Hier ook maar verdwijnt alweer achter gebouwen, over 2 uur alweer donkerquote:
Vroeg donker idd. Zonnetje is ook weg hier.quote:Op zaterdag 22 november 2025 15:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier ook maar verdwijnt alweer achter gebouwen, over 2 uur alweer donker
IK zit ook te wachten op sneeuw, maar zal hier wel niet komenquote:Op zaterdag 22 november 2025 15:26 schreef Lovely het volgende:
In het noorden op sommige plekken heeft het wel gesneeuwd, hier helaas niet
Morgen wel volgens buienradar brn benieuwdquote:Op zaterdag 22 november 2025 15:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK zit ook te wachten op sneeuw, maar zal hier wel niet komen
O echt, heb het nog niet eens bekeken het weer,quote:Op zaterdag 22 november 2025 15:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Morgen wel volgens buienradar brn benieuwd
Ik wel en krijg sowieso melding op mijn telefoon van de weer app en buienradarquote:Op zaterdag 22 november 2025 15:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, heb het nog niet eens bekeken het weer,
Doe ik in deze periode eigenlijk zelden
Veel wel helaas ja.quote:Op zaterdag 22 november 2025 12:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jammer dat veel van dergelijke filmpjes tegenwoordig AI generated zijn
Heb even gekeken, zie voor hier geen sneeuw wel regenquote:Op zaterdag 22 november 2025 15:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik wel en krijg sowieso melding op mijn telefoon van de weer app en buienradar
quote:Op zaterdag 22 november 2025 12:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Deze niet hoor![]()
Bekijk deze YouTube-video
Morgen rond 6 uur.. als er wat ligt maak ik wel een fotoquote:Op zaterdag 22 november 2025 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb even gekeken, zie voor hier geen sneeuw wel regen
Hey SBE, hoe is het nu met je?quote:Op zaterdag 22 november 2025 16:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wordt tenminste gered. Waarvan en of ik daar blij mee moet zijn...
Middag schoonheid.quote:Op zaterdag 22 november 2025 16:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Morgen rond 6 uur.. als er wat ligt maak ik wel een foto
Goedemiddag SBEquote:Op zaterdag 22 november 2025 16:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Middag schoonheid.![]()
Lang niet gezien.
Zie dat vooral bij jou in het noordoosten kans op sneeuw isquote:Op zaterdag 22 november 2025 16:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Morgen rond 6 uur.. als er wat ligt maak ik wel een foto
Dat is mooi beetje nogquote:Op zaterdag 22 november 2025 16:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zie dat vooral bij jou in het noordoosten kans op sneeuw is1-3 cm en lokaal meer
![]()
Op zich wel goed, ben lekker in mijn huis aan het klussen.quote:
O mooi zo. Wat ben je aan het klussen?quote:Op zaterdag 22 november 2025 16:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Op zich wel goed, ben lekker in mijn huis aan het klussen.
Dudequote:Op zaterdag 22 november 2025 16:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik wordt tenminste gered. Waarvan en of ik daar blij mee moet zijn...
Nou op zich toch wel wat, heel veel krijgen we nooit meer denk ikquote:Op zaterdag 22 november 2025 16:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Maar? een beetje nog? Bedoel je dat?
Lag er afgelopen jaar niet meer bij jou daar?quote:Op zaterdag 22 november 2025 16:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou op zich toch wel wat, heel veel krijgen we nooit meer denk ik
Oh dat zou best kunnen, onthoud ik nietquote:Op zaterdag 22 november 2025 16:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lag er afgelopen jaar niet meer bij jou daar?
Allerlei klusjes die ik nog moest doen, laminaat leggen en een ondervloer. Daar was eens lekkage geweest vd wasmachine vlak voordat ik hier kwam wonen. Nu zat ik dus met een enorme puzzel aan laminaatstukken.quote:Op zaterdag 22 november 2025 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O mooi zo. Wat ben je aan het klussen?
O Jee, dat lag er al een tijdje dusquote:Op zaterdag 22 november 2025 16:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Allerlei klusjes die ik nog moest doen, laminaat leggen en een ondervloer. Daar was eens lekkage geweest vd wasmachine vlak voordat ik hier kwam wonen. Nu zat ik dus met een enorme puzzel aan laminaatstukken.
Owjee een kutklus dus.quote:Op zaterdag 22 november 2025 16:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Allerlei klusjes die ik nog moest doen, laminaat leggen en een ondervloer. Daar was eens lekkage geweest vd wasmachine vlak voordat ik hier kwam wonen. Nu zat ik dus met een enorme puzzel aan laminaatstukken.
Zeg net een mooi klushuisje voor jou (hoeft niet zo heel erg veel aan te gebeuren),quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:10 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben een klus hater dus dergelijke zaken laat graag aan anderen over 😁
Aan je vrouw?quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:10 schreef Koen66 het volgende:
Ik hou der wel van, kan het alleen niet meerquote:Op zaterdag 22 november 2025 17:10 schreef Koen66 het volgende:
Gewoon de tijd ervoor nemen, dan valt het best mee.quote:
Wat een sweetyquote:
Heb je het nu over FOK! of over jouw straat?quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:08 schreef Dotteke het volgende:
Hier is het ook best rustig, overal is het rustig zelfs bij de buren is het super rustig
FOK!quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heb je het nu over FOK! of over jouw straat?
Ik snap het ergens wel. Ben ook nieuwsgierig danquote:Op zaterdag 22 november 2025 19:33 schreef Domnivoor het volgende:
Mensen staan in de rij om verdwaalde pakketjes te kopen![]()
Je weet niet wat je koopt en je betaalt per gewicht.
[ afbeelding ]
Vorig jaar stonden er enorme rijen. Nu valt het mee.
O zou dat zelf nooit doen, geef je straks geld uit en krijg je iets waar je niets mee kanquote:Op zaterdag 22 november 2025 19:33 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kijk regelmatig Storage Wars en dat soort dingen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:33 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Waanzinquote:Op zaterdag 22 november 2025 19:33 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Even erg als ajax kijkenquote:
Ik heb alles gezien.quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb 5 min. gezien en verder de stand af en toe ... triest wel ...
Schijnt gevaarlijk te zijn.quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb alles gezien.
Denk dat ik nu maar een stuk ga zwemmen in de maas ofzo
Is dat waarom er iedere keer zoveel hulpdiensten zijn hier als er weer eens iemand in ligt?quote:
Met wat val partijenquote:Op zaterdag 22 november 2025 21:06 schreef chufi het volgende:
Kijk nu schaatsen en daar doen we het goed
quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat waarom er iedere keer zoveel hulpdiensten zijn hier als er weer eens iemand in ligt?
Wat kan er nou mis gaan?quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:12 schreef Lovely het volgende:
Wel koud om in de maas te gaan zwemmen
Heel veel niet zelfsquote:
Dat is een optie jaquote:
Dat niet nee..quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is een optie ja
Maar geen fietsers zonder licht,
geen auto's die niet opletten,
etcetc
Dit is een studentenstad, dus jaquote:Op zaterdag 22 november 2025 21:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat niet nee..
Is dat nog zoveel daar, fietsers zonder licht? Ik kom wel geregeld auto's tegen met een kapotte koplamp..
Zou nog kunnen, al vraag ik me af hoeveel er varen na zonsondergang.quote:
Ach Marc kan wel tegen een stootje.quote:
Een stootje van een bootje.quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ach Marc kan wel tegen een stootje.
Ik denk nog wel genoeg. Vrachtschepen o.a.quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou nog kunnen, al vraag ik me af hoeveel er varen na zonsondergang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |