Zonder opzoeken:quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En de naam van de shows onthouden. Niemand onthoudt de namen van de shows van Jochem Myjer of Bert Visscher. Alleen de sketches.
Nouja een gemiddelde fan/kijker onthoud dat dus niet.quote:Op zaterdag 29 november 2025 01:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Zonder opzoeken:
Yeehaa
Adéhadé
De rust zelve
Don Chaôt en de foute architect
Jammer
Fijne nuances
Geluk zit in hele grote dingen
Voor ons hoeft het niet
Nee, dan Lourdes
Afijn
Stoffe jongens
Zelden zoiets gezien
Hij wordt vanzelf moe
Nou helpt het dat ik van Bert Visscher de dvd-box thuis heb
Bij Roué Verveer weet ik er ook geen enkelequote:Op zaterdag 29 november 2025 01:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nouja een gemiddelde fan/kijker onthoud dat dus niet.
Zou het ook Nelly Frijda kunnen zijn dan?quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Beer Tatjana door die sinterklaas hint dat was haar broer kees.
Die is 90 jaar ofzoquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:45 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Zou het ook Nelly Frijda kunnen zijn dan?
En dementquote:
Jaquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:45 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Zou het ook Nelly Frijda kunnen zijn dan?
Zo bijzonder ook weer niet, toch? Ondanks die overdreven reacties van panel en publiek.quote:
Hield zich inquote:Op vrijdag 5 december 2025 21:18 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Zo bijzonder ook weer niet, toch? Ondanks die overdreven reacties van panel en publiek.
Trijntje deed ook mee aan het ESFquote:Op vrijdag 5 december 2025 21:21 schreef Arizona het volgende:
Waylon zou tof zijn![]()
Het zou goed kunnen.
Denemarken 2014. Moet kloppen toch?quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:21 schreef Arizona het volgende:
Waylon zou tof zijn![]()
Het zou goed kunnen.
Ik ook, heeft ook een onwijs goeie stem. Zie m dit wel winnenquote:Op vrijdag 5 december 2025 21:25 schreef Mrmime het volgende:
Dit moet haast wel Waylon zijn. Vind het wel tof dat ie hieraan meedoet
Was door iedereen al geraden, dan heeft het weinig zin meer om door te gaan.quote:Op zaterdag 6 december 2025 00:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat zonde zeg dat Angela er al uit is. Fantastische zangeres en pak was leuk. Hoezo verkies je die boven die klompen of de beunhaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |