quote:Op vrijdag 21 november 2025 23:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je haarbal een eigen koptelefoon geven met eigen muziek dus
Mag haarbal dan wel aan de kattendrugs (kattenkruid)?quote:Op vrijdag 21 november 2025 23:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En een glaasje kattenwijn erbij.
[url="Cat Wine Pawty Shop Yes, that's a thing CatWine, DogWine, Pinot Meow | Pet Wine https://share.google/yGFKo3b00lfqpD4gf"]|[/url]
Dat wel, maar niet te vaak. Krijgt ze zoomies op cocaine vanquote:Op vrijdag 21 november 2025 23:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mag haarbal dan wel aan de kattendrugs (kattenkruid)?
quote:Op vrijdag 21 november 2025 23:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat wel, maar niet te vaak. Krijgt ze zoomies op cocaine van
quote:
Pffft... snap dat zij geen kattenjunk laten wordenquote:Op vrijdag 21 november 2025 23:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dit kan ze dan echt tijdenlang volhouden
Ja, dat wel gelukkig. Ze rent alleen dan wel regelmatig tegen een tafelpoot, of rent zo snel de trap op dat ze uitglijdt en weer naar beneden roltquote:Op vrijdag 21 november 2025 23:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Pffft... snap dat zij geen kattenjunk laten worden
Blijft alles dan wel heel?
Aws dat is sneuquote:Op vrijdag 21 november 2025 23:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat wel gelukkig. Ze rent alleen dan wel regelmatig tegen een tafelpoot, of rent zo snel de trap op dat ze uitglijdt en weer naar beneden roll
Ze vind het leuk schijnbaar. Adrenaline junkie of zo. Of...drugs are bad, mmkay?quote:
Of allemaalquote:Op vrijdag 21 november 2025 23:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze vind het leuk schijnbaar. Adrenaline junkie of zo. Of...drugs are bad, mmkay?
En daarna uitgebreid gaan poepen en dan direct op de bank direct zichzelf wassen. En windjes laten in je gezichtquote:
Gatverquote:Op vrijdag 21 november 2025 23:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En daarna uitgebreid gaan poepen en dan direct op de bank direct zichzelf wassen. En windjes laten in je gezicht
Nee, katten doen dat ook. Ik had in Nederland een kat die zo hard scheetjes liet dat hij er in paniek wakker van schrok. Volgens dierenarts was er niks mis met hem, wisselen van voer zou het op moeten lossen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 23:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gatver
Dacht dat alleen honden dat deden
Maar alcohol heeft ook een laxerende werking. Dus ze mag wel, vind ik dan
quote:Op zaterdag 22 november 2025 00:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, katten doen dat ook. Ik had in Nederland een kat die zo hard scheetjes liet dat hij er in paniek wakker van schrok. Volgens dierenarts was er niks mis met hem, wisselen van voer zou het op moeten lossen.
Narrator: "It didn't."
quote:Op zaterdag 22 november 2025 00:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou mijn beeld dat katten boven honden verheven zijn stort in
Alle diertjes zijnquote:
Ik welquote:Op zaterdag 22 november 2025 00:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de diertjes
Geniet ervan en slaap lekkerquote:Op zaterdag 22 november 2025 00:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wel
En nu ga ik een late wandeling maken langs de rivier en dan pitten
Want het uitzicht is prachtig
[ afbeelding ]
Jij ookquote:Op zaterdag 22 november 2025 00:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geniet ervan en slaap lekker
We waren naar Star Wars in concert geweest in Ahoy, cadeautje van mijn bonus zoon voor m’n verjaardag.quote:
Rinus in SCquote:Op zaterdag 22 november 2025 01:59 schreef Armani XL het volgende:
[..]
We waren naar Star Wars in concert geweest in Ahoy, cadeautje van mijn bonus zoon voor m’n verjaardag.
Daarna weer terug rijden naar Den Helder dus een latertje.
Ik mag niet slowchatten in FB, iets met goede voorbeeld gevenquote:Op zaterdag 22 november 2025 02:00 schreef r_one het volgende:
[..]
Rinus in SC![]()
vuile lokkert
Wist trouwens niet een dat jij in Den Helder woont, ik dacht altijd ergens in Drente
Aaah, dan was dat het:quote:Op zaterdag 22 november 2025 02:04 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ik mag niet slowchatten in FB, iets met goede voorbeeld geven
Geboren en getogen Alkmaarder maar de liefde (en een ex waardoor ik mijn huis moest verkopen) hebben mij naar Den Helder gebracht.
Je bent zellufquote:Op zaterdag 22 november 2025 00:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wel
En nu ga ik een late wandeling maken langs de rivier en dan pitten
Want het uitzicht is prachtig
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |