24.000 cent om te mogen posten op een forum waar GGMM de boel uit maaktquote:Op zondag 30 november 2025 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kost 24 euro voor 400 dagen
Dat is blijkbaar iets teveel geld
2.400, Harry.quote:Op zondag 30 november 2025 16:40 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
24.000 cent om te mogen posten op een forum waar GGMM de boel uit maakt
In geen 24.000 jaar
Persoonlijk hoop ik dat jullie winnen. Liefst met 3, of meer, doelpunten verschilquote:Op zondag 30 november 2025 16:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, ik zit klaar voor de zelfkastijding.
Die Goes verdiende een rode kaart voor de achterlijke manier waarop ie lag te rollen. Stelde geen reet voor.quote:Op zondag 30 november 2025 18:12 schreef Dagoduck het volgende:
Goes bijna zijn scheen doormidden getrapt maar Twente krijgt geen kaart?
Heb je de rest gezien? Dit seizoen is het niet heel kwalitatief hoogwaardigquote:Op zondag 30 november 2025 18:17 schreef mitt het volgende:
Dit moeten dus de nummer 4 en 5 ongeveer van de Eredivisie zijn
Het is heel pover inderdaad. Wat dat betreft kan Ajax makkelijk derde worden dit jaar.quote:Op zondag 30 november 2025 18:18 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Heb je de rest gezien? Dit seizoen is het niet heel kwalitatief hoogwaardig
Denk het niet, maar we gaan het zien. ajax gaat sws geen rol van betekenis spelen. Het kampioenschap gaat tussen psv. Zij zijn de enige die dat nog kunnen verneuken, schat ik zo inquote:Op zondag 30 november 2025 18:19 schreef mitt het volgende:
[..]
Het is heel pover inderdaad. Wat dat betreft kan Ajax makkelijk derde worden dit jaar.
Ik keek puur naar de actie/het contact.quote:Op zondag 30 november 2025 18:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die Goes verdiende een rode kaart voor de achterlijke manier waarop ie lag te rollen. Stelde geen reet voor.
Het is verschrikkelijk. Meer geluk dan wijsheid wanneer ze wel winnen ofzo.quote:
Dan had je ook gezien dat het (hele lichte) contact puur per ongeluk was.quote:Op zondag 30 november 2025 18:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik keek puur naar de actie/het contact.
Parrott kan ook weer 3 maanden teren op die wedstrijd van Ierland.quote:Op zondag 30 november 2025 18:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijk. Meer geluk dan wijsheid wanneer ze wel winnen ofzo.
Gefeliciteerd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |