Hier weer zo'n gevalletje "ik ben het niet eens met jou, dus je bent een MAGA!!"quote:Op dinsdag 18 november 2025 08:25 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Oke bubba. Wat vind je ervan dat volgens Epstein Trump chantabel is door de Russen?
Wtf? Asmongold reageert op een filmpje en nieuwsbericht. Hij zelf is niet de bron, dat snap je toch wel?quote:Ohja en, klagen over bronnen en dan Asmongold als bron gebruiken is MAGA hypocrisie ten top
Onschuldigheid?quote:Op maandag 17 november 2025 10:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
We zullen wel volledig zwart gelakte pagina's te zien krijgen wat voor hem en zijn maga-webcare voldoende bewijs is van zijn vermeende onschuldigheid.
Hoeveel FBI-agenten waren er eerder dit jaar al wel niet bezig geweest om zijn naam uit de dossiers te halen?
,die overigens geen kelder heeft.’quote:Op dinsdag 18 november 2025 08:05 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
'er zitten pedo's in de kelder van een pizzeria'
Ook Elon Musk heeft meerdere malen tevergeefs geprobeerd een verkiezing zijn kant op te krijgen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 01:48 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nee tuurlijk, in Amerika heb je geen mensen als Musk die verkiezingen kopen. Of politici die na wat steun uit Israel voor genocide stemmen. Is een op en top democratie daar. Bedrijven krijgen ook geen voordelen op basis wat de corrupte president vindt. Doe niet zo hopeloos naief.
Vreemd, want de eigenaar heeft zelf aangegeven dat er wel een kelder is.quote:Op dinsdag 18 november 2025 08:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
,die overigens geen kelder heeft.’
Bron, interview met James zelf:quote:MW: What was it they couldn’t believe you had made?
ALEFANTIS: Well, we make everything from scratch. Other restaurants, even good restaurants, will, like, not roast their own peppers. You can just buy the roasted peppers in a can. Or you can buy garlic oil. Some products you can get, and they’re consistent and they’re easy. But I didn’t even know that existed actually until they said that. I was like, “What do you mean? There’s another way? You can just buy these things?” Because a lot of restaurants will open a can and put it on. Like our sauce — we harvest a whole crop of organic tomatoes — 10 tons of tomatoes every year. Can them all, store them in the basement, have like a harvest party when it gets loaded in.
Oh nee hoor, ik vraag me af waar je outrage was in de andere situatiesquote:Op dinsdag 18 november 2025 08:33 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Hier weer zo'n gevalletje "ik ben het niet eens met jou, dus je bent een MAGA!!"
Trump kan me in de stront zakken, don't care. De hele top daar, Dems, Reps en MAGAs zijn allemaal zo corrupt als de pest.
Asmongold reageert op een Twitterbericht wat hem toegestuurd is. Dat is wat anders dan een bron.quote:Wtf? Asmongold reageert op een filmpje en nieuwsbericht. Hij zelf is niet de bron, dat snap je toch wel?
Hier is je bron:
https://www.washingtonpos(...)0e89d7abe_video.html
Waarom wil je zo graag dat het over deze relatief kleine vis gaat?quote:Op dinsdag 18 november 2025 08:14 schreef Refragmental het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Damn! Tijdens een hearing over Epstein, appen met Epstein zelf. Waarom is dit niet een groter schandaal?
Wat vreemd dat jij het niet over dit schandaal wil hebben. Ik bedoel, dit topic gaat over amerikaanse politiek toch? Niet enkel Trump's corrupte pedo bende.quote:Op dinsdag 18 november 2025 09:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag dat het over deze relatief kleine vis gaat?
Wat is er nou zo belangrijk aan deze kleine vis?quote:Op dinsdag 18 november 2025 09:48 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wat vreemd dat jij het niet over dit schandaal wil hebben. Ik bedoel, dit topic gaat over amerikaanse politiek toch? Niet enkel Trump's corrupte pedo bende.
Laten we de tsunami van het hele syndicaat even vergeten, laten we even kijken naar het golfje erachter.quote:Op dinsdag 18 november 2025 09:48 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wat vreemd dat jij het niet over dit schandaal wil hebben. Ik bedoel, dit topic gaat over amerikaanse politiek toch? Niet enkel Trump's corrupte pedo bende.
Wie zegt vergeten? Kunnen toch naar beiden tegelijk kijken. Of mag het in deze reeks maar steeds slechts over 1 ding gaan?quote:Op dinsdag 18 november 2025 09:53 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Laten we de tsunami van het hele syndicaat even vergeten, laten we even kijken naar het golfje erachter.
Ik steiger niet.quote:Op dinsdag 18 november 2025 10:07 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wie zegt vergeten? Kunnen toch naar beiden tegelijk kijken. Of mag het in deze reeks maar steeds slechts over 1 ding gaan?
Dat jullie nu zo ontzettend steigeren zegt overigens ontzettend veel
Nu ga je ons toch niet vertellen dat de familie Trump er zelf beter van wordt, toch? TOCH!?!?quote:Op dinsdag 18 november 2025 10:57 schreef Basp1 het volgende:
Ondertussen heeft Trump met al zijn wijsheid besloten dat de vs toch F35s aan Saudi Arabië gaan verkopen ondanks het feit dat veel veiligheids adviseurs zeggen dat waarschijnlijk hierdoor China de technologie hiervan kan gaan jatten..
Het is maar de vraag wat de ene opdrachtgever voor moorden genaamd bin salman nu precies weer krijgt van de andere opdrachtgever voor moorden genaamd trump.quote:Op dinsdag 18 november 2025 10:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nu ga je ons toch niet vertellen dat de familie Trump er zelf beter van wordt, toch? TOCH!?!?
Trump wil de BBC aanklagen vanwege knippen in een video, gaat om miljarden Dollars, ik snap niet waarom men bij dit soort momenten Trump niet meteen voor de rechter gooit. Veel media laat het allemaal maar gebeuren.quote:Op dinsdag 18 november 2025 05:18 schreef Kijkertje het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3m5uqexdg6s25
[ afbeelding ]
Maar als BNW dan écht een verhaal zou kunnen hebben, geef je niet thuis...quote:Op dinsdag 18 november 2025 08:13 schreef Refragmental het volgende:
[..]Ben ik nog steeds heilig van overtuigd.
?quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:19 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Maar als BNW dan écht een verhaal zou kunnen hebben, geef je niet thuis...
Wat betreft rechtszaken snap ik nooit waarom Trump de mensen die hem pedo noemen nou nooit eens aanklaagt.quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:17 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Trump wil de BBC aanklagen vanwege knippen in een video, gaat om miljarden Dollars, ik snap niet waarom men bij dit soort momenten Trump niet meteen voor de rechter gooit. Veel media laat het allemaal maar gebeuren.
Omdat het een Dem is, uiteraard. Geen woord over het gedrag van Trump. Maar uiteindelijk zal het mij een zorg zijn wie wat gedaan heeft. Allemaal aanpakken en onderzoeken, jammer dat alles is gericht op onschuldige latino's oppakken.quote:Op dinsdag 18 november 2025 09:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat is er nou zo belangrijk aan deze kleine vis?
!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door Vis1980 op 18-11-2025 11:31:27 ]Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
En daarom negeren jullie het.quote:
Trump is een smerige vent, en naar alle waarschijnlijkheid heeft ie ook minderjarige meisjes aangerand.quote:Geen woord over het gedrag van Trump.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |