SPOILER: speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Gohquote:Op zaterdag 22 november 2025 20:46 schreef Maver24 het volgende:
Zullen we Grim ook maar ontslaan. Het is niet de trainer maar de ploeg
Knipper 2 keer met de ogen voor een bacotjequote:Op zaterdag 22 november 2025 21:22 schreef Zipportal het volgende:
Als Nouri gewoon naar Van Gaal luistert komt het goed. @:powerloungen
Die mag van jou wel een teuntje lager zingenquote:Op zaterdag 22 november 2025 21:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die Teun de Boer is echt zo'n kutcommentator, he.
Kut Limburger.quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die Teun de Boer is echt zo'n kutcommentator, he.
Stopte een penalty vorige week, maar voor ervaring ga je voor De Keijzer.quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:42 schreef Caland het volgende:
Dat keepertje van Heracles is niet zo goed he?
Knap van de dames.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En gij René.quote:Op zondag 23 november 2025 13:50 schreef SonicVolcano het volgende:
2-2 komt ook nog. U las het hier als eerst.
(lol)quote:Op zondag 23 november 2025 13:50 schreef SonicVolcano het volgende:
2-2 komt ook nog. U las het hier als eerst.
Het wordt nog 3-3.quote:Op zondag 23 november 2025 13:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Jaja ik had het mis, maar Heerenveen kennende
quote:Op zondag 23 november 2025 14:34 schreef de_boswachter het volgende:
Feyenoord gaat niet winnen.
U las het hier voor het eerst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
Ik ga er NU heen!quote:Op zondag 23 november 2025 14:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In het Feyenoord topic staan flesjes Amstel voor jou klaar. Tot zo.
Waarom dan?quote:Op zondag 23 november 2025 15:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
In het Feyenoord topic zijn ze wat narrig.
Ik ga NU kijken.quote:Op zondag 23 november 2025 15:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
In het Feyenoord topic zijn ze wat narrig.
Tsja, dat is al jaren zo.quote:Op zondag 23 november 2025 15:28 schreef Meister1984 het volgende:
Lekker zo lang laten doorspelen tot feijenoord een goal maakt😂😂
Was buitenspel nadat die eerste poging misluktequote:Op zondag 23 november 2025 15:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Met buitenspel ontsnap je nooit.
Redelijk.quote:
Om dan met carnaval weer die beteuterde clowns te zien.quote:Op zondag 23 november 2025 16:20 schreef Meister1984 het volgende:
Psv kan alvast de kar klaarzetten.
Volgens mij heb ik het niet onderschat. Vond alleen het snelle gedweep met hun voetbal dodelijk vermoeiend.quote:Op zondag 23 november 2025 16:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
We hebben Schreuderball wellicht toch onderschat @:Alaphilippe_
Gifje staat klaar.quote:Op zondag 23 november 2025 16:27 schreef onlogisch het volgende:
Zodirect allemaal naar het Feyenoord topic boys
Waar kan ik de fruitmand laten bezorgen, en welke user is het meest boos?quote:Op zondag 23 november 2025 16:27 schreef onlogisch het volgende:
Dat wordt weer genietenquote:Op zondag 23 november 2025 16:27 schreef onlogisch het volgende:
@GGMM en ik keuren dit gifje niet goed.quote:Op zondag 23 november 2025 16:36 schreef 3rr0r het volgende:
Op naar het Feyenoord topic!
[ afbeelding ]
Jullie zijn van de dikzakkenbrigade?quote:Op zondag 23 november 2025 16:37 schreef Coco het volgende:
[..]
@:GGMM en ik keuren dit gifje niet goed.
Bedankt maatquote:Op zondag 23 november 2025 14:34 schreef de_boswachter het volgende:
Bedankt maatquote:Op zondag 23 november 2025 14:34 schreef de_boswachter het volgende:
Huhquote:
7-1 nu LOLquote:Op zondag 23 november 2025 17:22 schreef de_boswachter het volgende:
Ajax wijven 0-2 achter tegen Zwolle. Totale ineenstorting van een kutclub.
Laten we op onverwacht spektakel hopen, meer kunnen we niet doen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik word niet heel warm van de vrijdag en zaterdag.
Excelsior - NAC kan wellicht leuk worden als beide teams defensief gaan schutteren. NAC moet onderhand trouwens wel weer een keer een potje winnen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 14:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Laten we op onverwacht spektakel hopen, meer kunnen we niet doen.
Sowieso een enorm belangrijke wedstrijd voor beide om te handhaven.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Excelsior - NAC kan wellicht leuk worden als beide teams defensief gaan schutteren. NAC moet onderhand trouwens wel weer een keer een potje winnen.
Faber ís oplossingquote:Op vrijdag 28 november 2025 11:17 schreef Zipportal het volgende:
Ernest Faber wordt trainer én technisch directeur bij Heracles Almelo: ‘De ideale oplossing’
https://www.ad.nl/voetbal(...)oplossing~a9139c4c5/
Ik kijk ook.quote:Op zaterdag 29 november 2025 18:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die kunnen er echt helemaal niks van.
Gebeurt wel vaak inderdaad.quote:Op zaterdag 29 november 2025 18:30 schreef 3rr0r het volgende:
Door al dat Europees spelen heeft de KNVB echt wat strontdagen in het speelschema
Ook Ajax kon niet van het GROTE Excelsior winnen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 18:43 schreef de_boswachter het volgende:
5:22 in doelpogingen.
1-0.
NAC heeft een probleem.
Hup Grunn. @3rr0rquote:Op zaterdag 29 november 2025 18:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ook Ajax kon niet van het GROTE Excelsior winnen.
Aardverschuivingen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 18:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geef gul.
~Groot hoofd
@:de_boswachter
Wordt nog wel 3-4quote:
OPNIEUW treft PSV een ploeg in belabberde vorm.quote:Op zondag 30 november 2025 12:24 schreef mitt het volgende:
Volendam biedt wel heel weinig tegenstand..
Je had ook mee kunnen posten. Je ben er alleen als FC Twente speelt.quote:Op vrijdag 28 november 2025 14:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Laten we op onverwacht spektakel hopen, meer kunnen we niet doen.
"laten we het gezellig houden"quote:Op zondag 30 november 2025 16:19 schreef GGMM het volgende:
In het Feyenoord-topic vinden ze zes minuten blessuretijd teveel.
Hier een gif van maken, hem uploaden, hem plaatsen en dan het idee hebben dat je iets gedaan hebtquote:
Zijn alleen maar klachten over de reclamequote:Op zondag 30 november 2025 16:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wil jij iets meer aandacht besteden aan jouw berichtenbox?
Deze zijn heel makkelijk af te handelen door een prachtige Fok!-abo aan te prijzen.quote:Op zondag 30 november 2025 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zijn alleen maar klachten over de reclame
Dat kost 24 euro voor 400 dagenquote:Op zondag 30 november 2025 16:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deze zijn heel makkelijk af te handelen door een prachtige Fok!-abo aan te prijzen.
24.000 cent om te mogen posten op een forum waar GGMM de boel uit maaktquote:Op zondag 30 november 2025 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kost 24 euro voor 400 dagen
Dat is blijkbaar iets teveel geld
2.400, Harry.quote:Op zondag 30 november 2025 16:40 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
24.000 cent om te mogen posten op een forum waar GGMM de boel uit maakt
In geen 24.000 jaar
Persoonlijk hoop ik dat jullie winnen. Liefst met 3, of meer, doelpunten verschilquote:Op zondag 30 november 2025 16:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, ik zit klaar voor de zelfkastijding.
Die Goes verdiende een rode kaart voor de achterlijke manier waarop ie lag te rollen. Stelde geen reet voor.quote:Op zondag 30 november 2025 18:12 schreef Dagoduck het volgende:
Goes bijna zijn scheen doormidden getrapt maar Twente krijgt geen kaart?
Heb je de rest gezien? Dit seizoen is het niet heel kwalitatief hoogwaardigquote:Op zondag 30 november 2025 18:17 schreef mitt het volgende:
Dit moeten dus de nummer 4 en 5 ongeveer van de Eredivisie zijn
Het is heel pover inderdaad. Wat dat betreft kan Ajax makkelijk derde worden dit jaar.quote:Op zondag 30 november 2025 18:18 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Heb je de rest gezien? Dit seizoen is het niet heel kwalitatief hoogwaardig
Denk het niet, maar we gaan het zien. ajax gaat sws geen rol van betekenis spelen. Het kampioenschap gaat tussen psv. Zij zijn de enige die dat nog kunnen verneuken, schat ik zo inquote:Op zondag 30 november 2025 18:19 schreef mitt het volgende:
[..]
Het is heel pover inderdaad. Wat dat betreft kan Ajax makkelijk derde worden dit jaar.
Ik keek puur naar de actie/het contact.quote:Op zondag 30 november 2025 18:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die Goes verdiende een rode kaart voor de achterlijke manier waarop ie lag te rollen. Stelde geen reet voor.
Het is verschrikkelijk. Meer geluk dan wijsheid wanneer ze wel winnen ofzo.quote:
Dan had je ook gezien dat het (hele lichte) contact puur per ongeluk was.quote:Op zondag 30 november 2025 18:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik keek puur naar de actie/het contact.
Parrott kan ook weer 3 maanden teren op die wedstrijd van Ierland.quote:Op zondag 30 november 2025 18:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijk. Meer geluk dan wijsheid wanneer ze wel winnen ofzo.
Gefeliciteerd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |