hele pak gaat uitquote:
Wie wil er nog wat drinken?quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:44 schreef Momo het volgende:
Marga Bult, NailQueen en ik gaan weer naar de wc.
Weer tijd om edities terug te kijkenquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:48 schreef NailQueen het volgende:
1987 hadden wij moeten weten @:momo en @:ESF1Gamer
Een ochtendshow bij Yorin die precies 1 week geduurd heeftquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:50 schreef SiGNe het volgende:
En geen verwijzingen naar Jomanda verder in het filmpje maar daar had ze samen een TV programma mee bij de TROS.
Ow, ik dacht dat het bij de TROs was, daar heeft Jomanda ook nog een programma gehadquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Een ochtendshow bij Yorin die precies 1 week geduurd heeft
Chat gpt zat toch aardig in de buurt met links richting Kluun, had natuurlijk ook Barry kunnen zijnquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:30 schreef Ferdii het volgende:
Barry batsma
Een BN’er die het best past bij alle gegeven links is:
Barry Atsma
Waarom Barry Atsma?
• Stijn → Barry Atsma speelde de hoofdrol Stijn in Komt een vrouw bij de dokter.
• Gouden Kalf → Hij won een Gouden Kalf (Beste Acteur voor Knielen op een bed violen, en nominaties voor o.a. Komt een vrouw bij de dokter).
• Baantjer → Hij speelde een gastrol in Baantjer (aflevering De Cock en de moord met rode rozen, seizoen 6).
• Vos → Hij speelde een hoofdrol in De Geheimen van Barslet, waar zijn personage Gerard de Vos heet. + zijn vrouw Noortje herlaar was de vos is masked singer
• Bobbi → Hij heeft een relatie gehad met actrice Noortje Herlaar, met wie hij dochter Bobbi heeft (geboren 2018).
➡ Dus Barry Atsma verbindt alle vijf de woorden: Bobbi – Stijn – Vos – Gouden Kalf – Baantjer.
Dit zijn betere hints dan wat er net voorbij is gekomenquote:Op vrijdag 14 november 2025 22:07 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Chat gpt zat toch aardig in de buurt met links richting Kluun, had natuurlijk ook Barry kunnen zijn
Vond het eerbetoon aan Loretta erg mooi, en terecht, maar heel eerlijk heb Loretta niet gemist zij kon toch wel heel storend zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:27 schreef Nizno het volgende:
Heb me minder aan het panel geërgerd.
Neemt niet weg dat ik voortaan weer gewoon achteraf zonder reclame ga kijken..
Kluun was behoorlijk actief in het Amsterdamse uitgaanslevenquote:Op vrijdag 14 november 2025 22:07 schreef NailQueen het volgende:
Hij past totaal niet bij een karakter als Feestbeest
Elke aflevering zitten er sowieso 2-3 pakken bij die wat goedkoper zijn, dat zijn over het algemeen de pakken van degenen die er vroeg uit gaan.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:18 schreef Koen66 het volgende:
Ben ik de enige die de pakken ieder jaar minder vindt?
hmmm zal er eens op gaan lettenquote:Op vrijdag 14 november 2025 22:43 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Elke aflevering zitten er sowieso 2-3 pakken bij die wat goedkoper zijn, dat zijn over het algemeen de pakken van degenen die er vroeg uit gaan.
Er zijn pakken die ook eerder in het buitenland gebruikt zijn en er zijn pakken die de productie zelf maakt.. en als die goed genoeg zijn gaan die ook weer naar buitenlandse versies van het programma.quote:
Dan Ken je Kees niet. Al doet die eerder make up your mindquote:Op vrijdag 14 november 2025 22:02 schreef NailQueen het volgende:
Ik denk niet dat Kees vd Spek dit zou doen
Ik kuun ook geen boeken van Kuun.quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:29 schreef superniger het volgende:
Pijnlijk, niemand kent de boeken van Kuun.
Denk dat het ook fysiek wel zwaar is voor 60+ of niet fitte mensen. Pakken die zo 20 kg zijn, vrijwel geen zicht, heel warm, lange uren in dat pak etc.quote:
Ja daarom wordt bepaald dat ze maar een rondje meedoen meestal.quote:Op zondag 16 november 2025 10:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat het ook fysiek wel zwaar is voor 60+ of niet fitte mensen. Pakken die zo 20 kg zijn, vrijwel geen zicht, heel warm, lange uren in dat pak etc.
Die moest alles ontzettend aandikken ja.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Over de doden niets dan goeds, maar Loretta zat daar toch meestal alsof ze niet helemaal 100% was
Jamie en Vieze Jackquote:Op vrijdag 21 november 2025 20:13 schreef SiGNe het volgende:
Steven Kazan en z'n vrouw zullen het niet zijn
quote:
Die van de Jumbo reclame?quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:15 schreef XSbig het volgende:
Chantal Janzen en die vrouw van Toren C. Hebben samen een podcast.
Zou die niet eerder solo gaan in een programma als deze?quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:15 schreef XSbig het volgende:
De goocheltruc sluit ook aan bij Hocus pocus, iedereen kan toverenquote:Op vrijdag 21 november 2025 20:13 schreef H_T het volgende:
Alle kleuren, verwarring over 2/3, iets over moeders... K3-types?
Chantal & Tina schoten ook door mijn hoofd.quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:15 schreef XSbig het volgende:
Wel goede afleiding want morgen horen we Chantal (weer?) zingen in Oh wat een Jaar.quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou die niet eerder solo gaan in een programma als deze?
Was ook mijn eerste gedachte. Maar nu zitten ook de oud K3 meisjes Klaasje en Josje in mijn gedachtenquote:
Wat best handig kan zijn als je niet zo goed kán beleven. Of als je Roel van Velzen ergens in moet stoppen zonder meteen de lengte te verklappenquote:Op vrijdag 21 november 2025 20:45 schreef NailQueen het volgende:
Superleuk pak maar je kunt er weinig in bewegen
Hatseflats! Die is ook ontmaskerd!quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:46 schreef Oliver23 het volgende:
Govert Meit heeft met Maestro meegedaan, en het is geen kikker maar een kameleon die steeds van identiteit veranderd. Govert Meit veranderd steeds van naam
Was maar random guess, maar klinkt best goedquote:Op vrijdag 21 november 2025 20:46 schreef Oliver23 het volgende:
Govert Meit heeft met Maestro meegedaan, en het is geen kikker maar een kameleon die steeds van identiteit veranderd. Govert Meit veranderd steeds van naam
Nu hoor ik qua stem.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |