quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:41 schreef Friday12 het volgende:
Warner bros moet ff patent van shadow of mordor verliezen. Leuke mechanic
quote:
quote:
Zelfbeheersing is niet persé mijn sterkste kantquote:
Naast Hall & Oates - Out of Touch hét nummer dat me terug brengt naar die gouden tijdquote:
De games zelf zijn okay, maar dat nemisis systeem is erg tofquote:
Mobile only genot!quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Netflix neemt een groot deel over…..
Hogwarts Legacy sequel heb ik niet echt vertrouwen in….
Mijn god de dialogen en voice acting zijn echt tenenkrommend slecht. Ook is het gedrag van Deacon naar Boozer en andersom echt teenager high school drama niveau.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:04 schreef Drankster het volgende:
[..]
Volgens opencritic een 7 dus de verwachting is laag
In het begin had ik met niemand wat. Deacon wordt wel beter.quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:06 schreef Drankster het volgende:
[..]
Mijn god de dialogen en voice acting zijn echt tenenkrommend slecht. Ook is het gedrag van Deacon naar Boozer en andersom echt teenager high school drama niveau.
Gameplay is wel fun, beetje rondrijden op de motor is zeer vermakelijk. Spel ziet er fantastisch uit met PSSR.
Moet 6 nog uit spelenquote:Op vrijdag 5 december 2025 22:47 schreef DKUp het volgende:
Kan Far Cry 3 Classic Edition geen 60FPS update krijgen? Dan kan ik al die delen met 60FPS spelen.
Far Cry 2 durven ze toch niks meer mee te doen….
Far Cry 7 lijkt ook maar te duren….
6 was wel tof.quote:
2026 of 2027 blijkbaar. 2027 lijkt het te worden als GTA VI uitkomt eind 2026….quote:Op vrijdag 5 december 2025 23:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
6 was wel tof.
4 is nog steeds mijn favoriet.
Over deel 7 gingen destijds (je hoort er al maanden niks meer over) dat de main quest timed was.
Die moest je binnen 24 uur (in game tijd?) doen, en daarna kon je de rest in eigen tempo doen.
Of iets dergelijks.
Ik vond die verplichte en automatische ontvoeringen in FC5 al kut
Ik wil zo'n open wereld game in mijn eigen tempo en volgorde spelen
Áls GTA6 niet nog eens wordt uitgesteldquote:Op vrijdag 5 december 2025 23:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
2026 of 2027 blijkbaar. 2027 lijkt het te worden als GTA VI uitkomt eind 2026….
Denk het wel. Leuke games waar ik meestal de Endgame skip en het als story shooter gebruik.quote:Op vrijdag 5 december 2025 23:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Áls GTA6 niet nog eens wordt uitgesteld
Ben ook benieuwd of we ooit nog een nieuwe Division game krijgen.
Deel 2 dateert alweer van 2019
Die studio (Ubisoft Massive oid) heeft de afgelopen jaren Avatar en Star Wars Outlaws gemaakt, die wel aardig waren, maar het toch net niet waren.
Terwijl de Division games zo intz tof waren
Gingen destijds ook geruchten rond dat deel 3 een battle royal game zou worden (of was dat Ghost Recon?), staat me vaag iets van bij
Dat kan altijd nogquote:Op vrijdag 5 december 2025 23:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die studio (Ubisoft Massive oid) heeft de afgelopen jaren Avatar en Star Wars Outlaws gemaakt, die wel aardig waren, maar het toch net niet waren.
Gingen destijds ook geruchten rond dat deel 3 een battle royal game zou worden (of was dat Ghost Recon?), staat me vaag iets van bij
Far Cry 2-5 zijn zeker beter hoor. Enorm vermaakt met 3, 4 en 5.quote:Op zaterdag 6 december 2025 09:48 schreef MMaRsu het volgende:
Wat ik van Dunkey hoorde is dat Far Cry 6 echt te treurig is voor woorden
Die serie was al best lang kut tho, maar dat is imo met alle Ubisoft games zo. Enorm zielloos en corporate.
Bekijk deze YouTube-video
Met een paard door verkeersborden beuken
Blijkbaar heeft Division 2 een dlc gehad dit jaarquote:Op vrijdag 5 december 2025 23:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
4 was 3.5 met flink wat verbeteringen in een mindere setting en matig verbaal.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:10 schreef MMaRsu het volgende:
Ja de oude far cry's heb ik allemaal gespeeld toen Ubisoft nog goed was waren gewoon leuke games (al was 4 imo al minder)
Battle for Brooklyn idd, zie ik netquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft Division 2 een dlc gehad dit jaar
AC Black Flag launch PS4-game, bohquote:Op zaterdag 6 december 2025 13:43 schreef StateOfMind het volgende:
FC 4 was juist tof, in de Himalaya
Far Cry 4 en AC Unity waren mijn eerste PS4 games die ik destijds bij mijn PS4 kocht
Ik zou Arc Raiders zeker niet negeren! Dat is echt een hele toffe co-op pve ding naast het pvp wat er ook in zitquote:Op zaterdag 6 december 2025 13:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Battle for Brooklyn idd, zie ik net
Dat hele Darkzone/extraction gebeuren heb ik altijd links laten liggen, maar de singleplayers zijn nog steeds verschrikkelijk tof
En die sfeer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |