Lekker versquote:
Immers fris!quote:
Vijf in de klok, tijd voor een slok!quote:Op maandag 17 november 2025 13:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, kom maar door met die wijn
Gisteren een half borrelglaasje amaretto gehadquote:Op maandag 17 november 2025 13:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, kom maar door met die wijn
quote:Op maandag 17 november 2025 13:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vijf in de klok, tijd voor een slok!
Van genoten?quote:Op maandag 17 november 2025 13:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gisteren een half borrelglaasje amaretto gehad
Kan niet. Is koud.quote:Op maandag 17 november 2025 13:22 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga zo maar even op een terrasje zitten denk ik
18 graden en zon. Ergo: terrasjesweerquote:
quote:Op maandag 17 november 2025 14:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
18 graden en zon. Ergo: terrasjesweer
quote:
Smoelquote:Op maandag 17 november 2025 14:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 november 2025 14:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:
Moet ik een plekje voor jullie reserveren?quote:
Waar dan?quote:Op maandag 17 november 2025 14:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Portugal.quote:
Niks mis mee.quote:
Dat dacht ikquote:
Alleen jammer dat die Ronaldo er vandaan komt.quote:
Ach, jullie hebben Johan Derksen. Ik weet niet wat erger is.quote:Op maandag 17 november 2025 20:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die Ronaldo er vandaan komt.
Maar ook prachtige paardenquote:Op maandag 17 november 2025 20:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De Snorquote:Op maandag 17 november 2025 20:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, jullie hebben Johan Derksen. Ik weet niet wat erger is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op maandag 17 november 2025 20:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De SnorLiever Ronaldo dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Cotsiequote:Op dinsdag 18 november 2025 08:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Geen zin in vandaag en morgen
Ja, die stelt zich wel een beetje aan van tijd tot tijd.quote:Op maandag 17 november 2025 20:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*steun geeft*quote:Op dinsdag 18 november 2025 09:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Stig
Ja... traumatoestanden
Liefst doe ik alsof ik het vergeten ben en ga niet heen
Jankend.quote:Op dinsdag 18 november 2025 09:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, die stelt zich wel een beetje aan van tijd tot tijd.
Heb nog een shirt van hem.quote:
Met een kop warme thee op de bankquote:Op dinsdag 18 november 2025 12:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank je wel lieve Stig
Nu even keuzestress:
- achter de laptop blijven hangen
- gaan tekenen
- slapen
Ik weet het niet
Verrader.quote:
Nee nee, hij speelde destijds bij Man Utd en daar ben ik fan van.quote:
Vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 18 november 2025 14:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee nee, hij speelde destijds bij Man Utd en daar ben ik fan van.
Succesquote:Op woensdag 19 november 2025 09:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Vanmiddag EMDR
Nu even niksen, nergens zin in
Behalve thee en koffie en een ontbijtje
Denk maar aan ons, is het zo voorbijquote:Op woensdag 19 november 2025 09:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
Erg weinig zin
Het is al middag, gek!quote:
Toen ik het schreef nietquote:
Oh, nou.... Mogguh dan!quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toen ik het schreef niet
quote:
Lekker genietenquote:
Haak ze!quote:Op vrijdag 21 november 2025 17:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zit in mijn hobbykamer een kerstkrans te haken
Dank je welquote:
Met rode hulstbesjes?quote:Op vrijdag 21 november 2025 17:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zit in mijn hobbykamer een kerstkrans te haken
Jep!quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2025 18:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep!
En kerstster (plant) en rozen en hulstblaadjes en dennenappels en een kaars en dennentakken en laurierblad
Telefoons kun je uit het raam flikkerenquote:Op vrijdag 21 november 2025 18:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat lukt erg goed
Al leidt mijn telefoon af
Maar dat geeft niet
Voordat mijn moeder gevallen was ging hij regelmatig een paar uur uitquote:Op vrijdag 21 november 2025 18:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Telefoons kun je uit het raam flikkeren
Zolang het maar niet ten koste gaat van je knutseltijd.quote:Op vrijdag 21 november 2025 18:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Voordat mijn moeder gevallen was ging hij regelmatig een paar uur uit
Dat durf ik niet meer
Dus het is gewoon even wat het is
Ach... vermaak me prima
Nicequote:Op vrijdag 21 november 2025 19:22 schreef Samzz het volgende:
Ik ben Blue Lagoon aan het drinken. Jeugdsentiment.
Ik dronk het vroeger als ranja. Blue curacao met 7-Upquote:
Klopt, ik ken het, stond ook wel een tijd op m'n favo lijstquote:Op vrijdag 21 november 2025 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dronk het vroeger als ranja. Blue curacao met 7-Up.
Hou je ons op de hoogte van je avond?quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:22 schreef Samzz het volgende:
Ik ben Blue Lagoon aan het drinken. Jeugdsentiment.
quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hou je ons op de hoogte van je avond?
Ik ga bijna op de bar dansen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als je misschien denkt is het antwoord meestal ja
Geniet ervan
Waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 21 november 2025 19:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ow is het niet verstandig om een non-alcoholische bodem te leggen?
quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel.
Ik heb er één ding van geleerd, ik leer 't nooit.
Ach moet kunnen tochquote:Op vrijdag 21 november 2025 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel.
Ummmmm Google geeft geen duidelijkheid over wat BZB isquote:
Daar is een cursus voor.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel.
Band zonder banaan.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ummmmm Google geeft geen duidelijkheid over wat BZB is
Ik ga er alvast voor zitten.quote:
Ik ook van jou.quote:
kennen is in dit geval 'heb er van gehoord' kan niet echt een nummer van ze opnoemenquote:
Je weet niet wat je mist.quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kennen is in dit geval 'heb er van gehoord' kan niet echt een nummer van ze opnoemen
Blue curaçao met wodka en 7-upquote:Op vrijdag 21 november 2025 20:25 schreef Barbusse het volgende:
Samzz, wat doe je? Verf drinken? [ afbeelding ]
Dat kan beter!quote:
Jeugdsentiment. Hoe kan het beter dan dat?quote:
Een beugelfles Grolsch danquote:Op vrijdag 21 november 2025 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jeugdsentiment. Hoe kan het beter dan dat?
Fles leeg?quote:
Laat zien wat ik er van weetquote:
And sober.quote:
Ik drink geen alcoholquote:Op vrijdag 21 november 2025 21:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sober zijn is best wel stom
Dat is super goed! Mag ik vragen waarom niet?quote:Op vrijdag 21 november 2025 22:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol
Ik heb nooit kunnen wennen aan de smaak van sterke drank of bier. Altijd fris.quote:Op vrijdag 21 november 2025 22:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is super goed! Mag ik vragen waarom niet?
Ik amper
Maar wel zin nu
quote:Op vrijdag 21 november 2025 22:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb nooit kunnen wennen aan de smaak van sterke drank of bier. Altijd fris.
Ik blijf liever nuchter als ik zie wat alcohol met een mens kan doen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 22:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]alcohol leren drinken is eigenlijk ook gewoon super raar
Als je erover nadenkt
Ik heb dat met drugsquote:Op vrijdag 21 november 2025 22:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik blijf liever nuchter als ik zie wat alcohol met een mens kan doen.
Verstandig.quote:Op vrijdag 21 november 2025 22:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik blijf liever nuchter als ik zie wat alcohol met een mens kan doen.
Toen ik jong was had ik een oudere neef die helemaal kapot ging aan de heroine. Was enorm tragisch om te zien. Hierdoor zelfs slechts 1 keertje een jointje geprobeerd, en dat was het.quote:Op vrijdag 21 november 2025 22:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ook
Drugs vind ik een enorm eng iets
Die is aan het dansen op de bar.quote:
ik zie geen picsquote:Op vrijdag 21 november 2025 22:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die is aan het dansen op de bar.
Ik ook nietquote:
Oef dat heftig. Verstandige keuze van jequote:Op vrijdag 21 november 2025 22:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Toen ik jong was had ik een oudere neef die helemaal kapot ging aan de heroine. Was enorm tragisch om te zien. Hierdoor zelfs slechts 1 keertje een jointje geprobeerd, en dat was het.
quote:
Kan op zich samen gaan... soort lapdance op de barquote:Op vrijdag 21 november 2025 22:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die is aan het dansen op de bar.
Bietje de opstandige puber spelen denk ikquote:Op vrijdag 21 november 2025 22:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oef dat heftig. Verstandige keuze van jewaarom heb je die joint geprobeerd?
Mijn vader was erg verslaafd en daardoor knetter psychotisch en als kind vind ik dat erg eng.
Vervolgens ging mijn broer ook aan de drugs en ook psychotisch en dakloos.
Nee die rommel hoeft voor mij niet. Nooit geprobeerd ook
Oh ja! Dat is een goede reden.quote:Op vrijdag 21 november 2025 23:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bietje de opstandige puber spelen denk ik
Das wel een graadje erger trouwens. Hoop dat het nu beter gaat met ze
Ow, gecondoleerd met je vaderquote:Op vrijdag 21 november 2025 23:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja! Dat is een goede reden.
Pubers doen zulke dingen
Niet vergelijken!
Mijn vader is overleden en mijn broer heeft nu een gezin plus baan
Zekerquote:Op vrijdag 21 november 2025 23:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ow, gecondoleerd met je vaderWel blij om te horen dat je broer er bovenop gekomen is, het is enorm zwaar om uit die cirkel van drugs te komen. Kudos to him
Die heeft iets van 30 jaar geleden zelfmoord gepleegd toen z'n vriendin, ook een junkie, overleed aan een overdosis.quote:
Wat verschrikkelijk... gecondoleerd... echt heel erg naar... Naarder dan bij mijn familiequote:Op vrijdag 21 november 2025 23:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die heeft iets van 30 geleden zelfmoord gepleegd toen z'n vriendin, ook een junkie, overleed aan een overdosis.
quote:Op vrijdag 21 november 2025 23:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat verschrikkelijk... gecondoleerd... echt heel erg naar... Naarder dan bij mijn familie
Mijn vader ook suïcide dmv bewust een overdosis nemen.
Ik heb wel een whisky nu, want jazzmuziekquote:Op vrijdag 21 november 2025 23:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maar goed
Wij zijn braaf
Winterglow thee van pickwick kan weinig kwaad
nicequote:Op vrijdag 21 november 2025 23:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb wel een whisky nu, want jazzmuziek
Oh die combinatie hoort iddquote:Op vrijdag 21 november 2025 23:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb wel een whisky nu, want jazzmuziek
It isquote:
Geen boek. Slechts ik met koptelefoon op met een kat tussen m'n benen die ik er van moet weerhouden om de kabel naar de platenspeler aan te vallenquote:Op vrijdag 21 november 2025 23:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh die combinatie hoort idd![]()
Ook een boek erbij toevallig?
Ik wil aan de amaretto
Maar mag niet van mezelf
Dat mag zondag bij HHB
Oooh dat klinkt heel erg goedquote:Op vrijdag 21 november 2025 23:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
It is
[..]
Geen boek. Slechts ik met koptelefoon op met een kat tussen m'n benen die er van moet weerhouden om de kabel naar de platenspeler aan te vallen
Waarom mag je van jezelf niet aan de amaretto op een vrijdagavond?
Ah, ok. Dat is wel begrijpelijk danquote:Op vrijdag 21 november 2025 23:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh dat klinkt heel erg goed
Omdat ik niet zeker weet of het goed gaat vallen
En omdat ik bij HHB ook wel lekkers wil en één keer per week is mijn grens
Je haarbal een eigen koptelefoon geven met eigen muziek dusquote:Op vrijdag 21 november 2025 23:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ah, ok. Dat is wel begrijpelijk dan
Charles Mingus · album · 1963 · 4 songs
M'n haarbal houdt meer van franse chansons vrouwelijke vocale jazz geloof ik, ipv dit
quote:Op vrijdag 21 november 2025 23:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je haarbal een eigen koptelefoon geven met eigen muziek dus
Mag haarbal dan wel aan de kattendrugs (kattenkruid)?quote:Op vrijdag 21 november 2025 23:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En een glaasje kattenwijn erbij.
[url="Cat Wine Pawty Shop Yes, that's a thing CatWine, DogWine, Pinot Meow | Pet Wine https://share.google/yGFKo3b00lfqpD4gf"]|[/url]
Dat wel, maar niet te vaak. Krijgt ze zoomies op cocaine vanquote:Op vrijdag 21 november 2025 23:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mag haarbal dan wel aan de kattendrugs (kattenkruid)?
quote:Op vrijdag 21 november 2025 23:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat wel, maar niet te vaak. Krijgt ze zoomies op cocaine van
quote:
Pffft... snap dat zij geen kattenjunk laten wordenquote:Op vrijdag 21 november 2025 23:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dit kan ze dan echt tijdenlang volhouden
Ja, dat wel gelukkig. Ze rent alleen dan wel regelmatig tegen een tafelpoot, of rent zo snel de trap op dat ze uitglijdt en weer naar beneden roltquote:Op vrijdag 21 november 2025 23:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Pffft... snap dat zij geen kattenjunk laten worden
Blijft alles dan wel heel?
Aws dat is sneuquote:Op vrijdag 21 november 2025 23:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat wel gelukkig. Ze rent alleen dan wel regelmatig tegen een tafelpoot, of rent zo snel de trap op dat ze uitglijdt en weer naar beneden roll
Ze vind het leuk schijnbaar. Adrenaline junkie of zo. Of...drugs are bad, mmkay?quote:
Of allemaalquote:Op vrijdag 21 november 2025 23:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze vind het leuk schijnbaar. Adrenaline junkie of zo. Of...drugs are bad, mmkay?
En daarna uitgebreid gaan poepen en dan direct op de bank direct zichzelf wassen. En windjes laten in je gezichtquote:
Gatverquote:Op vrijdag 21 november 2025 23:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En daarna uitgebreid gaan poepen en dan direct op de bank direct zichzelf wassen. En windjes laten in je gezicht
Nee, katten doen dat ook. Ik had in Nederland een kat die zo hard scheetjes liet dat hij er in paniek wakker van schrok. Volgens dierenarts was er niks mis met hem, wisselen van voer zou het op moeten lossen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 23:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gatver
Dacht dat alleen honden dat deden
Maar alcohol heeft ook een laxerende werking. Dus ze mag wel, vind ik dan
quote:Op zaterdag 22 november 2025 00:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, katten doen dat ook. Ik had in Nederland een kat die zo hard scheetjes liet dat hij er in paniek wakker van schrok. Volgens dierenarts was er niks mis met hem, wisselen van voer zou het op moeten lossen.
Narrator: "It didn't."
quote:Op zaterdag 22 november 2025 00:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou mijn beeld dat katten boven honden verheven zijn stort in
Alle diertjes zijnquote:
Ik welquote:Op zaterdag 22 november 2025 00:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de diertjes
Geniet ervan en slaap lekkerquote:Op zaterdag 22 november 2025 00:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wel
En nu ga ik een late wandeling maken langs de rivier en dan pitten
Want het uitzicht is prachtig
[ afbeelding ]
Jij ookquote:Op zaterdag 22 november 2025 00:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geniet ervan en slaap lekker
We waren naar Star Wars in concert geweest in Ahoy, cadeautje van mijn bonus zoon voor m’n verjaardag.quote:
Rinus in SCquote:Op zaterdag 22 november 2025 01:59 schreef Armani XL het volgende:
[..]
We waren naar Star Wars in concert geweest in Ahoy, cadeautje van mijn bonus zoon voor m’n verjaardag.
Daarna weer terug rijden naar Den Helder dus een latertje.
Ik mag niet slowchatten in FB, iets met goede voorbeeld gevenquote:Op zaterdag 22 november 2025 02:00 schreef r_one het volgende:
[..]
Rinus in SC![]()
vuile lokkert
Wist trouwens niet een dat jij in Den Helder woont, ik dacht altijd ergens in Drente
Aaah, dan was dat het:quote:Op zaterdag 22 november 2025 02:04 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ik mag niet slowchatten in FB, iets met goede voorbeeld geven
Geboren en getogen Alkmaarder maar de liefde (en een ex waardoor ik mijn huis moest verkopen) hebben mij naar Den Helder gebracht.
Je bent zellufquote:Op zaterdag 22 november 2025 00:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wel
En nu ga ik een late wandeling maken langs de rivier en dan pitten
Want het uitzicht is prachtig
[ afbeelding ]
Volgende keer zwaai ik wel als ik er langs rijd op weg naar Texelquote:Op zaterdag 22 november 2025 02:04 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ik mag niet slowchatten in FB, iets met goede voorbeeld geven
Geboren en getogen Alkmaarder maar de liefde (en een ex waardoor ik mijn huis moest verkopen) hebben mij naar Den Helder gebracht.
Inwijden!quote:Op zaterdag 22 november 2025 15:38 schreef Samzz het volgende:
Ons nieuwe matras is er, dat wordt lekker slapen vannacht.
Volgende week komen de nieuwe dekbedden. Bam.
Vies ventje!quote:
quote:
Hoe zit dat met tweedehands matrassen?quote:
Die liggen door.quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hoe zit dat met tweedehands matrassen?
Dat ook.quote:
Sorry even naar de sc tillen hoorquote:Op dinsdag 25 november 2025 22:43 schreef r_one het volgende:
[..]
Adem in .... adem uit .....
Komt-ie nog een keer:
Bekijk deze YouTube-video
(hij blijft kostelijk)
Ik koop ze vanuit een diepgewortelde traditie alleen op 31 decemberquote:Op zaterdag 22 november 2025 19:02 schreef DrMarten het volgende:
Oliebollen gekocht. Teleurgesteld nu. Waren slechte oliebollen
STINGquote:
CotSquote:
Je zou verwachten dat bij de kraam bij de Ikea voor de deur ze ook redelijk vers zouden zijn. Maar je kon er mee tennissenquote:Op woensdag 26 november 2025 09:01 schreef STING het volgende:
[..]
Ik koop ze vanuit een diepgewortelde traditie alleen op 31 december![]()
(en dan koop je ze over het algemeen relatief vers)
Ze noemt me liefquote:
Meestal welquote:
Bummerquote:Op woensdag 26 november 2025 09:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat bij de kraam bij de Ikea voor de deur ze ook redelijk vers zouden zijn. Maar je kon er mee tennissen
Er staat een kraam op een paar honderd meter van mijn werk. Laatst daar gehaald en die waren goed. Is dus wel verleidelijk om in de lunchpauze langs te lopen.quote:Op woensdag 26 november 2025 09:33 schreef STING het volgende:
[..]
Bummermisschien dan binnenkort bij een gebakkraam herkansen, zit niet anders op
quote:
Hele oude foto welquote:Op woensdag 26 november 2025 10:47 schreef STING het volgende:
[..]
Het viel niet mee om een GIFje van je te vinden zonder helm
Iedere dag met blote voet op een legoblokje stappenquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:46 schreef DrMarten het volgende:
Mensen die op vrijdagmiddag 28-11 om 14.30 dingen aanleveren die vóór 1 december verwerkt moeten worden....
Ik gun ze hun leven lang een steentje in de schoen
Why not bothquote:Op vrijdag 28 november 2025 16:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iedere dag met blote voet op een legoblokje stappen
Geen besef van de dagen van de week in de kalender 🙄😋quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:46 schreef DrMarten het volgende:
Mensen die op vrijdagmiddag 28-11 om 14.30 dingen aanleveren die vóór 1 december verwerkt moeten worden....
Ik gun ze hun leven lang een steentje in de schoen
quote:Op vrijdag 28 november 2025 16:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iedere dag met blote voet op een legoblokje stappen
FOK! is een kermis nu, maar dat bedoel je niet denk ik.quote:
Meer een circus met alleen maar clowns.quote:Op maandag 1 december 2025 09:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
FOK! is een kermis nu, maar dat bedoel je niet denk ik.
Jammer dat er een max zit aan het aantal mensen dat je kan blocken bij een basic abonnementquote:Op maandag 1 december 2025 10:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Meer een circus met alleen maar clowns.
Wereld vol wonderen.quote:
So much truth.quote:Op maandag 1 december 2025 10:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Meer een circus met alleen maar clowns.
Oh echt, hoeveel dan?quote:Op maandag 1 december 2025 10:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Jammer dat er een max zit aan het aantal mensen dat je kan blocken bij een basic abonnement
Stuk of 15 ofzo. Kreeg iig een keer een melding dat ik iemand niet kon blocken omdat ik al aan de max zatquote:Op dinsdag 2 december 2025 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
So much truth.
[..]
Oh echt, hoeveel dan?
Wow! Maar waarom blokkeren?quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Stuk of 15 ofzo. Kreeg iig een keer een melding dat ik iemand niet kon blocken omdat ik al aan de max zat
Omdat er een hoop idioten op dit forum zitten wiens extreemrechtse bullshit en andere onzin niet wil zien. En aangezien ik nog wel eens in POL en in het topic over de oorlog in Oekraine kom, kom je dat volk nogal veel tegen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wow! Maar waarom blokkeren?
Ik begrijp hem!quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Omdat er een hoop idioten op dit forum zitten wiens extreemrechtse bullshit en andere onzin niet wil zien. En aangezien ik nog wel eens in POL en in het topic over de oorlog in Oekraine kom, kom je dat volk nogal veel tegen.
Wat een deceptiequote:Op dinsdag 2 december 2025 18:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Stuk of 15 ofzo. Kreeg iig een keer een melding dat ik iemand niet kon blocken omdat ik al aan de max zat
Zeg dat.quote:
Gelukkig!quote:
Gewoon weer ziek melden. Voor de rest van het jaar.quote:Op maandag 8 december 2025 12:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gelukkig!
Heb er haast spijt van dat ik me weer beter heb gemeld vanochtend. Taffesdruk
Schopt 'mquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:13 schreef Q. het volgende:
Er heeft iemand anders op mijn vaste flexplek gezeten.![]()
Het raam uit rollenquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:13 schreef Q. het volgende:
quote:
Zit lekker.quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:13 schreef Q. het volgende:
Heb je ook z'n werk gedaan? Dan kan @Q. bier gaan drinken.quote:
Fuck no.quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je ook z'n werk gedaan? Dan kan @:Q. bier gaan drinken.
Zelluf.quote:
Ik heb mijn werk uitbesteed aan de Apenheul. Daar kunnen ze het vast beter dan ik het kan.quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je ook z'n werk gedaan? Dan kan @:Q. bier gaan drinken.
Gewoon je stoel saboteren.quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze hebben geen naamkaartje achtergelaten.
Gewoon iedereen in een straal van 150 meter schoppen dan. Better safe than sorryquote:Op dinsdag 9 december 2025 12:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen cameratoezicht?quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Q in de gaten houden of ie wel echt werkt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |