was wel grappig om de gordijnen open te trekken en dan....hé...het is wit!quote:Op zondag 23 november 2025 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja denk ook dat het zo weg is, steld helemaal niets voor nog helaas
Ik had het niet eens gezien, maar ik was al vroeg beneden en het was nog aarde donker toen ik gordijnen omhog deedquote:Op zondag 23 november 2025 08:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
was wel grappig om de gordijnen open te trekken en dan....hé...het is wit!
owjjjquote:Op zondag 23 november 2025 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had het niet eens gezien, maar ik was al vroeg beneden en het was nog aarde donker toen ik gordijnen omhog deed
ik zag het pas toen ik weer even naar buiten keer toen het al licht was
Het is hier aardedonker achter het huis dan zie je echt dat dunne laagje sneeuw niet.quote:
ik kijk uit op de openbare weg vanaf 5 hoog, en in mn keuken heb ik (nog) geen raambekleding hangen, kon het niet missen zeg maarquote:Op zondag 23 november 2025 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had het niet eens gezien, maar ik was al vroeg beneden en het was nog aarde donker toen ik gordijnen omhog deed
ik zag het pas toen ik weer even naar buiten keer toen het al licht was
mja dat is dan iets minder jaquote:Op zondag 23 november 2025 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is hier aardedonker achter het huis dan zie je echt dat dunne laagje sneeuw niet.
Zoals ik elders al zei het is zo weinig dat een mier zich er niet eens in verstoppen kan
Dan heb je een mooi uit zicht, zal vooral mooi zijn als er een dik pak ligtquote:Op zondag 23 november 2025 09:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kijk uit op de openbare weg vanaf 5 hoog, en in mn keuken heb ik (nog) geen raambekleding hangen, kon het niet missen zeg maar
Is hier al bijna weg her en der zie je nog wat wits in de voegen aan de achterkant, aan de voorkant ligt weer iets meer heel raar is datquote:
quote:Op zondag 23 november 2025 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je een mooi uit zicht, zal vooral mooi zijn als er een dik pak ligt
Ja dat geloof ik graag. Ik heb ooit 6 hoog gewoon met aan de achterkant helemaal vrij, was allemaal weilanden en daar ergens in de verte tussen door een snel wegquote:Op zondag 23 november 2025 09:34 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
aan de achterkant (balkonkant; Keuken zit aan gallerijkant) kijk ik uit op een woonwijk, kan ik ook goed zien hoe het gesneeuwd heeft, zie er bij verse sneeuw mooi uit
Veel sneeuw is verkeerd bezorgd. Altijd hetzelfde met de PTT…quote:Op zondag 23 november 2025 10:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Hier ligt niets, het is zeker bij jullie gevallen.
Hier ook niet meer, op sommige auto's nog een beetje op het dak, maar op de straat niets meerquote:
quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vanaf 15m07, het echte verschil tussen man en vrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |