Nou op zich toch wel wat, heel veel krijgen we nooit meer denk ikquote:Op zaterdag 22 november 2025 16:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Maar? een beetje nog? Bedoel je dat?
Lag er afgelopen jaar niet meer bij jou daar?quote:Op zaterdag 22 november 2025 16:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou op zich toch wel wat, heel veel krijgen we nooit meer denk ik
Oh dat zou best kunnen, onthoud ik nietquote:Op zaterdag 22 november 2025 16:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lag er afgelopen jaar niet meer bij jou daar?
Allerlei klusjes die ik nog moest doen, laminaat leggen en een ondervloer. Daar was eens lekkage geweest vd wasmachine vlak voordat ik hier kwam wonen. Nu zat ik dus met een enorme puzzel aan laminaatstukken.quote:Op zaterdag 22 november 2025 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O mooi zo. Wat ben je aan het klussen?
O Jee, dat lag er al een tijdje dusquote:Op zaterdag 22 november 2025 16:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Allerlei klusjes die ik nog moest doen, laminaat leggen en een ondervloer. Daar was eens lekkage geweest vd wasmachine vlak voordat ik hier kwam wonen. Nu zat ik dus met een enorme puzzel aan laminaatstukken.
Owjee een kutklus dus.quote:Op zaterdag 22 november 2025 16:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Allerlei klusjes die ik nog moest doen, laminaat leggen en een ondervloer. Daar was eens lekkage geweest vd wasmachine vlak voordat ik hier kwam wonen. Nu zat ik dus met een enorme puzzel aan laminaatstukken.
Zeg net een mooi klushuisje voor jou (hoeft niet zo heel erg veel aan te gebeuren),quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:10 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben een klus hater dus dergelijke zaken laat graag aan anderen over 😁
Aan je vrouw?quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:10 schreef Koen66 het volgende:
Ik hou der wel van, kan het alleen niet meerquote:Op zaterdag 22 november 2025 17:10 schreef Koen66 het volgende:
Gewoon de tijd ervoor nemen, dan valt het best mee.quote:
Wat een sweetyquote:
Heb je het nu over FOK! of over jouw straat?quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:08 schreef Dotteke het volgende:
Hier is het ook best rustig, overal is het rustig zelfs bij de buren is het super rustig
FOK!quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heb je het nu over FOK! of over jouw straat?
Ik snap het ergens wel. Ben ook nieuwsgierig danquote:Op zaterdag 22 november 2025 19:33 schreef Domnivoor het volgende:
Mensen staan in de rij om verdwaalde pakketjes te kopen![]()
Je weet niet wat je koopt en je betaalt per gewicht.
[ afbeelding ]
Vorig jaar stonden er enorme rijen. Nu valt het mee.
O zou dat zelf nooit doen, geef je straks geld uit en krijg je iets waar je niets mee kanquote:Op zaterdag 22 november 2025 19:33 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kijk regelmatig Storage Wars en dat soort dingen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:33 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |