quote:Op dinsdag 18 november 2025 16:05 schreef NailQueen het volgende:
Oh gelukkig we zijn er weer. Luctor's ware aard kwam naar boven in de discord. Dat was schrikken!
quote:Op dinsdag 18 november 2025 16:05 schreef NailQueen het volgende:
Oh gelukkig we zijn er weer. Luctor's ware aard kwam naar boven in de discord. Dat was schrikken!
ik dacht dat ik een kaartje had toen ze hier in de stad kwamen, ging ik op zoeken wanneer dan, bleek ik er geen te hebbenquote:Op dinsdag 18 november 2025 13:37 schreef Guanabana het volgende:
Voor mensen die houden van Alex Klaassen, musicals, en het spectrum, even een tip:
Zes sterren op een schaal van vijf: álles klopt in autismemusical Stoornis of my life van Alex Klaasen
https://stoornisofmylife.nl/
Ik heb een kaartje
@:H_T ?
Die kwam naar boven na een worsteling?quote:Op dinsdag 18 november 2025 16:05 schreef NailQueen het volgende:
Oh! Ga je er nog wel heen?quote:Op dinsdag 18 november 2025 16:58 schreef Meke het volgende:
[..]
ik dacht dat ik een kaartje had toen ze hier in de stad kwamen, ging ik op zoeken wanneer dan, bleek ik er geen te hebben
Nou ik heb voorlopig ook niet zoveel geldquote:
Ja, ik vind het ook duur hoor. Maar was echt al lang niet naar theater geweest, en Alex Klaassen is zo goed.quote:Op dinsdag 18 november 2025 17:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ik heb voorlopig ook niet zoveel geldDus ik denk het niet want vind het stiekem best duur
![]()
Maar wel heel tof dus? Dan ga ik toch weer twijfelen, misschien op m'n Kerstverlanglijstje
quote:
Hij dacht dat wij zijn OnlyFans account waren.quote:Op dinsdag 18 november 2025 17:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die kwam naar boven na een worsteling?
Logisch als je grotendeels dezelfde namen ziet.quote:Op dinsdag 18 november 2025 17:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Hij dacht dat wij zijn OnlyFans account waren.
Maar dat zijn jullie toch ook?quote:Op dinsdag 18 november 2025 17:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Hij dacht dat wij zijn OnlyFans account waren.
Ja, die zaten al met hun hoofd bij wat een lange dag ging worden.quote:Op dinsdag 18 november 2025 09:03 schreef NailQueen het volgende:
Roger en Epiales hadden blijkbaar een ochtendhumeur. Dus zorg ik maar voor de koffie en thee
[ afbeelding ]
Ontkennen heeft geen zinquote:
Ik was niet thuis en heb hier helaas niets van gemerktquote:Op dinsdag 18 november 2025 13:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, vanuit het buitenland (België, Spanje en de onerkende anarchistische kolonie van Harderwijk) konden we gewoon door blijven posten.
Dit was dus toen de site naar het schijnt down was. Dus ik weet niet of jij een social media-manager hebt die voor jou dingen post als jij niet thuis bent?quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De andere kanshebber, Haïti, is me te Frans.
Ik was al een tijdje weg voordat dit geplaatst werd, waarschijnlijk kwam dat omdat de site erg sloom was.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit was dus toen de site naar het schijnt down was. Dus ik weet niet of jij een social media-manager hebt die voor jou dingen post als jij niet thuis bent?
The Vices - Wrong Onesquote:Op dinsdag 18 november 2025 21:52 schreef heywoodu het volgende:
Dag beste mensen, weer eens een vraag die ik hier wel vaker gesteld heb
Ik zoek wat goede suggesties voor muziek voor op een sportforum, waar weer een internationaal 'songfestival' gehouden wordt
De regels zijn vrij simpel: nummers moeten tussen 1 januari 2024 en 30 juni 2025 uitgebracht zijn door een Nederlandse artiest. Taal maakt niet uit, deelname aan ESC helaas wel, dus Europapa en C'est la Vie mogen niet
Ik ben zelf ook aan het zoeken natuurlijk, maar ik heb hier wel eens fijne suggesties gekregen in eerdere jaren, dus waarom niet nog eens proberen
Nog niet! Lief dat je aan me denktquote:Op dinsdag 18 november 2025 13:37 schreef Guanabana het volgende:
Voor mensen die houden van Alex Klaassen, musicals, en het spectrum, even een tip:
Zes sterren op een schaal van vijf: álles klopt in autismemusical Stoornis of my life van Alex Klaasen
https://stoornisofmylife.nl/
Ik heb een kaartje
@:H_T ?
Aan de andere kant wel minder kans dat je op een legosteentje stapt in of rond het stadion.quote:Op dinsdag 18 november 2025 23:07 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Leuk: Schotland op het wk. Minder leuk: doedelzakken op het wk.
Goed voor de bieromzet waar het ook isquote:Op dinsdag 18 november 2025 23:07 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Leuk: Schotland op het wk. Minder leuk: doedelzakken op het wk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |