Het is al middag, gek!quote:
Toen ik het schreef nietquote:
Oh, nou.... Mogguh dan!quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toen ik het schreef niet
quote:
Lekker genietenquote:
Haak ze!quote:Op vrijdag 21 november 2025 17:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zit in mijn hobbykamer een kerstkrans te haken
Dank je welquote:
Met rode hulstbesjes?quote:Op vrijdag 21 november 2025 17:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zit in mijn hobbykamer een kerstkrans te haken
Jep!quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2025 18:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep!
En kerstster (plant) en rozen en hulstblaadjes en dennenappels en een kaars en dennentakken en laurierblad
Telefoons kun je uit het raam flikkerenquote:Op vrijdag 21 november 2025 18:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat lukt erg goed
Al leidt mijn telefoon af
Maar dat geeft niet
Voordat mijn moeder gevallen was ging hij regelmatig een paar uur uitquote:Op vrijdag 21 november 2025 18:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Telefoons kun je uit het raam flikkeren
Zolang het maar niet ten koste gaat van je knutseltijd.quote:Op vrijdag 21 november 2025 18:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Voordat mijn moeder gevallen was ging hij regelmatig een paar uur uit
Dat durf ik niet meer
Dus het is gewoon even wat het is
Ach... vermaak me prima
Nicequote:Op vrijdag 21 november 2025 19:22 schreef Samzz het volgende:
Ik ben Blue Lagoon aan het drinken. Jeugdsentiment.
Ik dronk het vroeger als ranja. Blue curacao met 7-Upquote:
Klopt, ik ken het, stond ook wel een tijd op m'n favo lijstquote:Op vrijdag 21 november 2025 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dronk het vroeger als ranja. Blue curacao met 7-Up.
Hou je ons op de hoogte van je avond?quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:22 schreef Samzz het volgende:
Ik ben Blue Lagoon aan het drinken. Jeugdsentiment.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |