quote:
Lekker warmquote:
Wat een schatjequote:
Wat een aparte vleugel. Mooi weerquote:
Lekker warm schapenvachtjequote:Op zaterdag 22 november 2025 10:34 schreef Kissingbird het volgende:
Zie veel foto's en filmpjes als ik zoek op kat op schaap![]()
https://dai.ly/x81238f
[ afbeelding ]
Ja vond het wel een aparte foto maar katten doen dit blijkbaar vaker.quote:
Geen idee, ik heb niets met katten dus zoek het ook niet opquote:Op zaterdag 22 november 2025 10:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja vond het wel een aparte foto maar katten doen dit blijkbaar vaker.
Jammer dat veel van dergelijke filmpjes tegenwoordig AI generated zijnquote:Op zaterdag 22 november 2025 10:34 schreef Kissingbird het volgende:
Zie veel foto's en filmpjes als ik zoek op kat op schaap![]()
https://dai.ly/x81238f
[ afbeelding ]
Deze niet hoorquote:Op zaterdag 22 november 2025 12:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jammer dat veel van dergelijke filmpjes tegenwoordig AI generated zijn
quote:Op zaterdag 22 november 2025 12:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Deze niet hoor![]()
Bekijk deze YouTube-video
Hier ook maar verdwijnt alweer achter gebouwen, over 2 uur alweer donkerquote:
Vroeg donker idd. Zonnetje is ook weg hier.quote:Op zaterdag 22 november 2025 15:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier ook maar verdwijnt alweer achter gebouwen, over 2 uur alweer donker
IK zit ook te wachten op sneeuw, maar zal hier wel niet komenquote:Op zaterdag 22 november 2025 15:26 schreef Lovely het volgende:
In het noorden op sommige plekken heeft het wel gesneeuwd, hier helaas niet
Morgen wel volgens buienradar brn benieuwdquote:Op zaterdag 22 november 2025 15:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK zit ook te wachten op sneeuw, maar zal hier wel niet komen
O echt, heb het nog niet eens bekeken het weer,quote:Op zaterdag 22 november 2025 15:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Morgen wel volgens buienradar brn benieuwd
Ik wel en krijg sowieso melding op mijn telefoon van de weer app en buienradarquote:Op zaterdag 22 november 2025 15:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, heb het nog niet eens bekeken het weer,
Doe ik in deze periode eigenlijk zelden
Veel wel helaas ja.quote:Op zaterdag 22 november 2025 12:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jammer dat veel van dergelijke filmpjes tegenwoordig AI generated zijn
Heb even gekeken, zie voor hier geen sneeuw wel regenquote:Op zaterdag 22 november 2025 15:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik wel en krijg sowieso melding op mijn telefoon van de weer app en buienradar
quote:Op zaterdag 22 november 2025 12:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Deze niet hoor![]()
Bekijk deze YouTube-video
Morgen rond 6 uur.. als er wat ligt maak ik wel een fotoquote:Op zaterdag 22 november 2025 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb even gekeken, zie voor hier geen sneeuw wel regen
Hey SBE, hoe is het nu met je?quote:Op zaterdag 22 november 2025 16:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wordt tenminste gered. Waarvan en of ik daar blij mee moet zijn...
Middag schoonheid.quote:Op zaterdag 22 november 2025 16:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Morgen rond 6 uur.. als er wat ligt maak ik wel een foto
Goedemiddag SBEquote:Op zaterdag 22 november 2025 16:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Middag schoonheid.![]()
Lang niet gezien.
Zie dat vooral bij jou in het noordoosten kans op sneeuw isquote:Op zaterdag 22 november 2025 16:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Morgen rond 6 uur.. als er wat ligt maak ik wel een foto
Dat is mooi beetje nogquote:Op zaterdag 22 november 2025 16:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zie dat vooral bij jou in het noordoosten kans op sneeuw is1-3 cm en lokaal meer
![]()
Op zich wel goed, ben lekker in mijn huis aan het klussen.quote:
O mooi zo. Wat ben je aan het klussen?quote:Op zaterdag 22 november 2025 16:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Op zich wel goed, ben lekker in mijn huis aan het klussen.
Dudequote:Op zaterdag 22 november 2025 16:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik wordt tenminste gered. Waarvan en of ik daar blij mee moet zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |