Zat te denken om Watch Dogs Legion eens te gaan spelen. Soort van GTA litequote:Op dinsdag 2 december 2025 20:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat zeker alleen als GTA IV komt dan verwacht ik zoiets als de Red Dead Redemption 1 port. Red Dead Redemption 2 zal meer een soort van enhanced versie zijn vergelijkbaar met een goede pc build.
Snap niet dat ze al drie jaar nu met de RDR1 Port bezig zijn en voor de rest gewoon niks uitbrengen.
GTA IV en RDR2 zijn gewoon schandalig daar niks meer mee te doen.
Sleeping Dogs.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zat te denken om Watch Dogs Legion eens te gaan spelen. Soort van GTA lite
Eerste keer dat ik die speelde vond ik het mwoah, tijdje later nog een keer opgestart en tien vond ik hem wel leuk.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Weet niet waarom maar ik kreeg eerst flahbacks naar True Crime: New York City voordat ik me Sleeping Dogs herinnerdequote:
Sleeping Dogs zou in eerste instantie True Crime Hongkong gaan heten, als deel van de serie, maar dat ging niet door.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Weet niet waarom maar ik kreeg eerst flahbacks naar True Crime: New York City voordat ik me Sleeping Dogs herinnerde
Gave games trouwens.
Heeft er nooit ingestaan zelfsquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:14 schreef Sjemmert het volgende:
Where Winds Meet verbannen uit NL PS store
Is niet eens pay to win
Ik wil wel hardcore spelen dan. Als iemand dood is is hij ook echt doodquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik die speelde vond ik het mwoah, tijdje later nog een keer opgestart en tien vond ik hem wel leuk.
Het is tof dat je in principe elke npc die je ziet kunt recruiten vervolgens daarmee te spelen
Ja een maatje van mij heeft idd een ander acc voor aangemaakt.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heeft er nooit ingestaan zelfs
Erg jammer, want keek er erg maar uit.
Heeft te maken met anti-lootbox wetgeving.
Wat raar is, omdat ie in Nederland wel via Steam te spelen is.
Je kunt overigens wel een ander buitenlands account aanmaken (wel eerst kijken of ie in dat land wel beschikbaar is) en hem daarop downloaden.
Maar ik vind dat teveel gedoe, en ben altijd bang dat mijn hoofdaccount dan geband Wordt omdat dat tegen de policy is of zo
Dat (zeeeeeer kleine) risico is het mij niet waard.
Hwt was een mooi principe maar het is inmiddels onzinnig natuurlijkquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heeft er nooit ingestaan zelfs
Erg jammer, want keek er erg maar uit.
Heeft te maken met anti-lootbox wetgeving.
Wat raar is, omdat ie in Nederland wel via Steam te spelen is.
Je kunt overigens wel een ander buitenlands account aanmaken (wel eerst kijken of ie in dat land wel beschikbaar is) en hem daarop downloaden.
Maar ik vind dat teveel gedoe, en ben altijd bang dat mijn hoofdaccount dan geband Wordt omdat dat tegen de policy is of zo
Dat (zeeeeeer kleine) risico is het mij niet waard.
Heel erg matig, Watch Dogs 1 en 2 zijn een stuk beter.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja snap ik. Maar tochquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Heel erg matig, Watch Dogs 1 en 2 zijn een stuk beter.
Sleeping Dogs is beter.
GTA IVquote:
Ja leuk idee hoor die wetgeving maar de rest van de wereld heeft er schijt aan en wij zitten er mooi mee.quote:Op woensdag 3 december 2025 00:28 schreef Evangelion het volgende:
Ik kon een van de PS+ games niet vinden in de store, dus even gegoogeld.
Synduality Echo of Ada is also not available in Netherlands and Belgium PS store due to lootbox/online gambling regulations. Hence it may not be included in the line-up for these regions.
WOEDEND
Niet dat ik het ooit zou gaan spelen MAAR IK HEB ER TOCH VOOR BETAALD
Verwacht een soort van RDR1 port. Op zich prima, want de game blijft geweldig en de andere remasters van Rockstar zijn niet best.quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:56 schreef 2dope het volgende:
[..]
GTA IV
Eventuele remaster wel graag met behoud van Euphoria op standje dronken lappenpop
A man who never porks a bun is probably also never a hole-manquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:48 schreef Evangelion het volgende:
A man who never eats pork bun is never a whole man
Days Gone is zo goedquote:Op donderdag 4 december 2025 16:27 schreef Drankster het volgende:
Door Dying Light zin om meer zombies te killen dus vandaag de Days Gone PS5 disc upgrade gekocht.
Ik moet die nog steeds spelen.quote:
Ik heb me er ook erg mee vermaaktquote:
Netflix neemt een groot deel over…..quote:
SOONYGODENquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:06 schreef StateOfMind het volgende:
Las dat Netflix alleen interesse zou hebben in de studio- en streamingtak, dus alleen de films en series.
De rest, waaronder de games tak, dus niet.
Dus hopelijk komen de games terecht bij een daadwerkelijk game bedrijf.
Het gaat om de IPs (die ze zouden kunnen verhuren). De game studios zijn niet zo bijzonder zonder de IPs.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:06 schreef StateOfMind het volgende:
Las dat Netflix alleen interesse zou hebben in de studio- en streamingtak, dus alleen de films en series.
De rest, waaronder de games tak, dus niet.
Dus hopelijk komen de games terecht bij een daadwerkelijk game bedrijf.
Nemesis systeemquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:41 schreef Friday12 het volgende:
Warner bros moet ff patent van shadow of mordor verliezen. Leuke mechanic
Ik heb prime nog en wat via ziggo gratis. HBO wilde ik eigenlijk niet weg doen want echt goede prijs eerst met de lifetime. Maar na de verhoging en nu netflix gaat die er ook uit.quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:00 schreef StateOfMind het volgende:
Netflix heb ik er overigens jaren geleden al uit gegooid.
En vorig jaar ook Prime en HBO Max opgezegd.
Nu helemaal geen streamingsdienst meer, mis er niks aan.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:23 schreef StateOfMind het volgende:
Tainted Grail the Fall of Avalon
Was destijds na de demo gespeeld te hebben al meteen verkocht, maar kreeg een notificatie dat ie in prijs verlaagd was, dus ja
Het is zeker niet de mooiste game, en wat clunky/janky, maar als je daar doorheen kunt kijken (ik heb altijd een zwak gehad voor games van Piranha Bytes en Spiders) is het een ontzettend toffe immersieve open wereld rpg, met talloze dingen te doen en te ontdekken.
Zeg maar Skyrim met een King Arthur sausje.
quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:41 schreef Friday12 het volgende:
Warner bros moet ff patent van shadow of mordor verliezen. Leuke mechanic
quote:
quote:
Zelfbeheersing is niet persé mijn sterkste kantquote:
Naast Hall & Oates - Out of Touch hét nummer dat me terug brengt naar die gouden tijdquote:
De games zelf zijn okay, maar dat nemisis systeem is erg tofquote:
Mobile only genot!quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Netflix neemt een groot deel over…..
Hogwarts Legacy sequel heb ik niet echt vertrouwen in….
Mijn god de dialogen en voice acting zijn echt tenenkrommend slecht. Ook is het gedrag van Deacon naar Boozer en andersom echt teenager high school drama niveau.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:04 schreef Drankster het volgende:
[..]
Volgens opencritic een 7 dus de verwachting is laag
In het begin had ik met niemand wat. Deacon wordt wel beter.quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:06 schreef Drankster het volgende:
[..]
Mijn god de dialogen en voice acting zijn echt tenenkrommend slecht. Ook is het gedrag van Deacon naar Boozer en andersom echt teenager high school drama niveau.
Gameplay is wel fun, beetje rondrijden op de motor is zeer vermakelijk. Spel ziet er fantastisch uit met PSSR.
Moet 6 nog uit spelenquote:Op vrijdag 5 december 2025 22:47 schreef DKUp het volgende:
Kan Far Cry 3 Classic Edition geen 60FPS update krijgen? Dan kan ik al die delen met 60FPS spelen.
Far Cry 2 durven ze toch niks meer mee te doen….
Far Cry 7 lijkt ook maar te duren….
6 was wel tof.quote:
2026 of 2027 blijkbaar. 2027 lijkt het te worden als GTA VI uitkomt eind 2026….quote:Op vrijdag 5 december 2025 23:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
6 was wel tof.
4 is nog steeds mijn favoriet.
Over deel 7 gingen destijds (je hoort er al maanden niks meer over) dat de main quest timed was.
Die moest je binnen 24 uur (in game tijd?) doen, en daarna kon je de rest in eigen tempo doen.
Of iets dergelijks.
Ik vond die verplichte en automatische ontvoeringen in FC5 al kut
Ik wil zo'n open wereld game in mijn eigen tempo en volgorde spelen
Áls GTA6 niet nog eens wordt uitgesteldquote:Op vrijdag 5 december 2025 23:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
2026 of 2027 blijkbaar. 2027 lijkt het te worden als GTA VI uitkomt eind 2026….
Denk het wel. Leuke games waar ik meestal de Endgame skip en het als story shooter gebruik.quote:Op vrijdag 5 december 2025 23:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Áls GTA6 niet nog eens wordt uitgesteld
Ben ook benieuwd of we ooit nog een nieuwe Division game krijgen.
Deel 2 dateert alweer van 2019
Die studio (Ubisoft Massive oid) heeft de afgelopen jaren Avatar en Star Wars Outlaws gemaakt, die wel aardig waren, maar het toch net niet waren.
Terwijl de Division games zo intz tof waren
Gingen destijds ook geruchten rond dat deel 3 een battle royal game zou worden (of was dat Ghost Recon?), staat me vaag iets van bij
Dat kan altijd nogquote:Op vrijdag 5 december 2025 23:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die studio (Ubisoft Massive oid) heeft de afgelopen jaren Avatar en Star Wars Outlaws gemaakt, die wel aardig waren, maar het toch net niet waren.
Gingen destijds ook geruchten rond dat deel 3 een battle royal game zou worden (of was dat Ghost Recon?), staat me vaag iets van bij
Far Cry 2-5 zijn zeker beter hoor. Enorm vermaakt met 3, 4 en 5.quote:Op zaterdag 6 december 2025 09:48 schreef MMaRsu het volgende:
Wat ik van Dunkey hoorde is dat Far Cry 6 echt te treurig is voor woorden
Die serie was al best lang kut tho, maar dat is imo met alle Ubisoft games zo. Enorm zielloos en corporate.
Bekijk deze YouTube-video
Met een paard door verkeersborden beuken
Blijkbaar heeft Division 2 een dlc gehad dit jaarquote:Op vrijdag 5 december 2025 23:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
4 was 3.5 met flink wat verbeteringen in een mindere setting en matig verbaal.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:10 schreef MMaRsu het volgende:
Ja de oude far cry's heb ik allemaal gespeeld toen Ubisoft nog goed was waren gewoon leuke games (al was 4 imo al minder)
Battle for Brooklyn idd, zie ik netquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft Division 2 een dlc gehad dit jaar
AC Black Flag launch PS4-game, bohquote:Op zaterdag 6 december 2025 13:43 schreef StateOfMind het volgende:
FC 4 was juist tof, in de Himalaya
Far Cry 4 en AC Unity waren mijn eerste PS4 games die ik destijds bij mijn PS4 kocht
Ik zou Arc Raiders zeker niet negeren! Dat is echt een hele toffe co-op pve ding naast het pvp wat er ook in zitquote:Op zaterdag 6 december 2025 13:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Battle for Brooklyn idd, zie ik net
Dat hele Darkzone/extraction gebeuren heb ik altijd links laten liggen, maar de singleplayers zijn nog steeds verschrikkelijk tof
En die sfeer
Ik had Far cry op mijn Amd Athlon.quote:Op zaterdag 6 december 2025 13:43 schreef StateOfMind het volgende:
FC 4 was juist tof, in de Himalaya
Far Cry 4 en AC Unity waren mijn eerste PS4 games die ik destijds bij mijn PS4 kocht
The Division 1 vond ik veel toffer dan 2. Alleen deel 2 blijft maar content krijgen…..quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:11 schreef Friday12 het volgende:
Na al die jaren ziet de Division er nog net zo vet uit. Het geluid van NYC is ook nog altijd vet gedaan![]()
Jammer dat het van ubi is want ze waren te traag met content
Kerst in NYC met sneeuw is gewoon een ontzettend toffe setting ook.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
The Division 1 vond ik veel toffer dan 2. Alleen deel 2 blijft maar content krijgen…..
Zomer in Washington is niet heel boeiend. Prima game, maar niet zo goed als 1.
Dat was echt een ontzettend 'toffe' sfeer in die game jaquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Kerst in NYC met sneeuw is gewoon een ontzettend toffe setting ook.
Klopt, tijd terug de demo/bèta gespeeld en was aangenaam verrastquote:Op zaterdag 6 december 2025 17:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik zou Arc Raiders zeker niet negeren! Dat is echt een hele toffe co-op pve ding naast het pvp wat er ook in zit
Je hebt een paard pebbles kost 100 coins dwcht ikquote:Op maandag 8 december 2025 06:47 schreef Peejtur het volgende:
Zit nu veel meer in kdc2. Heb Mutt nu net vrijgespeeld. Nu nog genoeg geld verdienen voor een paard.
Trouwens mijn naam is er weerquote:Op zondag 7 december 2025 23:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Friday, 12 December, 01:30 - 05:00 (CET)
oof
Kon hem voor 60 krijgen. Maar ben, net zoals inhet echte leven, slecht met geldquote:Op maandag 8 december 2025 07:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je hebt een paard pebbles kost 100 coins dwcht ik
Ik kijk het dan later wel.quote:Op zondag 7 december 2025 23:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
oof
was voorheen niet zo laat dacht ikquote:Op maandag 8 december 2025 10:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kijk het dan later wel.
I see what you did therequote:Op zondag 7 december 2025 23:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
oof
Hoe komt Paramount ineens aan zoveel geld?quote:Op maandag 8 december 2025 16:42 schreef Evangelion het volgende:
Paramount wil Netflix-deal filmstudio Warner Bros. kapen en doet overnamebod
Shit is AAN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |