niet eens dragen zoweinig ligt hierquote:
We hadden een mooi laagje maar het verdwijnt al snel denk ik....het is wel ijzig koud...die wind vooral, brrrrrrquote:Op zondag 23 november 2025 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het mag de naam sneeuw niet eens dragen zoweinig ligt hier
Ja denk ook dat het zo weg is, steld helemaal niets voor nog helaasquote:Op zondag 23 november 2025 08:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
We hadden een mooi laagje maar het verdwijnt al snel denk ik....het is wel ijzig koud...die wind vooral, brrrrrr
was wel grappig om de gordijnen open te trekken en dan....hé...het is wit!quote:Op zondag 23 november 2025 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja denk ook dat het zo weg is, steld helemaal niets voor nog helaas
Ik had het niet eens gezien, maar ik was al vroeg beneden en het was nog aarde donker toen ik gordijnen omhog deedquote:Op zondag 23 november 2025 08:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
was wel grappig om de gordijnen open te trekken en dan....hé...het is wit!
owjjjquote:Op zondag 23 november 2025 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had het niet eens gezien, maar ik was al vroeg beneden en het was nog aarde donker toen ik gordijnen omhog deed
ik zag het pas toen ik weer even naar buiten keer toen het al licht was
Het is hier aardedonker achter het huis dan zie je echt dat dunne laagje sneeuw niet.quote:
ik kijk uit op de openbare weg vanaf 5 hoog, en in mn keuken heb ik (nog) geen raambekleding hangen, kon het niet missen zeg maarquote:Op zondag 23 november 2025 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had het niet eens gezien, maar ik was al vroeg beneden en het was nog aarde donker toen ik gordijnen omhog deed
ik zag het pas toen ik weer even naar buiten keer toen het al licht was
mja dat is dan iets minder jaquote:Op zondag 23 november 2025 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is hier aardedonker achter het huis dan zie je echt dat dunne laagje sneeuw niet.
Zoals ik elders al zei het is zo weinig dat een mier zich er niet eens in verstoppen kan
Dan heb je een mooi uit zicht, zal vooral mooi zijn als er een dik pak ligtquote:Op zondag 23 november 2025 09:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kijk uit op de openbare weg vanaf 5 hoog, en in mn keuken heb ik (nog) geen raambekleding hangen, kon het niet missen zeg maar
Is hier al bijna weg her en der zie je nog wat wits in de voegen aan de achterkant, aan de voorkant ligt weer iets meer heel raar is datquote:
quote:Op zondag 23 november 2025 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je een mooi uit zicht, zal vooral mooi zijn als er een dik pak ligt
Ja dat geloof ik graag. Ik heb ooit 6 hoog gewoon met aan de achterkant helemaal vrij, was allemaal weilanden en daar ergens in de verte tussen door een snel wegquote:Op zondag 23 november 2025 09:34 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
aan de achterkant (balkonkant; Keuken zit aan gallerijkant) kijk ik uit op een woonwijk, kan ik ook goed zien hoe het gesneeuwd heeft, zie er bij verse sneeuw mooi uit
Veel sneeuw is verkeerd bezorgd. Altijd hetzelfde met de PTT…quote:Op zondag 23 november 2025 10:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Hier ligt niets, het is zeker bij jullie gevallen.
Hier ook niet meer, op sommige auto's nog een beetje op het dak, maar op de straat niets meerquote:
quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Chocolaatjequote:Op zondag 23 november 2025 13:16 schreef ChocoFan het volgende:
Middag.![]()
Hier lag vanmorgen ook een zeer klein laagje sneeuw, vooral op de auto's en op mijn balkon. Straat al niets meer en nu is alles weg en is het grauw en donker.
Volgens buienradar gaat het hier rond 15:00 regenen..quote:Op zondag 23 november 2025 13:16 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en regen zie ik nu, nou ja, ik hoorde het en keek en zag het op mijn ramen.
Je snapt hemquote:
Dat is lang geleden , dat ik je gezien hebquote:
Klopt, zie je af en toe wel ergens verschijnen maar met je tikken is alweer tijdje terug.quote:Op zondag 23 november 2025 13:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is lang geleden , dat ik je gezien heb
Heel netjesquote:Op zondag 23 november 2025 13:22 schreef ChocoFan het volgende:
#WhenTaken Movies 🎬 #315 (23.11.2025)
I scored 893/1000🎟️🍿🥤🍫
1️⃣📍1.6K km - 🗓️10 yrs - 🥈142/200
2️⃣📍11.4 km - 🗓️2 yrs - 🥇197/200
3️⃣📍186 km - 🗓️4 yrs - 🥇189/200
4️⃣📍7.7 km - 🗓️0 yrs - 🥇200/200
5️⃣📍877 km - 🗓️7 yrs - 🥈165/200
https://movies.whentaken.com
Hier is ook alles okidokiequote:Op zondag 23 november 2025 13:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, zie je af en toe wel ergens verschijnen maar met je tikken is alweer tijdje terug.
Alles ok bij jou?
Dat kan zeker helpen jaquote:Op zondag 23 november 2025 13:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik was/ben er behoorlijk verbaasd over. 1 film had ik toevallig ook net gezien.
Ook een goede score.quote:Op zondag 23 november 2025 13:30 schreef marcb1974 het volgende:
#WhenTaken Movies 🎬 #315 (23.11.2025)
I scored 851/1000🎟️🍿🥤🍫
1️⃣📍631 km - 🗓️14 yrs - 🥈154/200
2️⃣📍10.4 km - 🗓️10 yrs - 🥇185/200
3️⃣📍1.1K km - 🗓️11 yrs - 🥈149/200
4️⃣📍42.2 km - 🗓️5 yrs - 🥇193/200
5️⃣📍876 km - 🗓️4 yrs - 🥈170/200
Natte bende is het geworden.quote:Op zondag 23 november 2025 15:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geniet er van, hier alleen nog steeds regen.
Hier stelde het ook niets voor, tegen 15.30 uur een paar grote vlokken natte sneeuw, het mag geen naam hebbenquote:Op zondag 23 november 2025 15:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geniet er van, hier alleen nog steeds regen.
Het is echt slecht, de sneeuwval laatste jaren. Wie weet komt er weer een ijstijd aan, kunnen we daar weer over klagen.quote:Op zondag 23 november 2025 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier stelde het ook niets voor, tegen 15.30 uur een paar grote vlokken natte sneeuw, het mag geen naam hebben
Anders verzinnen we wel wat om over te gaan klagen.quote:Op zondag 23 november 2025 17:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is echt slecht, de sneeuwval laatste jaren. Wie weet komt er weer een ijstijd aan, kunnen we daar weer over klagen.
Er word zoveel ophef over gemaakt code geel en sneeuwval, nou yeahhh. Maar goed we moeten het nemen zoals het komt zeg ik altijdquote:Op zondag 23 november 2025 17:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is echt slecht, de sneeuwval laatste jaren. Wie weet komt er weer een ijstijd aan, kunnen we daar weer over klagen.
En als het nu wel fout gaat en ze waarschuwen niet zijn ze zwaar de lul.quote:Op zondag 23 november 2025 17:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er word zoveel ophef over gemaakt code geel en sneeuwval, nou yeahhh. Maar goed we moeten het nemen zoals het komt zeg ik altijd
Er zijn in ieder geval kinderen die het weer even leuk vonden
https://www.rtl.nl/nieuws(...)eeuwballen-ouders-en
Dat is ook zo, ik denk ook altijd zal wel.quote:Op zondag 23 november 2025 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En als het nu wel fout gaat en ze waarschuwen niet zijn ze zwaar de lul.
Alleen krijg je zo'n gewenning aan dat ze het fout hebben dat iedereen ze gaat negeren.
En beetje 'the boy cried wolf' verhaal.
Absoluut.quote:Op zondag 23 november 2025 17:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Anders verzinnen we wel wat om over te gaan klagen.
Ik zie al die waarschuwingen meestal gelukkig niet en als mensen het erover hebben zeg ik vaak, ik zie het wel op de dag zelf.quote:Op zondag 23 november 2025 17:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er word zoveel ophef over gemaakt code geel en sneeuwval, nou yeahhh. Maar goed we moeten het nemen zoals het komt zeg ik altijd
Er zijn in ieder geval kinderen die het weer even leuk vonden
https://www.rtl.nl/nieuws(...)eeuwballen-ouders-en
Is ook zo, maar 9 van de 10x is zo waarschuwing nergens voor nodig.quote:Op zondag 23 november 2025 17:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zie al die waarschuwingen meestal gelukkig niet en als mensen het erover hebben zeg ik vaak, ik zie het wel op de dag zelf.
Voor kinderen is het meestal wel tof.
En zo is het Domnivoorquote:Op zondag 23 november 2025 17:32 schreef Domnivoor het volgende:
Ik neem die waarschuwingen met een korrel strooizout.
Maar hopen dat het even niet meer gaat vriezen, anders wordt het spekglad.quote:
Het was code geel voor het noorden.quote:Op zondag 23 november 2025 17:32 schreef Domnivoor het volgende:
Ik neem die waarschuwingen met een korrel strooizout.
Maar het is toch altijd code geel in het noorden?quote:Op zondag 23 november 2025 17:45 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het was code geel voor het noorden.
En dat was wel terecht.
Elke avond code geelquote:Op zondag 23 november 2025 17:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar het is toch altijd code geel in het noorden?
Ah nee joh.quote:Op zondag 23 november 2025 17:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar het is toch altijd code geel in het noorden?
Niet? Gemiste kans danquote:
Dat vind ik dan altijd minder aan de kou en sneeuw en zo, dat het glad kan worden, dat is helemaal niet handig in het verkeer, ook lopend niet.quote:Op zondag 23 november 2025 17:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Maar hopen dat het even niet meer gaat vriezen, anders wordt het spekglad.
Dat is helaas wel geblekenquote:Op zondag 23 november 2025 18:45 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb geen gladheid nodig om mijn arm en been te breken.
quote:Op zondag 23 november 2025 18:45 schreef Superbadeendje het volgende:
Wel weer iets anders eroverheen gekregen.quote:Op zondag 23 november 2025 18:45 schreef Superbadeendje het volgende:
Idd. Ik heb een gruwelijke hekel aan ijzel.quote:Op zondag 23 november 2025 18:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat vind ik dan altijd minder aan de kou en sneeuw en zo, dat het glad kan worden, dat is helemaal niet handig in het verkeer, ook lopend niet.
Echt he, het zit hem niet mee altijdquote:Op zondag 23 november 2025 18:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel weer iets anders eroverheen gekregen.
Je kan badeend beter veranderen in pecheend.
Geen blij dat ik glij voor jou?quote:Op zondag 23 november 2025 18:57 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Idd. Ik heb een gruwelijke hekel aan ijzel.
Code rood daar?quote:Op zondag 23 november 2025 19:29 schreef pullup het volgende:
Ik hoef gelukkig weer een jaar niet naar Groningen...Man3
Gewoon smerig koud, nat en winderigquote:
Zijn we ook van de huilie over de aardbevingen af?quote:Op zondag 23 november 2025 19:34 schreef pullup het volgende:
Laten we die provincie ook maar gewoon aan Duitsland schenken
En dat gas is toch al wel op ondertussenquote:Op zondag 23 november 2025 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn we ook van de huilie over de aardbevingen af?
Nee, daar zit nog redelijk wat geloof ikquote:Op zondag 23 november 2025 19:38 schreef pullup het volgende:
[..]
En dat gas is toch al wel op ondertussen
Ow nou mogen ze wel houden, en ik ben de kwaadste niet, ze krijgen Ajax erbij als extra afscheidscadeauquote:Op zondag 23 november 2025 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, daar zit nog redelijk wat geloof ik
Je gaat te verquote:Op zondag 23 november 2025 19:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ow nou mogen ze wel houden, en ik ben de kwaadste niet, ze krijgen Ajax erbij als extra afscheidscadeau
IJzel is nooit leuk. Alleen toen we op straat konden schaatsen.quote:Op zondag 23 november 2025 18:57 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Idd. Ik heb een gruwelijke hekel aan ijzel.
Haha ja dat weet ik ook nogquote:Op zondag 23 november 2025 19:47 schreef Shii het volgende:
[..]
IJzel is nooit leuk. Alleen toen we op straat konden schaatsen.
Ik heb al een gouden horloge...quote:Op zondag 23 november 2025 20:44 schreef Domnivoor het volgende:
Gouden zakhorloge van Titanic-passagier geveild voor ruim 2 miljoen euro
https://nos.nl/artikel/25(...)-ruim-2-miljoen-euro
@:Prisha @:Aoibhin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over een week alweer 7 jaar geleden.quote:
Zolang alweer. Wat gaat dat toch snel hèquote:Op zondag 23 november 2025 21:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Over een week alweer 7 jaar geleden.
Ik heb de foto's nog.quote:Op zondag 23 november 2025 21:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zolang alweer. Wat gaat dat toch snel hè
Dat scheelt 🤣quote:
Serieus? Ik ben gewoon op de fiets weggeweestquote:Op zondag 23 november 2025 17:45 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het was code geel voor het noorden.
En dat was wel terecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op zondag 23 november 2025 22:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Serieus? Ik ben gewoon op de fiets weggeweestDe mijne hebben ook niets achetrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje F1 slicks profiel ... dus droog weer
quote:Op zondag 23 november 2025 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
De mijne hebben ook niets achetr
Beetje F1 slicks profiel ... dus droog weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 24 november 2025 06:38 schreef Karzai het volgende:
Goedemorgen, fijne maandag allen![]()
[ afbeelding ]
Werkze.quote:Op maandag 24 november 2025 07:14 schreef Karzai het volgende:
Douchen maar, ontbijten en de lunchbammetjes smeren, daarna op den stalen ros weer naar het werk
Goede plannen, werk zequote:Op maandag 24 november 2025 07:14 schreef Karzai het volgende:
Douchen maar, ontbijten en de lunchbammetjes smeren, daarna op den stalen ros weer naar het werk
Fruitquote:
Goede vakantie gehad?quote:
quote:Op zondag 23 november 2025 19:34 schreef pullup het volgende:
Laten we die provincie ook maar gewoon aan Duitsland schenken
Ja hoor . Prima weer ook.quote:
Beetje koud wel...quote:
Waar was je?quote:
Een beetje Fries kan daar tegen.quote:
Bij Mario.quote:
Echte liefdequote:
Hier is het altijd kouderquote:Op maandag 24 november 2025 08:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een beetje Fries kan daar tegen.
Dikkere winterjas halenquote:
Ik ook maar draag nog steeds mijn inbetween jas.quote:
Ik heb ze beide maar in de auto, in de stad doet die het nog, maar zodra je eruit gaat is de winterjas echt nodig.quote:Op maandag 24 november 2025 08:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ook maar draag nog steeds mijn inbetween jas.
quote:
quote:Op maandag 24 november 2025 08:26 schreef pullup het volgende:
[..]Ik ben een heel klein beetje milder na een goed nachtje slaap
Nog dikker?quote:
Ja nog dikker en anders 2 over elkaarquote:
quote:Op maandag 24 november 2025 09:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja nog dikker en anders 2 over elkaar
Niet nodig.quote:Op maandag 24 november 2025 09:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja nog dikker en anders 2 over elkaar
Waarom niet? lekker warm toch?quote:
1 jas is genoegquote:
Gun drakin gewoon een tweede jasquote:Op maandag 24 november 2025 11:27 schreef RedShoe het volgende:
[..]
1 jas is genoeg![]()
Muts op, handschoenen aan.
Ik gun haar allesquote:
Heb je nog ergens fietsbanden ?quote:
Nee helaas, daar kan ik je niet aan helpen.quote:Op maandag 24 november 2025 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je nog ergens fietsbanden ?
Redshoe bedoel je, die heeft het koud.quote:
Sinds ik hartmedicatie slik kan ik het niet warm krijgenquote:Op maandag 24 november 2025 12:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Redshoe bedoel je, die heeft het koud.
Drakin heeft het niet nodig, innerlijk vuurtje brand wel
Ow dan las ik verkeerdquote:Op maandag 24 november 2025 12:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Redshoe bedoel je, die heeft het koud.
Drakin heeft het niet nodig, innerlijk vuurtje brand wel
Huh?quote:Op maandag 24 november 2025 12:27 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Sinds ik hartmedicatie slik kan ik het niet warm krijgennare bijwerking is dat.
Maar ik kleed me erop
Ik niet. Komt vooral door de bètablokkers volgens mij.quote:Op maandag 24 november 2025 12:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Huh?
Ik krijg het er altijd heet door als ik die troep weer nemen moet
Die krijgt ook vast de hartmedicatie die marc krijgt, das duidelijk te zienquote:Op maandag 24 november 2025 13:43 schreef RedShoe het volgende:
Het was erg warm gister in Las Vegas![]()
[ x ]
Lolquote:Op maandag 24 november 2025 13:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Die krijgt ook vast de hartmedicatie die marc krijgt, das duidelijk te zien
Die heb ik dus ook zo nu en dan.quote:Op maandag 24 november 2025 13:31 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik niet. Komt vooral door de bètablokkers volgens mij.
Zal ik het in december eens bijhouden? Kijken wie gemiddeld de hoogste score haalt ofzo.quote:Op maandag 24 november 2025 14:19 schreef pullup het volgende:
Ook maar even gedaan
#WhenTaken Movies 🎬 #316 (24.11.2025)
I scored 763/1000🎟️🍿🥤
1️⃣📍121 km - 🗓️0 yrs - 🥇195/200
2️⃣📍7.6K km - 🗓️12 yrs - 🥉89/200
3️⃣📍7.4K km - 🗓️0 yrs - 🥉110/200
4️⃣📍242 km - 🗓️11 yrs - 🥈173/200
5️⃣📍26.1 km - 🗓️3 yrs - 🥇196/200
Is wel een mooie competitiequote:Op maandag 24 november 2025 14:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal ik het in december eens bijhouden? Kijken wie gemiddeld de hoogste score haalt ofzo.
Leukquote:Op maandag 24 november 2025 14:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal ik het in december eens bijhouden? Kijken wie gemiddeld de hoogste score haalt ofzo.
Krijgen we dan een lijst, net als dat andere topic op FOK?quote:Op maandag 24 november 2025 14:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die score hier posten.quote:
Van wat? Ik weet niet wat jullie doen.quote:
https://movies.whentaken.com/quote:Op maandag 24 november 2025 14:45 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Van wat? Ik weet niet wat jullie doen.
Wat een pracht foto weerquote:
En je hoeft echt niet veel kennis te hebben van films, gewoon goed zijn in jaartallen en locaties raden door middel van de foto's die je ziet.quote:Op maandag 24 november 2025 14:45 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Van wat? Ik weet niet wat jullie doen.
Beetje een gok is het veelalquote:Op maandag 24 november 2025 14:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En je hoeft echt niet veel kennis te hebben van films, gewoon goed zijn in jaartallen en locaties raden door middel van de foto's die je ziet.
Ietse simpielquote:Op maandag 24 november 2025 14:50 schreef RedShoe het volgende:
#WhenTaken Movies 🎬 #316 (24.11.2025)
I scored 660/1000🎟️🍿🥤
1️⃣📍5.8K km - 🗓️9 yrs - 🥉104/200
2️⃣📍3.6K km - 🗓️1 yrs - 🥈133/200
3️⃣📍9.5K km - 🗓️10 yrs - 🥉87/200
4️⃣📍213 km - 🗓️9 yrs - 🥇179/200
5️⃣📍195 km - 🗓️17 yrs - 🥈157/200
Goed kijken, wat voor auto's staan er,quote:
Ik zie ze allemaal via die link 🙏quote:Op maandag 24 november 2025 17:53 schreef Domnivoor het volgende:
Defensie wil uitbreiden![]()
[ afbeelding ]
https://nos.nl/artikel/25(...)n-en-nieuwe-locaties
Ligt het aan mij of ontbreken er provincies op deze kaart? 🤔
Nu wel ja.quote:
Zal ik even naar ze zwaaienquote:Op maandag 24 november 2025 18:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nu wel ja.
Ik heb vaker de indruk dat de NOS hier meeleest.
quote:Op maandag 24 november 2025 18:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nu wel ja.
Ik heb vaker de indruk dat de NOS hier meeleest.
quote:
Marjolein stoot zich vast geen twee keer aan jou als ezelquote:Op maandag 24 november 2025 18:40 schreef D. het volgende:
[..]
Mol, geen os
Maar wil ook wel de ezel zijn, samen met Marjolein
Die links onderin, over zeeland,quote:
Ik heb haar nog nooit gestotenquote:Op maandag 24 november 2025 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Marjolein stoot zich vast geen twee keer aan jou als ezel
quote:
Staan die links links?quote:Op maandag 24 november 2025 18:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die links onderin, over zeeland,
is wel een wat ongelukkige tekening
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Ah, dan is het wel gepastquote:Op maandag 24 november 2025 18:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ken heel dat mens niet, dus leek me wel gepast
quote:Op maandag 24 november 2025 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
FoodDat ziet er ranzig uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is ze een beetje lekker?quote:
Geen ideequote:
quote:Op maandag 24 november 2025 19:13 schreef marcb1974 het volgende:
WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.nu.nl/buitenl(...)s-naar-crematie.html
Lijkt me ook geen typje voor D. om te stotenquote:
Het type waar @D. op wil stoten zit onder de spoiler,quote:Op maandag 24 november 2025 19:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Lijkt me ook geen typje voor D. om te stoten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
quote:Op maandag 24 november 2025 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het type waar @:D. op wil stoten zit onder de spoiler,
vraag is wel,
durf je te kijken?Ja hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
quote:Op maandag 24 november 2025 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het type waar @:D. op wil stoten zit onder de spoiler,
vraag is wel,
durf je te kijken?Ik wil daar ook wel op stoten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ook, maar dan met varkenshaasquote:Op maandag 24 november 2025 17:52 schreef ChocoFan het volgende:
Stamppot boerenkool aan het koken. Met spekjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |