Gelukkig schreef 'ie zelf z'n liedjes.quote:Op zondag 30 november 2025 16:32 schreef Tussle266 het volgende:
We zijn daadwerkelijk op het punt beland waar we moeten bepalen wat 'de beste René Karst' is.
De kans is aanwezig dat er dit jaar al eentje de lijst gaat halen. We zijn wel vaker verrast uit hoeken die niemand van ons kent (Bankzitters, Conan Gray, Hind's Hall).quote:Op zondag 30 november 2025 16:37 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Gelukkig schreef 'ie zelf z'n liedjes.
Over enige tijd zeggen we "we zijn daadwerkelijk op het punt beland waar we moeten bepalen welke Suno-producties de bovenste 100 gaan halen."
Ik vermoed dat ze er gewoon allebei in gaan komenquote:Op zondag 30 november 2025 16:32 schreef Tussle266 het volgende:
We zijn daadwerkelijk op het punt beland waar we moeten bepalen wat 'de beste René Karst' is.
Eén René Karst is wel genoeg hoor. Maar ik vrees dat je gelijk hebt. Ach ja, het is beter dan Lichtje Branden.quote:Op zondag 30 november 2025 16:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze er gewoon allebei in gaan komen
Maar die komt er ook gewoon in....quote:Op zondag 30 november 2025 17:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Eén René Karst is wel genoeg hoor. Maar ik vrees dat je gelijk hebt. Ach ja, het is beter dan Lichtje Branden.
Ik zie wel liever René Karst in de lijst dan de Bankzitters.quote:Op zondag 30 november 2025 16:39 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
De kans is aanwezig dat er dit jaar al eentje de lijst gaat halen. We zijn wel vaker verrast uit hoeken die niemand van ons kent (Bankzitters, Conan Gray, Hind's Hall).
Dit ging alleen niet over René Karst.quote:Op zondag 30 november 2025 19:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zie wel liever René Karst in de lijst dan de Bankzitters.
Ik zie liever alleen goede muziek in de top 2000, maar ja....quote:Op zondag 30 november 2025 19:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zie wel liever René Karst in de lijst dan de Bankzitters.
Toch een mooie 2e plekquote:Op zondag 30 november 2025 17:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Eén René Karst is wel genoeg hoor. Maar ik vrees dat je gelijk hebt. Ach ja, het is beter dan Lichtje Branden.
Ik ben benieuwd naar de quiz van vanavond en heb hoge verwachtingen bij een van de teams
Hangt ervan af of je er speciaal vrij voor gevraagd hebtquote:Op maandag 1 december 2025 07:58 schreef Tussle266 het volgende:
Hoezee!
Ik ben vrij vandaag. Ik ben er nog niet over uit of ik dat supergaaf, of ook een klein beetje treurig moet vinden.
Maar goed, wel alle tijd om aan de keuzelijst te gaan dus.
Er zat wel wat handige planning bij, zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 1 december 2025 08:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hangt ervan af of je er speciaal vrij voor gevraagd hebt
Hmm nou, ok, supergaaf dan maarquote:Op maandag 1 december 2025 08:02 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Er zat wel wat handige planning bij, zullen we maar zeggen.
Ik heb wel nog een drukke ochtend voor de boeg, dus ik wens je veel succes in de ochtend met de eerste loodjes!quote:Op maandag 1 december 2025 07:58 schreef Tussle266 het volgende:
Hoezee!
Ik ben vrij vandaag. Ik ben er nog niet over uit of ik dat supergaaf, of ook een klein beetje treurig moet vinden.
Maar goed, wel alle tijd om aan de keuzelijst te gaan dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |