Wat is er lelijk aan? Een partij mag toch een voorkeur hebben voor één van de kandidaten en daar naar handelen in de stemrondes?quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
voorzitter is meer dan enkel vergaderingen voorzitten en in de organisatie zijn ze wel erg blij met hem, alleen daarom is dit al lelijke politiek en een dikke vinger naar het ondersteunend personeel.
Inderdaad, ik vond Van Campen ook echt niet overtuigend tijdens zijn spreektijd. Sure, hij komt over als gezellig en vast ook wel flexibel maar echt sterke argumenten had hij imho niet en dan VVD’er tsjah… Terwijl ik Bosma echt stom vind en het helemaal eens ben met alle kritiek die hij kreeg vond ik wel dat wat hij aangaf allemaal voor stappen gezet te hebben om het werkklimaat te bevorderen een sterk punt was. Plus dat ik ook eigenlijk vind dat zo’n snelle wissel niet goed is voor de stabiliteit, net zoals kamerlid zijn een ambacht is is een voorzitter zijn dat ook en ik denk dat Bosma nog wel verder kan groeien in zijn rol. En hij is deze keer gewoon van een oppositie ipv coalitie partij en het ook nog eens een net gebaar zou zijn richting de PVV aangezien ze toch wel even veel zetels hebben gehaald als de grootste partij.quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou en? Zelfs ik heb liever Bosma dan Van Campen
148quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:26 schreef PlayerUnknowne het volgende:
Geen Bosma aub. Dat is een pvv dorpsgek
Hoe lang kan dit duren van tellen van 150 stembriefjes?
Proces staat beschreven in het reglement van orde.quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:22 schreef phpmystyle het volgende:
Waarom wordt er zo vreemd gestemd? Of zijn kamerleden aan het geinen ofzo?
Juist dat het meer dan voorzitten is, is toch waarom sommigen een probleem met Bosma hebben?quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
voorzitter is meer dan enkel vergaderingen voorzitten en in de organisatie zijn ze wel erg blij met hem, alleen daarom is dit al lelijke politiek en een dikke vinger naar het ondersteunend personeel.
Ja man ze maken jokequote:Op dinsdag 18 november 2025 19:22 schreef phpmystyle het volgende:
Waarom wordt er zo vreemd gestemd? Of zijn kamerleden aan het geinen ofzo?
hij moet zijn geedichten maar ergens anders gaan voorlezenquote:Op dinsdag 18 november 2025 19:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Juist dat het meer dan voorzitten is, is toch waarom sommigen een probleem met Bosma hebben?
Meeste stemmen gelden hè.quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Politiek van de meest walgelijke kant
Tom Van Campen (VVD) is de nieuwe voorzitter van de Tweede Kamer. In de derde stemronde werd hij met 79 stemmen verkozen. Martin Bosma (PVV) die de afgelopen twee jaar Kamervoorzitter was kreeg 69 stemmen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |