Ze noemt me liefquote:
Meestal welquote:
Bummerquote:Op woensdag 26 november 2025 09:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat bij de kraam bij de Ikea voor de deur ze ook redelijk vers zouden zijn. Maar je kon er mee tennissen
Er staat een kraam op een paar honderd meter van mijn werk. Laatst daar gehaald en die waren goed. Is dus wel verleidelijk om in de lunchpauze langs te lopen.quote:Op woensdag 26 november 2025 09:33 schreef STING het volgende:
[..]
Bummermisschien dan binnenkort bij een gebakkraam herkansen, zit niet anders op
quote:
Hele oude foto welquote:Op woensdag 26 november 2025 10:47 schreef STING het volgende:
[..]
Het viel niet mee om een GIFje van je te vinden zonder helm
Iedere dag met blote voet op een legoblokje stappenquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:46 schreef DrMarten het volgende:
Mensen die op vrijdagmiddag 28-11 om 14.30 dingen aanleveren die vóór 1 december verwerkt moeten worden....
Ik gun ze hun leven lang een steentje in de schoen
Why not bothquote:Op vrijdag 28 november 2025 16:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iedere dag met blote voet op een legoblokje stappen
Geen besef van de dagen van de week in de kalender 🙄😋quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:46 schreef DrMarten het volgende:
Mensen die op vrijdagmiddag 28-11 om 14.30 dingen aanleveren die vóór 1 december verwerkt moeten worden....
Ik gun ze hun leven lang een steentje in de schoen
quote:Op vrijdag 28 november 2025 16:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iedere dag met blote voet op een legoblokje stappen
FOK! is een kermis nu, maar dat bedoel je niet denk ik.quote:
Meer een circus met alleen maar clowns.quote:Op maandag 1 december 2025 09:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
FOK! is een kermis nu, maar dat bedoel je niet denk ik.
Jammer dat er een max zit aan het aantal mensen dat je kan blocken bij een basic abonnementquote:Op maandag 1 december 2025 10:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Meer een circus met alleen maar clowns.
Wereld vol wonderen.quote:
So much truth.quote:Op maandag 1 december 2025 10:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Meer een circus met alleen maar clowns.
Oh echt, hoeveel dan?quote:Op maandag 1 december 2025 10:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Jammer dat er een max zit aan het aantal mensen dat je kan blocken bij een basic abonnement
Stuk of 15 ofzo. Kreeg iig een keer een melding dat ik iemand niet kon blocken omdat ik al aan de max zatquote:Op dinsdag 2 december 2025 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
So much truth.
[..]
Oh echt, hoeveel dan?
Wow! Maar waarom blokkeren?quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Stuk of 15 ofzo. Kreeg iig een keer een melding dat ik iemand niet kon blocken omdat ik al aan de max zat
Omdat er een hoop idioten op dit forum zitten wiens extreemrechtse bullshit en andere onzin niet wil zien. En aangezien ik nog wel eens in POL en in het topic over de oorlog in Oekraine kom, kom je dat volk nogal veel tegen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wow! Maar waarom blokkeren?
Ik begrijp hem!quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Omdat er een hoop idioten op dit forum zitten wiens extreemrechtse bullshit en andere onzin niet wil zien. En aangezien ik nog wel eens in POL en in het topic over de oorlog in Oekraine kom, kom je dat volk nogal veel tegen.
Wat een deceptiequote:Op dinsdag 2 december 2025 18:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Stuk of 15 ofzo. Kreeg iig een keer een melding dat ik iemand niet kon blocken omdat ik al aan de max zat
Zeg dat.quote:
Gelukkig!quote:
Gewoon weer ziek melden. Voor de rest van het jaar.quote:Op maandag 8 december 2025 12:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gelukkig!
Heb er haast spijt van dat ik me weer beter heb gemeld vanochtend. Taffesdruk
Schopt 'mquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:13 schreef Q. het volgende:
Er heeft iemand anders op mijn vaste flexplek gezeten.![]()
Het raam uit rollenquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:13 schreef Q. het volgende:
quote:
Zit lekker.quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:13 schreef Q. het volgende:
Heb je ook z'n werk gedaan? Dan kan @Q. bier gaan drinken.quote:
Fuck no.quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je ook z'n werk gedaan? Dan kan @:Q. bier gaan drinken.
Zelluf.quote:
Ik heb mijn werk uitbesteed aan de Apenheul. Daar kunnen ze het vast beter dan ik het kan.quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je ook z'n werk gedaan? Dan kan @:Q. bier gaan drinken.
Gewoon je stoel saboteren.quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze hebben geen naamkaartje achtergelaten.
Gewoon iedereen in een straal van 150 meter schoppen dan. Better safe than sorryquote:Op dinsdag 9 december 2025 12:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen cameratoezicht?quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Q in de gaten houden of ie wel echt werkt.quote:
Neuspeuteren is hard werk hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Q in de gaten houden of ie wel echt werkt.
Nou, tijd voor een biertje dan maar.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |