Code rood daar?quote:Op zondag 23 november 2025 19:29 schreef pullup het volgende:
Ik hoef gelukkig weer een jaar niet naar Groningen...Man3
Gewoon smerig koud, nat en winderigquote:
Zijn we ook van de huilie over de aardbevingen af?quote:Op zondag 23 november 2025 19:34 schreef pullup het volgende:
Laten we die provincie ook maar gewoon aan Duitsland schenken
En dat gas is toch al wel op ondertussenquote:Op zondag 23 november 2025 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn we ook van de huilie over de aardbevingen af?
Nee, daar zit nog redelijk wat geloof ikquote:Op zondag 23 november 2025 19:38 schreef pullup het volgende:
[..]
En dat gas is toch al wel op ondertussen
Ow nou mogen ze wel houden, en ik ben de kwaadste niet, ze krijgen Ajax erbij als extra afscheidscadeauquote:Op zondag 23 november 2025 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, daar zit nog redelijk wat geloof ik
Je gaat te verquote:Op zondag 23 november 2025 19:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ow nou mogen ze wel houden, en ik ben de kwaadste niet, ze krijgen Ajax erbij als extra afscheidscadeau
IJzel is nooit leuk. Alleen toen we op straat konden schaatsen.quote:Op zondag 23 november 2025 18:57 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Idd. Ik heb een gruwelijke hekel aan ijzel.
Haha ja dat weet ik ook nogquote:Op zondag 23 november 2025 19:47 schreef Shii het volgende:
[..]
IJzel is nooit leuk. Alleen toen we op straat konden schaatsen.
Ik heb al een gouden horloge...quote:Op zondag 23 november 2025 20:44 schreef Domnivoor het volgende:
Gouden zakhorloge van Titanic-passagier geveild voor ruim 2 miljoen euro
https://nos.nl/artikel/25(...)-ruim-2-miljoen-euro
@:Prisha @:Aoibhin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over een week alweer 7 jaar geleden.quote:
Zolang alweer. Wat gaat dat toch snel hčquote:Op zondag 23 november 2025 21:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Over een week alweer 7 jaar geleden.
Ik heb de foto's nog.quote:Op zondag 23 november 2025 21:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zolang alweer. Wat gaat dat toch snel hč
Dat scheelt 🤣quote:
Serieus? Ik ben gewoon op de fiets weggeweestquote:Op zondag 23 november 2025 17:45 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het was code geel voor het noorden.
En dat was wel terecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op zondag 23 november 2025 22:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Serieus? Ik ben gewoon op de fiets weggeweestDe mijne hebben ook niets achetrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje F1 slicks profiel ... dus droog weer
quote:Op zondag 23 november 2025 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
De mijne hebben ook niets achetr
Beetje F1 slicks profiel ... dus droog weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 24 november 2025 06:38 schreef Karzai het volgende:
Goedemorgen, fijne maandag allen![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |