Zat te denken om Watch Dogs Legion eens te gaan spelen. Soort van GTA litequote:Op dinsdag 2 december 2025 20:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat zeker alleen als GTA IV komt dan verwacht ik zoiets als de Red Dead Redemption 1 port. Red Dead Redemption 2 zal meer een soort van enhanced versie zijn vergelijkbaar met een goede pc build.
Snap niet dat ze al drie jaar nu met de RDR1 Port bezig zijn en voor de rest gewoon niks uitbrengen.
GTA IV en RDR2 zijn gewoon schandalig daar niks meer mee te doen.
Sleeping Dogs.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zat te denken om Watch Dogs Legion eens te gaan spelen. Soort van GTA lite
Eerste keer dat ik die speelde vond ik het mwoah, tijdje later nog een keer opgestart en tien vond ik hem wel leuk.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Weet niet waarom maar ik kreeg eerst flahbacks naar True Crime: New York City voordat ik me Sleeping Dogs herinnerdequote:
Sleeping Dogs zou in eerste instantie True Crime Hongkong gaan heten, als deel van de serie, maar dat ging niet door.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Weet niet waarom maar ik kreeg eerst flahbacks naar True Crime: New York City voordat ik me Sleeping Dogs herinnerde
Gave games trouwens.
Heeft er nooit ingestaan zelfsquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:14 schreef Sjemmert het volgende:
Where Winds Meet verbannen uit NL PS store
Is niet eens pay to win
Ik wil wel hardcore spelen dan. Als iemand dood is is hij ook echt doodquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik die speelde vond ik het mwoah, tijdje later nog een keer opgestart en tien vond ik hem wel leuk.
Het is tof dat je in principe elke npc die je ziet kunt recruiten vervolgens daarmee te spelen
Ja een maatje van mij heeft idd een ander acc voor aangemaakt.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heeft er nooit ingestaan zelfs
Erg jammer, want keek er erg maar uit.
Heeft te maken met anti-lootbox wetgeving.
Wat raar is, omdat ie in Nederland wel via Steam te spelen is.
Je kunt overigens wel een ander buitenlands account aanmaken (wel eerst kijken of ie in dat land wel beschikbaar is) en hem daarop downloaden.
Maar ik vind dat teveel gedoe, en ben altijd bang dat mijn hoofdaccount dan geband Wordt omdat dat tegen de policy is of zo
Dat (zeeeeeer kleine) risico is het mij niet waard.
Hwt was een mooi principe maar het is inmiddels onzinnig natuurlijkquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heeft er nooit ingestaan zelfs
Erg jammer, want keek er erg maar uit.
Heeft te maken met anti-lootbox wetgeving.
Wat raar is, omdat ie in Nederland wel via Steam te spelen is.
Je kunt overigens wel een ander buitenlands account aanmaken (wel eerst kijken of ie in dat land wel beschikbaar is) en hem daarop downloaden.
Maar ik vind dat teveel gedoe, en ben altijd bang dat mijn hoofdaccount dan geband Wordt omdat dat tegen de policy is of zo
Dat (zeeeeeer kleine) risico is het mij niet waard.
Heel erg matig, Watch Dogs 1 en 2 zijn een stuk beter.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja snap ik. Maar tochquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Heel erg matig, Watch Dogs 1 en 2 zijn een stuk beter.
Sleeping Dogs is beter.
GTA IVquote:
Ja leuk idee hoor die wetgeving maar de rest van de wereld heeft er schijt aan en wij zitten er mooi mee.quote:Op woensdag 3 december 2025 00:28 schreef Evangelion het volgende:
Ik kon een van de PS+ games niet vinden in de store, dus even gegoogeld.
Synduality Echo of Ada is also not available in Netherlands and Belgium PS store due to lootbox/online gambling regulations. Hence it may not be included in the line-up for these regions.
WOEDEND
Niet dat ik het ooit zou gaan spelen MAAR IK HEB ER TOCH VOOR BETAALD
Verwacht een soort van RDR1 port. Op zich prima, want de game blijft geweldig en de andere remasters van Rockstar zijn niet best.quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:56 schreef 2dope het volgende:
[..]
GTA IV
Eventuele remaster wel graag met behoud van Euphoria op standje dronken lappenpop
A man who never porks a bun is probably also never a hole-manquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:48 schreef Evangelion het volgende:
A man who never eats pork bun is never a whole man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |