En gaat het dan om meerderheid van de landen aanwezig die willen deelnemen of alle EBU landen waaronder ook Libanon, Turkije etc.quote:
Dat denk ik dan ja, al is de communicatie over dit alles al maanden vaag.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:10 schreef Dave het volgende:
Dit zou toch sowieso gebeuren als niet iedereen met de nieuwe regels zou instemmen? Is dan dus de conclusie dat Spanje dat niet heeft gedaan?
KAN vanavondquote:Op donderdag 4 december 2025 17:17 schreef molloot200 het volgende:
De stemming is anoniem. Dat lijkt me dan weer een positief ding.
Spanje houdt voet bij stuk en neemt zelf initiatief. Daar kunnen veel landen nog wat van leren!quote:
quote:Turkey and Algeria left the hall while the Israeli representative was speaking.
“Mijn hobby is schaken…”quote:Op donderdag 4 december 2025 17:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
'Dit is mijn PowerPoint presentatie over..'
Misschien kan Angela de Jong iets vertellen over de WK-loting morgen en Rintje Ritsma iets over de kabinetsformatie.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:40 schreef Greys het volgende:
Raatgever zit vanavond bij Eva om te praten of NL meedoet met het Songfestival.
Zou mij ook niet verbazen als er een tegen een aantal omroepen duidelijk instructies zijn gegeven vanuit de overheid om A of B te stemmen.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:43 schreef Em31 het volgende:
Kan alsnog echt totaal niet inschatten wat er nu gaat gebeuren, meerderheid voor of tegen, het zou me ergens beide niet verbazen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |