Wat er financieel gebeurt met armlastige deelnemers is sowieso nogal onduidelijk. Bulgarije heeft opeens een nationale finale met drie voorrondes, Moldavië is ook terug met een voorronde. Het is totaal onduidelijk waar ze opeens het budget vandaan halen.quote:Op donderdag 4 december 2025 11:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Voor de Finnen misschien niet, maar voor andere omroepen wellicht wel?
Het stinkt wel aan alle kanten jaquote:Op donderdag 4 december 2025 12:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat er financieel gebeurt met armlastige deelnemers is sowieso nogal onduidelijk. Bulgarije heeft opeens een nationale finale met drie voorrondes, Moldavië is ook terug met een voorronde. Het is totaal onduidelijk waar ze opeens het budget vandaan halen.
Israëlische sponsor wellicht?quote:Op donderdag 4 december 2025 12:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat er financieel gebeurt met armlastige deelnemers is sowieso nogal onduidelijk. Bulgarije heeft opeens een nationale finale met drie voorrondes, Moldavië is ook terug met een voorronde. Het is totaal onduidelijk waar ze opeens het budget vandaan halen.
Neem een abonnement. Het zijn 1 of 2 kopjes koffie per maand.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:01 schreef Aadrianus het volgende:
Spannende uren. En dan ook nog die terror van die Ads die steeds van rechts oprukken op mijn scherm. Alsof Israël zelf het zo geregeld heeft hier. Hoe kom ik van die opdringerige ellende af? Iemand enig idee?
Dat is helaas al zo dagen over het hele forumquote:Op donderdag 4 december 2025 12:01 schreef Aadrianus het volgende:
Spannende uren. En dan ook nog die terror van die Ads die steeds van rechts oprukken op mijn scherm. Alsof Israël zelf het zo geregeld heeft hier. Hoe kom ik van die opdringerige ellende af? Iemand enig idee?
Ik neem aan dat we allemaal de hele middag naar een lege weg gaan kijken?quote:
Klinkt als iets wat songfestivalfans wel zouden doen.quote:Op donderdag 4 december 2025 13:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik neem aan dat we allemaal de hele middag naar een lege weg gaan kijken?
Ze komen vanzelf naar buiten stormenquote:Op donderdag 4 december 2025 13:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik neem aan dat we allemaal de hele middag naar een lege weg gaan kijken?
Een lege weg, brandblussers, het hoofd, het kan allemaal!quote:Op donderdag 4 december 2025 13:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Klinkt als iets wat songfestivalfans wel zouden doen.
50-50, dus wat AVROTROS ook doet, het volk is verdeeldquote:
Dat werkt toch voor geen meter?quote:Op donderdag 4 december 2025 16:52 schreef Dave het volgende:
Ik lees onbevestigde berichten over een 'onder-neutrale-vlag' compromis. Alsof dat gaat helpen.
Die bron is meestal niet zo betrouwbaarquote:Op donderdag 4 december 2025 16:52 schreef Dave het volgende:
Ik lees onbevestigde berichten over een 'onder-neutrale-vlag' compromis. Alsof dat gaat helpen.
Ja, ik zie ook dingen als 'bij-winst-niet-daar-organiseren' en uberhaupt geen landen en vlaggen meer op het score bord.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Die bron is meestal niet zo betrouwbaar
En gaat het dan om meerderheid van de landen aanwezig die willen deelnemen of alle EBU landen waaronder ook Libanon, Turkije etc.quote:
Dat denk ik dan ja, al is de communicatie over dit alles al maanden vaag.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:10 schreef Dave het volgende:
Dit zou toch sowieso gebeuren als niet iedereen met de nieuwe regels zou instemmen? Is dan dus de conclusie dat Spanje dat niet heeft gedaan?
KAN vanavondquote:Op donderdag 4 december 2025 17:17 schreef molloot200 het volgende:
De stemming is anoniem. Dat lijkt me dan weer een positief ding.
Spanje houdt voet bij stuk en neemt zelf initiatief. Daar kunnen veel landen nog wat van leren!quote:
quote:Turkey and Algeria left the hall while the Israeli representative was speaking.
“Mijn hobby is schaken…”quote:Op donderdag 4 december 2025 17:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
'Dit is mijn PowerPoint presentatie over..'
Misschien kan Angela de Jong iets vertellen over de WK-loting morgen en Rintje Ritsma iets over de kabinetsformatie.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:40 schreef Greys het volgende:
Raatgever zit vanavond bij Eva om te praten of NL meedoet met het Songfestival.
Zou mij ook niet verbazen als er een tegen een aantal omroepen duidelijk instructies zijn gegeven vanuit de overheid om A of B te stemmen.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:43 schreef Em31 het volgende:
Kan alsnog echt totaal niet inschatten wat er nu gaat gebeuren, meerderheid voor of tegen, het zou me ergens beide niet verbazen.
There will actually be two votes: one on the new regulations 📜 and one on Israel 🇮🇱. Voting has now started 🗳️⏳quote:
Ja, dat is een problematische groep. Heel veel omroepen die niets vinden.quote:
Als u tegen de resolutie bent moet u voor de motie stemmen.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:47 schreef Dave het volgende:
Stem ja als u niet wilt dat Israel wel mee doet. Stem nee als u wel wilt dat Israel niet uitgesloten wordt.
U kunt nu stemmen.
Ik verwacht dat beide partijen idd anders gaan stemmen als je de geluiden van de laatste jaren hoort. Ook Ongehoord Nederland en Omroep Zwart op de vuist.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Slaande ruzie tussen VRT en RTBF.
Ze zijn wat boos maar ik vind het alleen maar goed dat Spanje het hier niet bij laat. Ze nemen geen genoegen met minder.quote:
Bij de EBU dachten ze wat het CDA kan, kunnen wij ook.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als u tegen de resolutie bent moet u voor de motie stemmen.
Bedankt de Israëlische overheid maar voor hun miljoenen campagne om stemmen te kopen.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:25 schreef RipCity het volgende:
EN bedankt AvroTros. Weer 'n traditie naar de knoppen
Die stemming komt volgens mij niet meerquote:Op donderdag 4 december 2025 18:26 schreef Momo het volgende:
Eerste land dat al beslist voordat de stemming is geweest?
Ik wil beelden.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik verwacht dat beide partijen idd anders gaan stemmen als je de geluiden van de laatste jaren hoort. Ook Ongehoord Nederland en Omroep Zwart op de vuist.
Het ESF levert AVROTROS netto juist geld op Hans.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:30 schreef Montagui het volgende:
Er moet bezuinigd worden. Dit is dan wel een erg makkelijke keuze.
Denken dat je kan stemmen als Nederland niet meedoet.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:31 schreef FlippingCoin het volgende:
Dan maar Israël stemmen als proteststem tegen avro tros.
Dat kun je AvroTros niet kwalijk nemen.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:25 schreef RipCity het volgende:
EN bedankt AvroTros. Weer 'n traditie naar de knoppen
Doe maar, gooi maar tientallen euro's uit je portomonee voor de rest of the world vote.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:31 schreef FlippingCoin het volgende:
denken dat dit dan heel moeilijk isquote:Op donderdag 4 december 2025 18:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Denken dat je kan stemmen als Nederland niet meedoet.
Nou nou. Die paar euro gaat hij zeker missen.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Doe maar, gooi maar tientallen euro's uit je portomonee voor de rest of the world vote.
Dan heb je niks van het festival begrepenquote:Op donderdag 4 december 2025 18:31 schreef FlippingCoin het volgende:
tientallen euro’s zelfsquote:Op donderdag 4 december 2025 18:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Doe maar, gooi maar tientallen euro's uit je portomonee voor de rest of the world vote.
oh was het een politiek congres?quote:Op donderdag 4 december 2025 18:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan heb je niks van het festival begrepen
Ok, als jij zoveel geld wil uitgeven voor je blinde liefde voor Israël ga je gang. Of ze nou iets goeds sturen of de Israëlische Gordon. Kun je ook veel andere dingen voor kopen.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
tientallen euro’s zelfs
hoop dat ik dan nog kan eten de rest van de maand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |