Die Rotterdammers kunnen toch ook gewoon op de grootste hit van Beck stemmen?quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:22 schreef Tussle266 het volgende:
De Sophie Straat lobby en de Leen Huijzer Lobby zijn op dit moment wel de meest luide. https://1908.nl/artikelen(...)hoort-in-de-top-2000?
Ik vrees wel dat die nog iets sterker van toepassing is op die club uit jouw oude username.quote:Op zondag 30 november 2025 09:11 schreef camilero het volgende:
[..]
Die Rotterdammers kunnen toch ook gewoon op de grootste hit van Beck stemmen?
Die mogen daar ook gewoon op stemmen natuurlijk!quote:Op zondag 30 november 2025 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vrees wel dat die nog iets sterker van toepassing is op die club uit jouw oude username.
Zouden ze die voetballiedjes niet gewoon buiten de lijst houden? Het zou me anders verbazen als er in al die jaren nog nooit een succesvolle lobby is geweest in die richting.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:22 schreef Tussle266 het volgende:
De Sophie Straat lobby en de Leen Huijzer Lobby zijn op dit moment wel de meest luide. https://1908.nl/artikelen(...)hoort-in-de-top-2000?
Ter compensatie stem ik wel op die favoriet van onze kersverse DJ.quote:Op zondag 30 november 2025 09:44 schreef camilero het volgende:
[..]
Die mogen daar ook gewoon op stemmen natuurlijk!
De meeste tot op heden konden we hebben, dat waren de popliedjes zoals die van Bob en Leen en Neil. AZ probeerde het 2/3 jaar geleden al eens. Denk dat de rest gewoon te druk met spuitverf en Bengaalse fakkels was.quote:Op zondag 30 november 2025 09:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zouden ze die voetballiedjes niet gewoon buiten de lijst houden? Het zou me anders verbazen als er in al die jaren nog nooit een succesvolle lobby is geweest in die richting.
You'll never walk alone en Three little birds staan er toch al jaren in?quote:Op zondag 30 november 2025 09:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zouden ze die voetballiedjes niet gewoon buiten de lijst houden? Het zou me anders verbazen als er in al die jaren nog nooit een succesvolle lobby is geweest in die richting.
Herpes House Band heeft al wel randje Top 2000 gestaanquote:Op zondag 30 november 2025 09:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zijn algemene liedjes. Dat is toch anders dan dat Hand In Hand of Mijn Feyenoord opeens door allerlei Amsterdamse winkels, kantoren en fabrieken klinkt.quote:Op zondag 30 november 2025 09:55 schreef camilero het volgende:
[..]
You'll never walk alone en Three little birds staan er toch al jaren in?
Staat Mooi Was Die Tijd in de keuzelijst?quote:Op zondag 30 november 2025 10:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hopeless Wanderer, It's A Long Way To The Top, For Bitter Or Worse, Memory Remains, Killing Me Softly, Heaven Knows I'm Miserable Now, Give It Away, Voltooid Verleden Tijd, You Have Been Loved, Stuck In A Moment You Can't Get Out Of, Nergens Goed Voor..
je kunt nog aardig ver komen met een Ajax stemlijstje
Eet smakelijk!quote:Op zondag 30 november 2025 10:10 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Nederland zou toch niet zo zijn dat Rene Karst binnen gaat komen in de lijst?
Zo wel dan vreet ik mn schoen op.
Met peper en zout
Nee.quote:Op zondag 30 november 2025 10:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Staat Mooi Was Die Tijd in de keuzelijst?
Ik tel m als zekere nieuwe binnenkomer alvastquote:Op zondag 30 november 2025 10:10 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Met peper en zout
Ik heb gewoon vertrouwen in Nederlandquote:Op zondag 30 november 2025 11:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik tel m als zekere nieuwe binnenkomer alvast
Ikquote:Op zondag 30 november 2025 12:02 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon vertrouwen in Nederland
In mijn uithoek van de maatschappij ken ik niemand die enthousiast is over Kensington, maar dat zegt niet zoveelquote:Op zondag 30 november 2025 12:07 schreef Tussle266 het volgende:
En in het verlengde daarvan: hoe denken jullie over nieuwe/terugkerende Kensingtons? Op 2 waren ze het hele jaar iets te enthousiast maar ik weet niet hoe dat in de rest van de maatschappij was?
Die hebben wel de pech dat die hype vooral in de eerste weken van het jaar wasquote:Op zondag 30 november 2025 12:07 schreef Tussle266 het volgende:
En in het verlengde daarvan: hoe denken jullie over nieuwe/terugkerende Kensingtons? Op 2 waren ze het hele jaar iets te enthousiast maar ik weet niet hoe dat in de rest van de maatschappij was?
Wel liever te dik in de kist dan atje voor de sfeer.quote:Op zondag 30 november 2025 10:10 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Met peper en zout
Gelukkig schreef 'ie zelf z'n liedjes.quote:Op zondag 30 november 2025 16:32 schreef Tussle266 het volgende:
We zijn daadwerkelijk op het punt beland waar we moeten bepalen wat 'de beste René Karst' is.
De kans is aanwezig dat er dit jaar al eentje de lijst gaat halen. We zijn wel vaker verrast uit hoeken die niemand van ons kent (Bankzitters, Conan Gray, Hind's Hall).quote:Op zondag 30 november 2025 16:37 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Gelukkig schreef 'ie zelf z'n liedjes.
Over enige tijd zeggen we "we zijn daadwerkelijk op het punt beland waar we moeten bepalen welke Suno-producties de bovenste 100 gaan halen."
Ik vermoed dat ze er gewoon allebei in gaan komenquote:Op zondag 30 november 2025 16:32 schreef Tussle266 het volgende:
We zijn daadwerkelijk op het punt beland waar we moeten bepalen wat 'de beste René Karst' is.
Eén René Karst is wel genoeg hoor. Maar ik vrees dat je gelijk hebt. Ach ja, het is beter dan Lichtje Branden.quote:Op zondag 30 november 2025 16:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze er gewoon allebei in gaan komen
Maar die komt er ook gewoon in....quote:Op zondag 30 november 2025 17:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Eén René Karst is wel genoeg hoor. Maar ik vrees dat je gelijk hebt. Ach ja, het is beter dan Lichtje Branden.
Ik zie wel liever René Karst in de lijst dan de Bankzitters.quote:Op zondag 30 november 2025 16:39 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
De kans is aanwezig dat er dit jaar al eentje de lijst gaat halen. We zijn wel vaker verrast uit hoeken die niemand van ons kent (Bankzitters, Conan Gray, Hind's Hall).
Dit ging alleen niet over René Karst.quote:Op zondag 30 november 2025 19:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zie wel liever René Karst in de lijst dan de Bankzitters.
Ik zie liever alleen goede muziek in de top 2000, maar ja....quote:Op zondag 30 november 2025 19:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zie wel liever René Karst in de lijst dan de Bankzitters.
Toch een mooie 2e plekquote:Op zondag 30 november 2025 17:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Eén René Karst is wel genoeg hoor. Maar ik vrees dat je gelijk hebt. Ach ja, het is beter dan Lichtje Branden.
Ik ben benieuwd naar de quiz van vanavond en heb hoge verwachtingen bij een van de teams
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |