Carlo is dan ook nogal grijpgraag bij jonge mannen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:23 schreef Dazalbest1 het volgende:
Maar yvonne was ook nogal pittig over Carlo meen ik, zouden ze haar wel een podium willen geven?
Gecremeerde kroketquote:Op vrijdag 28 november 2025 21:21 schreef Melline het volgende:
Yvonne Coldewijer. Noemde Rachel hazes krokante kroket. Ook een hoop bla bla bla .
Kan zingen
En Chantal is ook al 100x genoemdquote:Op vrijdag 28 november 2025 21:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heeft Carlo de afgelopen 5 jaar bij een vrouwelijke zangeres een keer niet Vajen van de Bosch genoemd?
Chantal Janzen net iets vakerquote:Op vrijdag 28 november 2025 21:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heeft Carlo de afgelopen 5 jaar bij een vrouwelijke zangeres een keer niet Vajen van de Bosch genoemd?
quote:
Dacht ik ook aan. Qua lengte past ie in het meeuwenpakquote:Op vrijdag 28 november 2025 21:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vincent van der Voort,
Van der Voort, Van der Voort
Vincent van der Voort
Had ik al gezegd hahaquote:Op vrijdag 28 november 2025 21:29 schreef Momo het volgende:
Op twitter denken mensen dat Yvonne Colderweijer Okapi is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |