kennen is in dit geval 'heb er van gehoord' kan niet echt een nummer van ze opnoemenquote:
Je weet niet wat je mist.quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kennen is in dit geval 'heb er van gehoord' kan niet echt een nummer van ze opnoemen
Blue curaçao met wodka en 7-upquote:Op vrijdag 21 november 2025 20:25 schreef Barbusse het volgende:
Samzz, wat doe je? Verf drinken? [ afbeelding ]
Dat kan beter!quote:
Jeugdsentiment. Hoe kan het beter dan dat?quote:
Een beugelfles Grolsch danquote:Op vrijdag 21 november 2025 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jeugdsentiment. Hoe kan het beter dan dat?
Fles leeg?quote:
Laat zien wat ik er van weetquote:
And sober.quote:
Ik drink geen alcoholquote:Op vrijdag 21 november 2025 21:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sober zijn is best wel stom
Dat is super goed! Mag ik vragen waarom niet?quote:Op vrijdag 21 november 2025 22:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol
Ik heb nooit kunnen wennen aan de smaak van sterke drank of bier. Altijd fris.quote:Op vrijdag 21 november 2025 22:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is super goed! Mag ik vragen waarom niet?
Ik amper
Maar wel zin nu
quote:Op vrijdag 21 november 2025 22:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb nooit kunnen wennen aan de smaak van sterke drank of bier. Altijd fris.
Ik blijf liever nuchter als ik zie wat alcohol met een mens kan doen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 22:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]alcohol leren drinken is eigenlijk ook gewoon super raar
Als je erover nadenkt
Ik heb dat met drugsquote:Op vrijdag 21 november 2025 22:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik blijf liever nuchter als ik zie wat alcohol met een mens kan doen.
Verstandig.quote:Op vrijdag 21 november 2025 22:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik blijf liever nuchter als ik zie wat alcohol met een mens kan doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |