Wat er financieel gebeurt met armlastige deelnemers is sowieso nogal onduidelijk. Bulgarije heeft opeens een nationale finale met drie voorrondes, Moldavië is ook terug met een voorronde. Het is totaal onduidelijk waar ze opeens het budget vandaan halen.quote:Op donderdag 4 december 2025 11:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Voor de Finnen misschien niet, maar voor andere omroepen wellicht wel?
Het stinkt wel aan alle kanten jaquote:Op donderdag 4 december 2025 12:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat er financieel gebeurt met armlastige deelnemers is sowieso nogal onduidelijk. Bulgarije heeft opeens een nationale finale met drie voorrondes, Moldavië is ook terug met een voorronde. Het is totaal onduidelijk waar ze opeens het budget vandaan halen.
Israëlische sponsor wellicht?quote:Op donderdag 4 december 2025 12:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat er financieel gebeurt met armlastige deelnemers is sowieso nogal onduidelijk. Bulgarije heeft opeens een nationale finale met drie voorrondes, Moldavië is ook terug met een voorronde. Het is totaal onduidelijk waar ze opeens het budget vandaan halen.
Neem een abonnement. Het zijn 1 of 2 kopjes koffie per maand.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:01 schreef Aadrianus het volgende:
Spannende uren. En dan ook nog die terror van die Ads die steeds van rechts oprukken op mijn scherm. Alsof Israël zelf het zo geregeld heeft hier. Hoe kom ik van die opdringerige ellende af? Iemand enig idee?
Dat is helaas al zo dagen over het hele forumquote:Op donderdag 4 december 2025 12:01 schreef Aadrianus het volgende:
Spannende uren. En dan ook nog die terror van die Ads die steeds van rechts oprukken op mijn scherm. Alsof Israël zelf het zo geregeld heeft hier. Hoe kom ik van die opdringerige ellende af? Iemand enig idee?
Ik neem aan dat we allemaal de hele middag naar een lege weg gaan kijken?quote:
Klinkt als iets wat songfestivalfans wel zouden doen.quote:Op donderdag 4 december 2025 13:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik neem aan dat we allemaal de hele middag naar een lege weg gaan kijken?
Ze komen vanzelf naar buiten stormenquote:Op donderdag 4 december 2025 13:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik neem aan dat we allemaal de hele middag naar een lege weg gaan kijken?
Een lege weg, brandblussers, het hoofd, het kan allemaal!quote:Op donderdag 4 december 2025 13:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Klinkt als iets wat songfestivalfans wel zouden doen.
50-50, dus wat AVROTROS ook doet, het volk is verdeeldquote:
Dat werkt toch voor geen meter?quote:Op donderdag 4 december 2025 16:52 schreef Dave het volgende:
Ik lees onbevestigde berichten over een 'onder-neutrale-vlag' compromis. Alsof dat gaat helpen.
Die bron is meestal niet zo betrouwbaarquote:Op donderdag 4 december 2025 16:52 schreef Dave het volgende:
Ik lees onbevestigde berichten over een 'onder-neutrale-vlag' compromis. Alsof dat gaat helpen.
Ja, ik zie ook dingen als 'bij-winst-niet-daar-organiseren' en uberhaupt geen landen en vlaggen meer op het score bord.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Die bron is meestal niet zo betrouwbaar
En gaat het dan om meerderheid van de landen aanwezig die willen deelnemen of alle EBU landen waaronder ook Libanon, Turkije etc.quote:
Dat denk ik dan ja, al is de communicatie over dit alles al maanden vaag.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:10 schreef Dave het volgende:
Dit zou toch sowieso gebeuren als niet iedereen met de nieuwe regels zou instemmen? Is dan dus de conclusie dat Spanje dat niet heeft gedaan?
KAN vanavondquote:Op donderdag 4 december 2025 17:17 schreef molloot200 het volgende:
De stemming is anoniem. Dat lijkt me dan weer een positief ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |