SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Last train to trancentral?quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:49 schreef NailQueen het volgende:
Ja natuurlijk. Wat zou de trein anders zingen?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 21 november 2025 20:49 schreef NailQueen het volgende:
Ja natuurlijk. Wat zou de trein anders zingen?
Veel leuker nummerquote:
BB staat voor Blauw Bloed, Kruisje voor de EO en hij woont in Amersfoortquote:Op vrijdag 21 november 2025 20:53 schreef Oliver23 het volgende:
Wouter Koolmees
Maar ik denk de stem te koppelen aan Jeroen Snel
Victor brand is toch al geweest?quote:
Nondeju… zou wel teveel voor de hand liggenquote:
Mooie stem ookquote:
Ja dusquote:
Tijd zat voorlopig, hij stopt met kickboksen bij Gloryquote:Op vrijdag 21 november 2025 21:27 schreef NailQueen het volgende:
Het zou wat zijn als het Rico Verhoeven is. Heeft hij gelijk een ander carriere
Dat is wel precies dezelfde vorm diamant als ze in het flimpje lieten zienquote:Op vrijdag 21 november 2025 21:29 schreef Dave het volgende:
“ Yves Berendse (31) is aan tafel bij 'Renze' verrast met een Diamanten Award.”
https://www.rtl.nl/boulev(...)-met-diamanten-award
Dat idee heb je soms wel jaquote:Op vrijdag 21 november 2025 21:44 schreef Momo het volgende:
Aantal deelnemers zullen zelf wel max 1 aflevering mee willen doen
Van echte gooise vrouwen dacht ikquote:
Hockey ballenquote:Op vrijdag 21 november 2025 21:49 schreef NailQueen het volgende:
Balletjes verwijst naar haar kinderen
Twee series die ik niet kijkquote:Op vrijdag 21 november 2025 21:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Gooise vrouw die ook met het perfecte plaatje mee heeft gedaan
En zag hem ook al voor een of andere cruiseline, mein schiff of zoquote:Op vrijdag 21 november 2025 21:55 schreef NailQueen het volgende:
Het gaat zo slecht met de carrière van Robbie Williams dat hij reclame moet maken voor kattenvoer.
Het Perfecte PLaatje vind ik als hobby fotograaf wel leuk, leer ikzelf ook wat van.quote:
Verdient waarschijnlijk erg leuk voor een paar middagjes werkquote:Op vrijdag 21 november 2025 21:55 schreef NailQueen het volgende:
Het gaat zo slecht met de carrière van Robbie Williams dat hij reclame moet maken voor kattenvoer.
Huldequote:
Royaltyfiguur. Paar jaar terug groot in het nieuws geweest omdat ie het niet vond kunnen dat Eloise een badpak aan had op tvquote:Op vrijdag 21 november 2025 22:06 schreef Koen66 het volgende:
Ben ik af als ik geen idee heb wie dit is
Ik ken hem ook alleen als Koningshuis kennerquote:Op vrijdag 21 november 2025 22:06 schreef Koen66 het volgende:
Ben ik af als ik geen idee heb wie dit is
Internet is het daar massaal mee eensquote:Op vrijdag 21 november 2025 21:40 schreef Arizona het volgende:
De Pauw klinkt in dit lied wel echt als Yves Berendse.
Anderhalve goede antwoordenquote:Op vrijdag 21 november 2025 21:34 schreef Oliver23 het volgende:
Cavia’s: Lois Lane
Luiaard: Govert Meit
Trein: Jeroen Snel
Coupé Royale: Gooische moeder Bo
Paauw: Yves Berendse
als ikquote:Op vrijdag 21 november 2025 22:32 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Heel knap! Dat is al anderhalf meer als mij.
Roos is al eventjes dood, doet het niet echt lekker op primetime TV zo'n onthulling...quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 22 november 2025 08:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wie de fuck is Yves Berendse???
Zeker,daarnaast zeiden ze ook 'het is niet onze first time' wat een verwijzing is naar hun hitquote:Op zaterdag 22 november 2025 11:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Cavia's denk ik Lois Lane. Er kwam ook een Supermanlogo voorbij in het introductiefilmpje dus dat zou wel een typische Masked Singer-hint zijn.
Die stemmen waren ook wel duidelijk hoor.quote:Op maandag 24 november 2025 13:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben nu terug aan t kijken en ga even live reageren zonder dit topic te hebben gelezen.
Hamsters 100 pct Lois Lane. Dat wist je al bij de hint "en zeker niet for the first time". Dat niemand uit de jury of hier in t topic daar in eerste instantie op aansloeg verbaast me wel
Slim gezien. En laat. Maar dat zou er wel erg bovenop liggenquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:16 schreef Oliver23 het volgende:
De ezel zette de initialen ES op het schilderij, tante Es??
quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:36 schreef NailQueen het volgende:
Hoe moeten mensen in godsnaam weten dat Hans Kraaij jr een grote teckel heeft?
Een ander soort teckel...quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:36 schreef NailQueen het volgende:
stevige teckel. Voetbal snappie?quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:36 schreef NailQueen het volgende:
Klinkt Louisa ofzo van tlc programmaquote:
Louisa Jansen. Dat is zo gek nog niet. Die wil maar al te graag bekend zijnquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Klinkt Louisa ofzo van tlc programma
Ik vind haar zo irritantquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Louisa Jansen. Dat is zo gek nog niet. Die wil maar al te graag bekend zijn
vorig seizoen ook bij de Verradersquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:53 schreef NailQueen het volgende:
Ik dacht dat Estelle Cruijf allang vergaande glorie was maar blijkbaar is er nog steeds
Songfestivalgoden, fuck de EBUquote:Op vrijdag 28 november 2025 21:04 schreef NailQueen het volgende:
Jaa ESF on tour laat je weer horen!!
Ik dacht ook Bram maar hij is 1.83 meter volgens internet, kleiner dan Ruben.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:02 schreef AgnesGru het volgende:
Qua lengte denk ik aan Bram Krikke of Pieter Valley
Sorry Frankquote:
Ik dacht dat hij wel langer zou zijnquote:Op vrijdag 28 november 2025 21:05 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Ik dacht ook Bram maar hij is 1.83 meter volgens internet, kleiner dan Ruben.
Dat dacht ik ook bij Willie Wartaal, klein dik mannetjequote:Op vrijdag 28 november 2025 21:11 schreef AgnesGru het volgende:
Alsof Goor van die dunne benen heeft
quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:18 schreef NailQueen het volgende:
Dit kan niet anders dan Peter vd Vorst zijn
Nee het is Victor Reinierquote:Op vrijdag 28 november 2025 21:18 schreef NailQueen het volgende:
Dit kan niet anders dan Peter vd Vorst zijn
Carlo is dan ook nogal grijpgraag bij jonge mannen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:23 schreef Dazalbest1 het volgende:
Maar yvonne was ook nogal pittig over Carlo meen ik, zouden ze haar wel een podium willen geven?
Gecremeerde kroketquote:Op vrijdag 28 november 2025 21:21 schreef Melline het volgende:
Yvonne Coldewijer. Noemde Rachel hazes krokante kroket. Ook een hoop bla bla bla .
Kan zingen
En Chantal is ook al 100x genoemdquote:Op vrijdag 28 november 2025 21:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heeft Carlo de afgelopen 5 jaar bij een vrouwelijke zangeres een keer niet Vajen van de Bosch genoemd?
Chantal Janzen net iets vakerquote:Op vrijdag 28 november 2025 21:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heeft Carlo de afgelopen 5 jaar bij een vrouwelijke zangeres een keer niet Vajen van de Bosch genoemd?
quote:
Dacht ik ook aan. Qua lengte past ie in het meeuwenpakquote:Op vrijdag 28 november 2025 21:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vincent van der Voort,
Van der Voort, Van der Voort
Vincent van der Voort
Had ik al gezegd hahaquote:Op vrijdag 28 november 2025 21:29 schreef Momo het volgende:
Op twitter denken mensen dat Yvonne Colderweijer Okapi is
Al heel lang niet meerquote:Op vrijdag 28 november 2025 21:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die wordt niet meer gepaald door Ruud toch?
Ook niet meer door badrquote:Op vrijdag 28 november 2025 21:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die wordt niet meer gepaald door Ruud toch?
Presenteert momenteel Met het mes op tafel en doet ook wat bij Studio SPort/Voetbalquote:Op vrijdag 28 november 2025 21:31 schreef Koen66 het volgende:
Wth is Sjoerd van Ramshorst? (genoemd als Teckel op Twitter)
Ik ookquote:Op vrijdag 28 november 2025 21:59 schreef NailQueen het volgende:
Ik had hem wel een paar rondjes verder gegund.
ik was bij de show waarvan ie als eerste de naam noemde klaarblijkelijkquote:Op vrijdag 28 november 2025 22:02 schreef Momo het volgende:
Je moet echt naar die shows gaan om die hints te begrijpen
En de naam van de shows onthouden. Niemand onthoudt de namen van de shows van Jochem Myjer of Bert Visscher. Alleen de sketches.quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:02 schreef Momo het volgende:
Je moet echt naar die shows gaan om die hints te begrijpen
Zonder opzoeken:quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En de naam van de shows onthouden. Niemand onthoudt de namen van de shows van Jochem Myjer of Bert Visscher. Alleen de sketches.
Nouja een gemiddelde fan/kijker onthoud dat dus niet.quote:Op zaterdag 29 november 2025 01:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Zonder opzoeken:
Yeehaa
Adéhadé
De rust zelve
Don Chaôt en de foute architect
Jammer
Fijne nuances
Geluk zit in hele grote dingen
Voor ons hoeft het niet
Nee, dan Lourdes
Afijn
Stoffe jongens
Zelden zoiets gezien
Hij wordt vanzelf moe
Nou helpt het dat ik van Bert Visscher de dvd-box thuis heb
Bij Roué Verveer weet ik er ook geen enkelequote:Op zaterdag 29 november 2025 01:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nouja een gemiddelde fan/kijker onthoud dat dus niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |