Sektarische Trump-gekkies zijn de meerderheid ja?quote:Op maandag 17 november 2025 20:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij? Zelfs in Nederland op Fok! gelooft het grootste deel niet dat Trump iets fout kan hebben gedaan.
Trump roept op tot vrijgave Epstein-documenten: Niets te verbergen
Detail 😂:quote:Op maandag 17 november 2025 20:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij? Zelfs in Nederland op Fok! gelooft het grootste deel niet dat Trump iets fout kan hebben gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omg sommige commentsquote:Op maandag 17 november 2025 20:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Als je dat type gedrag al ziet in Nederland bij mensen die heel goed zijn in waarheidsvinding.quote:Op maandag 17 november 2025 21:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Sektarische Trump-gekkies zijn de meerderheid ja?
Ja, gaat er lekker op.quote:
Stormfrontpagequote:Op maandag 17 november 2025 20:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja dat is een bekende slachtofferrol van linkse figuren die bij alles meteen gaan huilen over dat de radicaalste MAGA-gekkies niet weggaan bij Trump.quote:Op maandag 17 november 2025 22:00 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Als je dat type gedrag al ziet in Nederland bij mensen die heel goed zijn in waarheidsvinding.
Lijkt het je dan ook niet waarschijnlijk dat in Amerika waar een zender als Fox de hoogste kijkcijfers heeft van alle nieuwszenders waarschijnlijk ook veel meer mensen heilig overtuigd zijn dat Trump niets fout doet.
Hoe bedoel je de radicaalste? Heeft Trump volgens jou dan minder dan 49,8% van de stemmen gehaald?quote:Op maandag 17 november 2025 23:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja dat is een bekende slachtofferrol van linkse figuren die bij alles meteen gaan huilen over dat de radicaalste MAGA-gekkies niet weggaan bij Trump.
Maar die vormen maar een beperkte groep. Stop eens met die mensen te willen overtuigen. Je hebt ze niet nodig.
Trump en de republikeinen verliezen ook wel eens verkiezingen. Dus blijkbaar zijn die MAGA gekkies niet genoeg.. Die slachtofferrol is dan ook niet nodig.quote:Op maandag 17 november 2025 23:58 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Hoe bedoel je de radicaalste? Heeft Trump volgens jou dan minder dan 49,8% van de stemmen gehaald?
Ik claim verder nergens dat je je moet richten op Republikeinse types. Dat doet de democratische partij elke keer met weinig succes. Bijvoorbeeld gezellig met Liz Cheney campagne voeren
Uiteraard geloof ik meer in een platform als Mamdani,schijt aan de centristische types vertel gewoon een links verhaal dat spreekt mensen aan.
Nee tuurlijk, in Amerika heb je geen mensen als Musk die verkiezingen kopen. Of politici die na wat steun uit Israel voor genocide stemmen. Is een op en top democratie daar. Bedrijven krijgen ook geen voordelen op basis wat de corrupte president vindt. Doe niet zo hopeloos naief.quote:Op dinsdag 18 november 2025 00:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Trump en de republikeinen verliezen ook wel eens verkiezingen. Dus blijkbaar zijn die MAGA gekkies niet genoeg.. Die slachtofferrol is dan ook niet nodig.
Echt een voorbeeld voor het land dit.quote:Over the weekend, Trump had persistently pushed back against reporters' questions about releasing the Epstein files. Reflecting his often combative relationship with media, at one point he said "quiet, quiet piggy" in response to a question from a female reporter.
'er zitten pedo's in de kelder van een pizzeria'quote:Op dinsdag 18 november 2025 07:48 schreef Refragmental het volgende:
[..]
"Iedereen waar ik het niet mee eens ben is een nazi!!!"
quote:Op dinsdag 18 november 2025 08:05 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
'er zitten pedo's in de kelder van een pizzeria'
Ik wens je heel veel succes met je overtuigingen, en ik hoop dat je ooit je gelijk bevestigd ziet of uit deze overtuiging kan komen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 08:13 schreef Refragmental het volgende:
[..]Ben ik nog steeds heilig van overtuigd.
Oke bubba. Wat vind je ervan dat volgens Epstein Trump chantabel is door de Russen?quote:Op dinsdag 18 november 2025 07:48 schreef Refragmental het volgende:
[..]
"Iedereen waar ik het niet mee eens ben is een nazi!!!"
Nogmaals: ‘wannabe’ heeft maar 1 e.quote:Op maandag 17 november 2025 20:42 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ditt zou wel eens een van de addertjes van Trump kunnen zijn. Publicaties blokkeren met als smoes dat men eerst democrats moeten onderzoeken/.
Een volgend addertje kan zijn de Senaat waar republikeinen publicatiemoties niet aannemen. Zou dit een plan zijn van wannabeedictator ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |