SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Last train to trancentral?quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:49 schreef NailQueen het volgende:
Ja natuurlijk. Wat zou de trein anders zingen?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 21 november 2025 20:49 schreef NailQueen het volgende:
Ja natuurlijk. Wat zou de trein anders zingen?
Veel leuker nummerquote:
BB staat voor Blauw Bloed, Kruisje voor de EO en hij woont in Amersfoortquote:Op vrijdag 21 november 2025 20:53 schreef Oliver23 het volgende:
Wouter Koolmees
Maar ik denk de stem te koppelen aan Jeroen Snel
Victor brand is toch al geweest?quote:
Ja dusquote:
Tijd zat voorlopig, hij stopt met kickboksen bij Gloryquote:Op vrijdag 21 november 2025 21:27 schreef NailQueen het volgende:
Het zou wat zijn als het Rico Verhoeven is. Heeft hij gelijk een ander carriere
Dat is wel precies dezelfde vorm diamant als ze in het flimpje lieten zienquote:Op vrijdag 21 november 2025 21:29 schreef Dave het volgende:
“ Yves Berendse (31) is aan tafel bij 'Renze' verrast met een Diamanten Award.”
https://www.rtl.nl/boulev(...)-met-diamanten-award
Dat idee heb je soms wel jaquote:Op vrijdag 21 november 2025 21:44 schreef Momo het volgende:
Aantal deelnemers zullen zelf wel max 1 aflevering mee willen doen
Van echte gooise vrouwen dacht ikquote:
Hockey ballenquote:Op vrijdag 21 november 2025 21:49 schreef NailQueen het volgende:
Balletjes verwijst naar haar kinderen
Twee series die ik niet kijkquote:Op vrijdag 21 november 2025 21:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Gooise vrouw die ook met het perfecte plaatje mee heeft gedaan
En zag hem ook al voor een of andere cruiseline, mein schiff of zoquote:Op vrijdag 21 november 2025 21:55 schreef NailQueen het volgende:
Het gaat zo slecht met de carričre van Robbie Williams dat hij reclame moet maken voor kattenvoer.
Het Perfecte PLaatje vind ik als hobby fotograaf wel leuk, leer ikzelf ook wat van.quote:
Verdient waarschijnlijk erg leuk voor een paar middagjes werkquote:Op vrijdag 21 november 2025 21:55 schreef NailQueen het volgende:
Het gaat zo slecht met de carričre van Robbie Williams dat hij reclame moet maken voor kattenvoer.
Huldequote:
Royaltyfiguur. Paar jaar terug groot in het nieuws geweest omdat ie het niet vond kunnen dat Eloise een badpak aan had op tvquote:Op vrijdag 21 november 2025 22:06 schreef Koen66 het volgende:
Ben ik af als ik geen idee heb wie dit is
Ik ken hem ook alleen als Koningshuis kennerquote:Op vrijdag 21 november 2025 22:06 schreef Koen66 het volgende:
Ben ik af als ik geen idee heb wie dit is
Internet is het daar massaal mee eensquote:Op vrijdag 21 november 2025 21:40 schreef Arizona het volgende:
De Pauw klinkt in dit lied wel echt als Yves Berendse.
Anderhalve goede antwoordenquote:Op vrijdag 21 november 2025 21:34 schreef Oliver23 het volgende:
Cavia’s: Lois Lane
Luiaard: Govert Meit
Trein: Jeroen Snel
Coupé Royale: Gooische moeder Bo
Paauw: Yves Berendse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |