was wel grappig om de gordijnen open te trekken en dan....hé...het is wit!quote:Op zondag 23 november 2025 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja denk ook dat het zo weg is, steld helemaal niets voor nog helaas
Ik had het niet eens gezien, maar ik was al vroeg beneden en het was nog aarde donker toen ik gordijnen omhog deedquote:Op zondag 23 november 2025 08:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
was wel grappig om de gordijnen open te trekken en dan....hé...het is wit!
owjjjquote:Op zondag 23 november 2025 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had het niet eens gezien, maar ik was al vroeg beneden en het was nog aarde donker toen ik gordijnen omhog deed
ik zag het pas toen ik weer even naar buiten keer toen het al licht was
Het is hier aardedonker achter het huis dan zie je echt dat dunne laagje sneeuw niet.quote:
ik kijk uit op de openbare weg vanaf 5 hoog, en in mn keuken heb ik (nog) geen raambekleding hangen, kon het niet missen zeg maarquote:Op zondag 23 november 2025 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had het niet eens gezien, maar ik was al vroeg beneden en het was nog aarde donker toen ik gordijnen omhog deed
ik zag het pas toen ik weer even naar buiten keer toen het al licht was
mja dat is dan iets minder jaquote:Op zondag 23 november 2025 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is hier aardedonker achter het huis dan zie je echt dat dunne laagje sneeuw niet.
Zoals ik elders al zei het is zo weinig dat een mier zich er niet eens in verstoppen kan
Dan heb je een mooi uit zicht, zal vooral mooi zijn als er een dik pak ligtquote:Op zondag 23 november 2025 09:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kijk uit op de openbare weg vanaf 5 hoog, en in mn keuken heb ik (nog) geen raambekleding hangen, kon het niet missen zeg maar
Is hier al bijna weg her en der zie je nog wat wits in de voegen aan de achterkant, aan de voorkant ligt weer iets meer heel raar is datquote:
quote:Op zondag 23 november 2025 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je een mooi uit zicht, zal vooral mooi zijn als er een dik pak ligt
Ja dat geloof ik graag. Ik heb ooit 6 hoog gewoon met aan de achterkant helemaal vrij, was allemaal weilanden en daar ergens in de verte tussen door een snel wegquote:Op zondag 23 november 2025 09:34 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
aan de achterkant (balkonkant; Keuken zit aan gallerijkant) kijk ik uit op een woonwijk, kan ik ook goed zien hoe het gesneeuwd heeft, zie er bij verse sneeuw mooi uit
Veel sneeuw is verkeerd bezorgd. Altijd hetzelfde met de PTT…quote:Op zondag 23 november 2025 10:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Hier ligt niets, het is zeker bij jullie gevallen.
Hier ook niet meer, op sommige auto's nog een beetje op het dak, maar op de straat niets meerquote:
quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vanaf 15m07, het echte verschil tussen man en vrouw
Chocolaatjequote:Op zondag 23 november 2025 13:16 schreef ChocoFan het volgende:
Middag.![]()
Hier lag vanmorgen ook een zeer klein laagje sneeuw, vooral op de auto's en op mijn balkon. Straat al niets meer en nu is alles weg en is het grauw en donker.
Volgens buienradar gaat het hier rond 15:00 regenen..quote:Op zondag 23 november 2025 13:16 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en regen zie ik nu, nou ja, ik hoorde het en keek en zag het op mijn ramen.
Je snapt hemquote:
Dat is lang geleden , dat ik je gezien hebquote:
Klopt, zie je af en toe wel ergens verschijnen maar met je tikken is alweer tijdje terug.quote:Op zondag 23 november 2025 13:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is lang geleden , dat ik je gezien heb
Heel netjesquote:Op zondag 23 november 2025 13:22 schreef ChocoFan het volgende:
#WhenTaken Movies 🎬 #315 (23.11.2025)
I scored 893/1000🎟️🍿🥤🍫
1️⃣📍1.6K km - 🗓️10 yrs - 🥈142/200
2️⃣📍11.4 km - 🗓️2 yrs - 🥇197/200
3️⃣📍186 km - 🗓️4 yrs - 🥇189/200
4️⃣📍7.7 km - 🗓️0 yrs - 🥇200/200
5️⃣📍877 km - 🗓️7 yrs - 🥈165/200
https://movies.whentaken.com
Hier is ook alles okidokiequote:Op zondag 23 november 2025 13:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, zie je af en toe wel ergens verschijnen maar met je tikken is alweer tijdje terug.
Alles ok bij jou?
Dat kan zeker helpen jaquote:Op zondag 23 november 2025 13:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik was/ben er behoorlijk verbaasd over. 1 film had ik toevallig ook net gezien.
Ook een goede score.quote:Op zondag 23 november 2025 13:30 schreef marcb1974 het volgende:
#WhenTaken Movies 🎬 #315 (23.11.2025)
I scored 851/1000🎟️🍿🥤🍫
1️⃣📍631 km - 🗓️14 yrs - 🥈154/200
2️⃣📍10.4 km - 🗓️10 yrs - 🥇185/200
3️⃣📍1.1K km - 🗓️11 yrs - 🥈149/200
4️⃣📍42.2 km - 🗓️5 yrs - 🥇193/200
5️⃣📍876 km - 🗓️4 yrs - 🥈170/200
https://movies.whentaken.com
Natte bende is het geworden.quote:Op zondag 23 november 2025 15:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geniet er van, hier alleen nog steeds regen.
Hier stelde het ook niets voor, tegen 15.30 uur een paar grote vlokken natte sneeuw, het mag geen naam hebbenquote:Op zondag 23 november 2025 15:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geniet er van, hier alleen nog steeds regen.
Het is echt slecht, de sneeuwval laatste jaren. Wie weet komt er weer een ijstijd aan, kunnen we daar weer over klagen.quote:Op zondag 23 november 2025 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier stelde het ook niets voor, tegen 15.30 uur een paar grote vlokken natte sneeuw, het mag geen naam hebben
Anders verzinnen we wel wat om over te gaan klagen.quote:Op zondag 23 november 2025 17:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is echt slecht, de sneeuwval laatste jaren. Wie weet komt er weer een ijstijd aan, kunnen we daar weer over klagen.
Er word zoveel ophef over gemaakt code geel en sneeuwval, nou yeahhh. Maar goed we moeten het nemen zoals het komt zeg ik altijdquote:Op zondag 23 november 2025 17:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is echt slecht, de sneeuwval laatste jaren. Wie weet komt er weer een ijstijd aan, kunnen we daar weer over klagen.
En als het nu wel fout gaat en ze waarschuwen niet zijn ze zwaar de lul.quote:Op zondag 23 november 2025 17:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er word zoveel ophef over gemaakt code geel en sneeuwval, nou yeahhh. Maar goed we moeten het nemen zoals het komt zeg ik altijd
Er zijn in ieder geval kinderen die het weer even leuk vonden
https://www.rtl.nl/nieuws(...)eeuwballen-ouders-en
Dat is ook zo, ik denk ook altijd zal wel.quote:Op zondag 23 november 2025 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En als het nu wel fout gaat en ze waarschuwen niet zijn ze zwaar de lul.
Alleen krijg je zo'n gewenning aan dat ze het fout hebben dat iedereen ze gaat negeren.
En beetje 'the boy cried wolf' verhaal.
Absoluut.quote:Op zondag 23 november 2025 17:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Anders verzinnen we wel wat om over te gaan klagen.
Ik zie al die waarschuwingen meestal gelukkig niet en als mensen het erover hebben zeg ik vaak, ik zie het wel op de dag zelf.quote:Op zondag 23 november 2025 17:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er word zoveel ophef over gemaakt code geel en sneeuwval, nou yeahhh. Maar goed we moeten het nemen zoals het komt zeg ik altijd
Er zijn in ieder geval kinderen die het weer even leuk vonden
https://www.rtl.nl/nieuws(...)eeuwballen-ouders-en
Is ook zo, maar 9 van de 10x is zo waarschuwing nergens voor nodig.quote:Op zondag 23 november 2025 17:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zie al die waarschuwingen meestal gelukkig niet en als mensen het erover hebben zeg ik vaak, ik zie het wel op de dag zelf.
Voor kinderen is het meestal wel tof.
En zo is het Domnivoorquote:Op zondag 23 november 2025 17:32 schreef Domnivoor het volgende:
Ik neem die waarschuwingen met een korrel strooizout.
Maar hopen dat het even niet meer gaat vriezen, anders wordt het spekglad.quote:
Het was code geel voor het noorden.quote:Op zondag 23 november 2025 17:32 schreef Domnivoor het volgende:
Ik neem die waarschuwingen met een korrel strooizout.
Maar het is toch altijd code geel in het noorden?quote:Op zondag 23 november 2025 17:45 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het was code geel voor het noorden.
En dat was wel terecht.
Elke avond code geelquote:Op zondag 23 november 2025 17:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar het is toch altijd code geel in het noorden?
Ah nee joh.quote:Op zondag 23 november 2025 17:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar het is toch altijd code geel in het noorden?
Niet? Gemiste kans danquote:
Dat vind ik dan altijd minder aan de kou en sneeuw en zo, dat het glad kan worden, dat is helemaal niet handig in het verkeer, ook lopend niet.quote:Op zondag 23 november 2025 17:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Maar hopen dat het even niet meer gaat vriezen, anders wordt het spekglad.
Dat is helaas wel geblekenquote:Op zondag 23 november 2025 18:45 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb geen gladheid nodig om mijn arm en been te breken.
quote:Op zondag 23 november 2025 18:45 schreef Superbadeendje het volgende:
Wel weer iets anders eroverheen gekregen.quote:Op zondag 23 november 2025 18:45 schreef Superbadeendje het volgende:
Idd. Ik heb een gruwelijke hekel aan ijzel.quote:Op zondag 23 november 2025 18:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat vind ik dan altijd minder aan de kou en sneeuw en zo, dat het glad kan worden, dat is helemaal niet handig in het verkeer, ook lopend niet.
Echt he, het zit hem niet mee altijdquote:Op zondag 23 november 2025 18:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel weer iets anders eroverheen gekregen.
Je kan badeend beter veranderen in pecheend.
Geen blij dat ik glij voor jou?quote:Op zondag 23 november 2025 18:57 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Idd. Ik heb een gruwelijke hekel aan ijzel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |