Chat gpt zat toch aardig in de buurt met links richting Kluun, had natuurlijk ook Barry kunnen zijnquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:30 schreef Ferdii het volgende:
Barry batsma
Een BN’er die het best past bij alle gegeven links is:
Barry Atsma
Waarom Barry Atsma?
• Stijn → Barry Atsma speelde de hoofdrol Stijn in Komt een vrouw bij de dokter.
• Gouden Kalf → Hij won een Gouden Kalf (Beste Acteur voor Knielen op een bed violen, en nominaties voor o.a. Komt een vrouw bij de dokter).
• Baantjer → Hij speelde een gastrol in Baantjer (aflevering De Cock en de moord met rode rozen, seizoen 6).
• Vos → Hij speelde een hoofdrol in De Geheimen van Barslet, waar zijn personage Gerard de Vos heet. + zijn vrouw Noortje herlaar was de vos is masked singer
• Bobbi → Hij heeft een relatie gehad met actrice Noortje Herlaar, met wie hij dochter Bobbi heeft (geboren 2018).
➡ Dus Barry Atsma verbindt alle vijf de woorden: Bobbi – Stijn – Vos – Gouden Kalf – Baantjer.
Dit zijn betere hints dan wat er net voorbij is gekomenquote:Op vrijdag 14 november 2025 22:07 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Chat gpt zat toch aardig in de buurt met links richting Kluun, had natuurlijk ook Barry kunnen zijn
Vond het eerbetoon aan Loretta erg mooi, en terecht, maar heel eerlijk heb Loretta niet gemist zij kon toch wel heel storend zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:27 schreef Nizno het volgende:
Heb me minder aan het panel geërgerd.
Neemt niet weg dat ik voortaan weer gewoon achteraf zonder reclame ga kijken..
Kluun was behoorlijk actief in het Amsterdamse uitgaanslevenquote:Op vrijdag 14 november 2025 22:07 schreef NailQueen het volgende:
Hij past totaal niet bij een karakter als Feestbeest
Elke aflevering zitten er sowieso 2-3 pakken bij die wat goedkoper zijn, dat zijn over het algemeen de pakken van degenen die er vroeg uit gaan.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:18 schreef Koen66 het volgende:
Ben ik de enige die de pakken ieder jaar minder vindt?
hmmm zal er eens op gaan lettenquote:Op vrijdag 14 november 2025 22:43 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Elke aflevering zitten er sowieso 2-3 pakken bij die wat goedkoper zijn, dat zijn over het algemeen de pakken van degenen die er vroeg uit gaan.
Er zijn pakken die ook eerder in het buitenland gebruikt zijn en er zijn pakken die de productie zelf maakt.. en als die goed genoeg zijn gaan die ook weer naar buitenlandse versies van het programma.quote:
Dan Ken je Kees niet. Al doet die eerder make up your mindquote:Op vrijdag 14 november 2025 22:02 schreef NailQueen het volgende:
Ik denk niet dat Kees vd Spek dit zou doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |