Da's niet echt wat SkyRadio draait tegenwoordig (buiten deze maand), is net zo'n zender als q of 538quote:Op zaterdag 29 november 2025 11:43 schreef camilero het volgende:
[..]
Maar wel de liedjes van Dire Straits en Coldplay
En ergens halverwege ben ik elk jaar weer verscheurd, omdat twee lijsten tegelijk luisteren zo lastig gaat.quote:Op zaterdag 29 november 2025 11:14 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Absoluut waar!
Mede daarom vind ik de snoblijst ook zo heerlijk en stiekem misschien wel leuker
Die probeer ik ook zoveel mogelijk te vermijdenquote:Op zaterdag 29 november 2025 12:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Da's niet echt wat SkyRadio draait tegenwoordig (buiten deze maand), is net zo'n zender als q of 538
Nog niet eens over nagedacht.quote:Op zaterdag 29 november 2025 12:18 schreef Tussle266 het volgende:
Over bonussen gesproken, die gebroeders Boer (waarvan eentje iedere zaterdagavond 3x op 2 te horen is), hebben ook wel gevoel voor timing he? Riemen vast.
Dat zou kunnen, maar ik ga Dreams en Never Alone op voorhand niet onderschatten. De rest zal wel meevallen inderdaad.quote:Op zaterdag 29 november 2025 12:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar meer dan dat de huidige notering stijgt, lijkt het me ook niet al teveel potten gaan breken
Die krijgen er denk ik 2 bij en Come Take My Hand zal wel stijgen jaquote:Op zaterdag 29 november 2025 12:18 schreef Tussle266 het volgende:
Over bonussen gesproken, die gebroeders Boer (waarvan eentje iedere zaterdagavond 3x op 2 te horen is), hebben ook wel gevoel voor timing he? Riemen vast.
Hopelijk nietquote:Op zaterdag 29 november 2025 12:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
We zullen het wel zien, zou een extra notering niet erg vinden.
Zien we de zoon van Mies Bouwman nog steeds terugkeren in de lijst?
Ik denk van wel, Bartje heeft er vorige maand ook nog een ontleedvideo over gemaaktquote:
Hype is iets te lang geleden denk ik.quote:Op zaterdag 29 november 2025 12:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
We zullen het wel zien, zou een extra notering niet erg vinden.
Zien we de zoon van Mies Bouwman nog steeds terugkeren in de lijst?
Annemarie is ook geen leuke naamquote:Op zaterdag 29 november 2025 15:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hype is iets te lang geleden denk ik.
Winning komt volledig van Tim af, Let Down is op verschillende momenten gedraaid.quote:Op zaterdag 29 november 2025 15:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Plaatjes als Winning en Let Down die een paar keer gedraaid zijn maar geen albumcover hebben op de site zullen wel 'gewoon' weer afwezig zijn op de keuzelijst he
Laatste hoop dus dat er nu last minute nog even snel paar albumcovered worden. En misschien gebeurt dit nog voor een stuk of twee tijdens de stemweekquote:Op zaterdag 29 november 2025 15:11 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Winning komt volledig van Tim af, Let Down is op verschillende momenten gedraaid.
Maar belangrijker: Dance The Night Away had 4x geen albumcover, maar stond tussendoor wel op de Top 80’s keuzelijst. En deze week (bij draaibeurt 5) heeft hij wel een cover.
Alle theorieën zeggen wel iets, maar tegelijk ook bar weinig. Over 40 uur is het ‘hopelijk’ iets duidelijker.
Daar vat je het prima samen!quote:Op zaterdag 29 november 2025 15:11 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Winning komt volledig van Tim af, Let Down is op verschillende momenten gedraaid.
Maar belangrijker: Dance The Night Away had 4x geen albumcover, maar stond tussendoor wel op de Top 80’s keuzelijst. En deze week (bij draaibeurt 5) heeft hij wel een cover.
Alle theorieën zeggen wel iets, maar tegelijk ook bar weinig.
+quote:Op zaterdag 29 november 2025 12:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mogelijke - en meest waarschijnlijke - Stranger Things-bonussen:
Diana Ross - Upside Down
Kate Bush - Running Up that Hill (weer)
Queen - Who Wants to Live Forever
Talking Heads - Psycho Killer:
+quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:22 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
+
Tiffany- I think we're alone now
| Forum Opties | |
|---|---|