Days Gone is zo goedquote:Op donderdag 4 december 2025 16:27 schreef Drankster het volgende:
Door Dying Light zin om meer zombies te killen dus vandaag de Days Gone PS5 disc upgrade gekocht.
Ik moet die nog steeds spelen.quote:
Ik heb me er ook erg mee vermaaktquote:
Netflix neemt een groot deel over…..quote:
SOONYGODENquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:06 schreef StateOfMind het volgende:
Las dat Netflix alleen interesse zou hebben in de studio- en streamingtak, dus alleen de films en series.
De rest, waaronder de games tak, dus niet.
Dus hopelijk komen de games terecht bij een daadwerkelijk game bedrijf.
Het gaat om de IPs (die ze zouden kunnen verhuren). De game studios zijn niet zo bijzonder zonder de IPs.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:06 schreef StateOfMind het volgende:
Las dat Netflix alleen interesse zou hebben in de studio- en streamingtak, dus alleen de films en series.
De rest, waaronder de games tak, dus niet.
Dus hopelijk komen de games terecht bij een daadwerkelijk game bedrijf.
Nemesis systeemquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:41 schreef Friday12 het volgende:
Warner bros moet ff patent van shadow of mordor verliezen. Leuke mechanic
Ik heb prime nog en wat via ziggo gratis. HBO wilde ik eigenlijk niet weg doen want echt goede prijs eerst met de lifetime. Maar na de verhoging en nu netflix gaat die er ook uit.quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:00 schreef StateOfMind het volgende:
Netflix heb ik er overigens jaren geleden al uit gegooid.
En vorig jaar ook Prime en HBO Max opgezegd.
Nu helemaal geen streamingsdienst meer, mis er niks aan.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:23 schreef StateOfMind het volgende:
Tainted Grail the Fall of Avalon
Was destijds na de demo gespeeld te hebben al meteen verkocht, maar kreeg een notificatie dat ie in prijs verlaagd was, dus ja
Het is zeker niet de mooiste game, en wat clunky/janky, maar als je daar doorheen kunt kijken (ik heb altijd een zwak gehad voor games van Piranha Bytes en Spiders) is het een ontzettend toffe immersieve open wereld rpg, met talloze dingen te doen en te ontdekken.
Zeg maar Skyrim met een King Arthur sausje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |