En je hoeft echt niet veel kennis te hebben van films, gewoon goed zijn in jaartallen en locaties raden door middel van de foto's die je ziet.quote:Op maandag 24 november 2025 14:45 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Van wat? Ik weet niet wat jullie doen.
Beetje een gok is het veelalquote:Op maandag 24 november 2025 14:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En je hoeft echt niet veel kennis te hebben van films, gewoon goed zijn in jaartallen en locaties raden door middel van de foto's die je ziet.
Ietse simpielquote:Op maandag 24 november 2025 14:50 schreef RedShoe het volgende:
#WhenTaken Movies 🎬 #316 (24.11.2025)
I scored 660/1000🎟️🍿🥤
1️⃣📍5.8K km - 🗓️9 yrs - 🥉104/200
2️⃣📍3.6K km - 🗓️1 yrs - 🥈133/200
3️⃣📍9.5K km - 🗓️10 yrs - 🥉87/200
4️⃣📍213 km - 🗓️9 yrs - 🥇179/200
5️⃣📍195 km - 🗓️17 yrs - 🥈157/200
https://movies.whentaken.com
Goed kijken, wat voor auto's staan er,quote:
Ik zie ze allemaal via die link 🙏quote:Op maandag 24 november 2025 17:53 schreef Domnivoor het volgende:
Defensie wil uitbreiden![]()
[ afbeelding ]
https://nos.nl/artikel/25(...)n-en-nieuwe-locaties
Ligt het aan mij of ontbreken er provincies op deze kaart? 🤔
Nu wel ja.quote:
Zal ik even naar ze zwaaienquote:Op maandag 24 november 2025 18:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nu wel ja.
Ik heb vaker de indruk dat de NOS hier meeleest.
quote:Op maandag 24 november 2025 18:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nu wel ja.
Ik heb vaker de indruk dat de NOS hier meeleest.
quote:
Marjolein stoot zich vast geen twee keer aan jou als ezelquote:Op maandag 24 november 2025 18:40 schreef D. het volgende:
[..]
Mol, geen os
Maar wil ook wel de ezel zijn, samen met Marjolein
Die links onderin, over zeeland,quote:
Ik heb haar nog nooit gestotenquote:Op maandag 24 november 2025 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Marjolein stoot zich vast geen twee keer aan jou als ezel
quote:
Staan die links links?quote:Op maandag 24 november 2025 18:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die links onderin, over zeeland,
is wel een wat ongelukkige tekening
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Ah, dan is het wel gepastquote:Op maandag 24 november 2025 18:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ken heel dat mens niet, dus leek me wel gepast
quote:Op maandag 24 november 2025 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
FoodDat ziet er ranzig uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is ze een beetje lekker?quote:
Geen ideequote:
quote:Op maandag 24 november 2025 19:13 schreef marcb1974 het volgende:
WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.nu.nl/buitenl(...)s-naar-crematie.html
Lijkt me ook geen typje voor D. om te stotenquote:
Het type waar @D. op wil stoten zit onder de spoiler,quote:Op maandag 24 november 2025 19:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Lijkt me ook geen typje voor D. om te stoten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
quote:Op maandag 24 november 2025 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het type waar @:D. op wil stoten zit onder de spoiler,
vraag is wel,
durf je te kijken?Ja hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
quote:Op maandag 24 november 2025 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het type waar @:D. op wil stoten zit onder de spoiler,
vraag is wel,
durf je te kijken?Ik wil daar ook wel op stoten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ook, maar dan met varkenshaasquote:Op maandag 24 november 2025 17:52 schreef ChocoFan het volgende:
Stamppot boerenkool aan het koken. Met spekjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |