SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja hequote:
SPOILER: Zo moet ie ongeveer wordenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nah, ik kijk amper tvquote:Op vrijdag 14 november 2025 18:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
essie ook? daar twijfelde ik wel een beetje over
Wordt een cadeautjequote:
Oja dat is best druk, zeker met Geer en Carloquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nah, ik kijk amper tv
Wie is de mol later in de week rustig terugkijken. HHB wel.
Zeker iets als the Masked Singer is veel te druk qua beeld
Mwa. ik ben ter compensatie maandag wel vrij.quote:
Dit ken ikquote:Op vrijdag 14 november 2025 18:51 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mooi weer
Jaquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oja dat is best druk, zeker met Geer en Carlo
Boswaxhterij Westerschouwenquote:
oh, verlaat weekend voor jou danquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mwa. ik ben ter compensatie maandag wel vrij.
En als het goed is mag ik morgen bij mezelf bezorgen
Ja echt prachtigquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vaak gewandeldHeel mooi gebied!
Bekend terrein ook. Het is wel PostNL dus moet me wel aan een bepaalde route houden, maar dat komt wel goed.bquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:08 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, verlaat weekend voor jou dan
en hopelijk een iets makkelijker rondje
Je zult wel weer struikelen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen maar even mijn ICEdebuut op de Pimpel maken. En dan zien we wel hoe het gaat. Het is n ieder geval de enige manier om niet in Amersfoort te hoeven overstappen tussen Dv en Hvs.
Staat altijd wel aan inderdaad.quote:Op vrijdag 14 november 2025 18:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vanavond weer The Masked Singer volgens mij is @:Koen66 een vaste kijkert
Wrong topicquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen maar even mijn ICEdebuut op de Pimpel maken. En dan zien we wel hoe het gaat. Het is n ieder geval de enige manier om niet in Amersfoort te hoeven overstappen tussen Dv en Hvs.
ja wel over een uurtje plat hoor, maar dan heb ik goeie hoop dat het morgen weer enigszins beter gaat. Maandag ook nog vrij. Dinsdag thuiswerken. Woensdag weer naar schoolquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:27 schreef Ama het volgende:
Maar goed het gaat wel weer ietsjes beter dus? @:Dr_Flash
Wel een gratis TURBOJOEKSER bedongen tochquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:42 schreef kwiwi het volgende:
We krijgen een hele nieuwe keuken gratis van de keukenzaakEr was iets kleins mis met de frontjes van de keuken die we 3 jaar geleden gekocht hebben, en uit coulance (ons halve huis komt uit die meubelzaak) mochten we een hele nieuwe keuken uitzoeken
Nu hebben we een duurdere dan voorheen. En opnieuw de volledige garantie straks. Gingen ze zich ook nog verontschuldigen over dat ie wel pas in januari geleverd kan worden. Dat zal mij een zorg zijn
Gratis keukensquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:42 schreef kwiwi het volgende:
We krijgen een hele nieuwe keuken gratis van de keukenzaakEr was iets kleins mis met de frontjes van de keuken die we 3 jaar geleden gekocht hebben, en uit coulance (ons halve huis komt uit die meubelzaak) mochten we een hele nieuwe keuken uitzoeken
Nu hebben we een duurdere dan voorheen. En opnieuw de volledige garantie straks. Gingen ze zich ook nog verontschuldigen over dat ie wel pas in januari geleverd kan worden. Dat zal mij een zorg zijn
Verkopen ze nietquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel een gratis TURBOJOEKSER bedongen toch
Gewoon op internet bestellen en declareren bij ze danquote:
Bofkwiwi!quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:42 schreef kwiwi het volgende:
Staat de keukenkraan wel logisch?quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:42 schreef kwiwi het volgende:
Ik ook nu net.quote:Op vrijdag 14 november 2025 18:48 schreef Ama het volgende:
Oke eindelijk aflevering 3 gekeken van Welcome to Derry.@:cherrylips
Truth be told, daar moet WEL even naar gekeken worden. Dat is geen vanzelfsprekendheidje.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat de keukenkraan wel logisch?
Ja die heb ik even doorgegeven bij de bestellingquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ik denk dat de problemen wel IETS groter zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:07 schreef CherryLips het volgende:
"Ik wil dat de kraan de andere kant op wijst van waar ik sta te koken."
"Ik wil dat ik mijn ballen stoot aan het keukenblad als ik de črpels afgiet"quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:07 schreef CherryLips het volgende:
Koken doe je op het fornuis, niet onder de kraanquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:07 schreef CherryLips het volgende:
Dude waarom HEB je even een kraan?quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Koken doe je op het fornuis, niet onder de kraan
Waterquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dude waarom HEB je even een kraan?
Moet je springen of heel erg lang zijnquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ik wil dat ik mijn ballen stoot aan het keukenblad als ik de črpels afgiet"
@Budapestenaarquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je springen of heel erg lang zijn
Ja, ik heet geen grmblquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik stoot dus regelmatig m'n kop tegen de hoek van de afzuigkap. Wie die hoogte bedacht heeftquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ik wil dat ik mijn ballen stoot aan het keukenblad als ik de črpels afgiet"
Maar wel beter dan die afzuiging die tegenwoordig vaak in de kookplaat zit. Ziet er mooi uit maar praktisch is het niet.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik stoot dus regelmatig m'n kop tegen de hoek van de afzuigkap. Wie die hoogte bedacht heeft
Speciaal voor negers.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:20 schreef CherryLips het volgende:
Donkerbruine nagellak, kan dat? Of is het dan alsof je geen wc-papier hebt gebruik en aan de dunne bent?
Eerst proberen met 1 vinger in dat geval.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:20 schreef CherryLips het volgende:
Donkerbruine nagellak, kan dat? Of is het dan alsof je geen wc-papier hebt gebruik en aan de dunne bent?
Zit er ook een geurtje aan?quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:20 schreef CherryLips het volgende:
En dan vergelijken met de.. euhm.. natuurlijke nagellak?quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerst proberen met 1 vinger in dat geval.
Op m'n teennagels.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerst proberen met 1 vinger in dat geval.
Het weekend is wel weer begonnen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:24 schreef CherryLips het volgende:
Dan is het alsof je hebt staan prutjeprakken.
Dat klinkt wel goorquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:24 schreef CherryLips het volgende:
Vertel ons alles.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:24 schreef CherryLips het volgende:
Mooi kleurtje welquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.kruidvat.nl/e(...)e-nagellak/p/5665024
Maar hij is in het echt donkerder.
ja ik kijk voor de verandering eens een keer naar RTL4...quote:
Broer Donnie was inderdaad bekend als Markie Mark.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:34 schreef Ama het volgende:
Zo heb ik geleerd vanavond dat de broer van acteur Mark Wahlberg in New Kids On The Block zit en Mark zelf ook helemaal in het begin.
Ik vind het altijd wel grappig dat Uncle Jesse in Full House ook gewoon bij de Beach Boys heeft gedrumd.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:34 schreef Ama het volgende:
Zo heb ik geleerd vanavond dat de broer van acteur Mark Wahlberg in New Kids On The Block zit en Mark zelf ook helemaal in het begin.
Dit is oud nieuwsquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:34 schreef Ama het volgende:
nee Markie Mark werd de artiestennaam van Donnie als plagerijtje naar zijn broerquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:59 schreef CherryLips het volgende:
Bij mij is markie Mark juist de broer van donnie.
Generatiekloof dit.
Sorry wat.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee Markie Mark werd de artiestennaam van Donnie als plagerijtje naar zijn broer
Ik ging er ook vanuit dat jij dit bijvoorbeeld ook wel wist maar ik kende alleen Mark van films.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is oud nieuws
En ze hebben in elk geval nog een acterende broer, kunnen er meer zijn.
sorry interview verkeerd begrepenquote:
Oef.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:05 schreef Ama het volgende:
Spice Girls was mijn eerste grote liefde.
quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:06 schreef Recce het volgende:
Wat lees ik hier allemaal voor ellende.
quote:
quote:
Alsof jij nooit vroeger fan was van iets.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:06 schreef Recce het volgende:
Dat dat ooit een ding was. Duurde niet lang herinner ik mequote:Op vrijdag 14 november 2025 21:03 schreef CherryLips het volgende:
Vroegah had je singles op cassettebandje en we hadden oa eentje van Marky Mark and the funky bunch. Volgens mij Wildside.
The Offspringquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Alsof jij nooit vroeger fan was van iets.
Meisjes zijn raar en oppervlakkig.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:06 schreef Recce het volgende:
Ja ik keek op zijn Wikipedia en ik denk dat ik hem onbewust wel in dingen heb gezien.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:06 schreef CherryLips het volgende:
Donnie zit ook in The Sixth Sense. Toen m'n zus en ik dat hoorden hadden we echt iets van![]()
Wat versta jij onder takkeherrie?quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:07 schreef CherryLips het volgende:
Het is dat m'n zus vier jaar ouder is anders was NKOTB ook langs me heen gegaan. Dan is het wel leuk om de jongste te zijn, want van m'n broer kreeg ik dan weer takkeherrie mee.
Faith No More vooral. En ook wel Metallica en Nirvana, maar wel minder. Guns N Roses ook.quote:
Ik begrijp hieruit dat jij het meeste van mijn muziek ook niet zo leuk vind.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Faith No More vooral. En ook wel Metallica en Nirvana, maar wel minder. Guns N Roses ook.
Dat ik het takkeherrie noem wil niet zeggen dat ik het niet leuk vind. Ik heb ook nog ergens een cd van FNMquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat jij het meeste van mijn muziek ook niet zo leuk vind.
Live niet altijd al te best.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
The Offspring is wel tijdloos. Blijft goede muziek.
Misschien een goed idee om lekker te gaan slapen?quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:18 schreef Karzai het volgende:
ik kan mij helaas niet volledig uiten hier
zie daar geen oplossing in verderquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien een goed idee om lekker te gaan slapen?
ja die auto updates gaan nog steeds niet helemaal lekkerquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:22 schreef CherryLips het volgende:
Ennnn weer een berichtje dat hier niet wordt geplaatst maar dat ik nu wel in een quote zie.
hoeft ook nietquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:25 schreef Ama het volgende:
Ik weet ook niet wat ik er allemaal op moet zeggen.
truequote:Op vrijdag 14 november 2025 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Misschien niet om 16u starten met zuipen.
*reikenquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:24 schreef Karzai het volgende:
okay ik ga wel weg hier mijn ambities rijken hoger dan lego
Ik mis werken in Engeland wel. Kon je ten minste vroeg naar bed toe.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Misschien niet om 16u starten met zuipen.
Die koffie daar though. De thee is sterker.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik mis werken in Engeland wel. Kon je ten minste vroeg naar bed toe.
Het eerste wat ik doe als ik thee ergens koop is het theezakje eruit flikkeren.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die koffie daar though. De thee is sterker.
kun je hier ook bestquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik mis werken in Engeland wel. Kon je ten minste vroeg naar bed toe.
als ik van die interviews ofzo zie op tv waarbij ze het theezakje gewoon de hele tijd in de kop houden.... WHY?!quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het eerste wat ik doe als ik thee ergens koop is het theezakje eruit flikkeren.
Volgens mij zetten ze koffie net als thee.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het eerste wat ik doe als ik thee ergens koop is het theezakje eruit flikkeren.
Dingen als: opbokken, dronken zeikzak.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:25 schreef Ama het volgende:
Ik weet ook niet wat ik er allemaal op moet zeggen.
quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dingen als: opbokken, dronken zeikzak.
Of: je reikt zelf nooit hoger dan waar je bier in de koelkast ligt.
Ik drink nooit melk in m'n thee maar moest er in Engeland wel een keer aan geloven.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik van die interviews ofzo zie op tv waarbij ze het theezakje gewoon de hele tijd in de kop houden.... WHY?!
das gewoon niet lekker zo lang
En hoe gaat dat?quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:33 schreef Karzai het volgende:
is ook zo ben mij kapot aan het maken met drank, maar er zijn externe factoren die mij gek maken en dat probeer ik zo te dempen
ik heb geen hekel aan melk in mn thee maar ook dan moet die theezak niet zo lang doorslingerenquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik drink nooit melk in m'n thee maar moest er in Engeland wel een keer aan geloven.
Zelfmedicatie is zelden het antwoord. Helemaal alcohol, kost je ook nog eens je lever.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:33 schreef Karzai het volgende:
is ook zo ben mij kapot aan het maken met drank, maar er zijn externe factoren die mij gek maken en dat probeer ik zo te dempen
Ik denk dat mijn kat beter luistert.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfmedicatie is zelden het antwoord. Helemaal alcohol, kost je ook nog eens je lever.
Beter contact houden met psych en niet op eigen houtje kappen met meds.
Als je weer met rare dingen gaat dreigen wordt dat inderdaad niet geaccepteerd.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja de gevestigde opvatting accepteerd dat niet en ik moet mij maar daaraan voegen
quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
You need to learn to love and respect yourself cos no one else will.
ow jee....quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:38 schreef CherryLips het volgende:
God m'n vaatwasser kapte ermee. Ik wilde hem uitruimen maar het lampje brandde nog en ik dacht "ja maar hij moet toch al een tijdje klaar zijn? Toen ik aan het koken was brandde het lampje ook en toen vond ik het ook al raar".
Gereset en nu piept ie. Ben benieuwd of het schoon is.
Rebrand voor het Polenhotel?quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:40 schreef UitStraling het volgende:
Hebben we eigenlijk wel een verslaafdenkliniek in Foqueville?
Lig je nog bezopen met een volgescheten onderbroek op een tropisch strand, eerst gewoon normaal worden.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:40 schreef Karzai het volgende:
tis tijd om de hut te verkopen en doen wat ik zelf wl
ik probeerde wat te forceren ben een vredelievend mens verderquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je weer met rare dingen gaat dreigen wordt dat inderdaad niet geaccepteerd.
Naar wie zullen we die vernoemen?quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:40 schreef UitStraling het volgende:
Hebben we eigenlijk wel een verslaafdenkliniek in Foqueville?
dat bedoel ik nouquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lig je nog bezopen met een volgescheten onderbroek op een tropisch strand, eerst gewoon normaal worden.
Gewoon de stroom weer op je hek.quote:
Betty Ford is al bezet.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Naar wie zullen we die vernoemen?
Slimquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon de stroom weer op je hek.
Hoeren neuken nooit meer werkenquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat bedoel ik noumensen worden gedwongen in de rat race
Moest een tijdje terug lachen, want m'n arts pullde een dr. Philquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
You need to learn to love and respect yourself cos no one else will.
quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeren neuken nooit meer werken
Staan ze steeds tegen mijn muren aan te pissen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:43 schreef Recce het volgende:
[..]
De sterkste schouders dragen de zwaarste lasten.
Welk land kun je dan aanraden?quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeren neuken nooit meer werken
Daar had IJs al een oplossing voor.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staan ze steeds tegen mijn muren aan te pissen.
quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:45 schreef CherryLips het volgende:
New Kids is wel een pareltje in de Nederlandse cultuur hč.
Alles onder stroom zetten? Ouchquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar had IJs al een oplossing voor.
Ik woon daar he, ik kan die types wel dromen johquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:45 schreef CherryLips het volgende:
New Kids is wel een pareltje in de Nederlandse cultuur hč.
Oh, dus het hotel is perfect?quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik woon daar he, ik kan die types wel dromen joh
Bestaan die Manta's ook nog? Dat waren wel mooie pauperbakken.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Crikey.quote:
Verklaart wel weer een hoop.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet meerquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zitten daar ook snaakse Poolse vrouwen in?
Komt het als een schok?quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Bestaan die Manta's ook nog? Dat waren wel mooie pauperbakken.
Ik sidder nog na.quote:
De anus van de consumptiemaatschappij.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:52 schreef Karzai het volgende:
de kringloop is wel een leuk bedrijf maar je verdient er geen kut mee
we verwerken dagelijks honderden kilo's rotzooi die mensen niet meer nodig hebben
Een vriend van me had een totaal afgeragde Opel Ascona gekocht toen-ie 16 was. Die woonde buitenaf. Die had dezelfde motor als die Manta's, geloof ik. Gingen we een beetje mee sleutelen en door het weiland mee crossen.quote:
Dat werkt toch niet johquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:33 schreef Karzai het volgende:
Houdt mensen van de straat.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De anus van de consumptiemaatschappij.
Verbaast me nietsquote:
Denk dat je Future Man ook wel kan waarderen.quote:
Bedoel het goed hequote:
quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:06 schreef Ama het volgende:
Zit ik op die Wikipedia te kijken van New Kids:
Trivia: Barrie Butsers heeft op het jongerenforum FOK! een account waarbij hij zich voordoet als een nette jonge vrouw.
Wasn't mequote:Op vrijdag 14 november 2025 22:06 schreef Ama het volgende:
Trivia: Barrie Butsers heeft op het jongerenforum FOK! een account waarbij hij zich voordoet als een nette jonge vrouw.
Aaah nee dit filmpje ken ik niet maar dit is vlakbij een vriendin. Ik heb daar nog nooit gegeten maar wel een keer in zijn snackbar in Nieuw-Weerdinge of Weerdinge. Moet daar eigenlijk een keer een kroketje halen weer.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:02 schreef Recce het volgende:
@:ama, had je dit al gezien?
Bekijk deze YouTube-video
Ook eentje die weinig verhullende foto's naar mijn ex stuurde. Maar dat staat vast niet op Wikipedia.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:06 schreef Ama het volgende:
Huh wat.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook eentje die weinig verhullende foto's naar mijn ex stuurde. Maar dat staat vast niet op Wikipedia.
Is dat method acting?quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook eentje die weinig verhullende foto's naar mijn ex stuurde. Maar dat staat vast niet op Wikipedia.
Die lijst is langs de plinten algemeen bekend.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrij bizar. Daar heb je dan toch geen forum voor nodig?quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk gewoon niet weten wat je moet met je bekendheid.
Is yvonne gewoon.quote:
Waarom al die rare smaakjes, de classic rundvleeskroket is toch de bestequote:Op vrijdag 14 november 2025 22:02 schreef Recce het volgende:
@:ama, had je dit al gezien?
Bekijk deze YouTube-video
Ook wel een speciaaltjequote:Op vrijdag 14 november 2025 22:06 schreef Ama het volgende:
Volgens mij kwam die juist niet uit Brabant.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook wel een speciaaltje
[ afbeelding ]
Omdat dat lekker is.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom al die rare smaakjes, de classic rundvleeskroket is toch de beste
Is een Amsterdammer lees ik.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij kwam die juist niet uit Brabant.
En dan toch zo'n inteeltkop hebben, misschien uit Volendam of Urk?quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij kwam die juist niet uit Brabant.
quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan toch zo'n inteeltkop hebben, misschien uit Volendam of Urk?
quote:
De tering.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook wel een speciaaltje
[ afbeelding ]
Komt op hetzelfde neer tochquote:
ja leukquote:Op zaterdag 15 november 2025 01:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ballie![]()
Hoe was het badminton?
Hoe lang blijven ze deze keer?quote:Op zaterdag 15 november 2025 01:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja leuk![]()
We waren maar met zijn 3-en maar dat ging eigenlijk ook prima
Kun je extra hard sporten/rennenquote:Op zaterdag 15 november 2025 01:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja leuk![]()
We waren maar met zijn 3-en maar dat ging eigenlijk ook prima
Heb jij de zon gejat?quote:Op zaterdag 15 november 2025 06:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je extra hard sporten/rennen![]()
Wordt hier een mooie dag vandaag, koud maar zonnig
denk het zelfde. ze hebben nu cyprus toegevoegd aan plekken waar ze heen gaan. Dus denk dat ze zo in jan. weer vertrekkenquote:Op zaterdag 15 november 2025 05:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe lang blijven ze deze keer?
Welke kleur douche kraan heb jij?quote:Op zaterdag 15 november 2025 07:14 schreef CherryLips het volgende:
Vergeten de wekker uit te zetten.
Geborsteld goud.quote:Op zaterdag 15 november 2025 07:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Welke kleur douche kraan heb jij?
Ja das hier wel denk ik wel wen dingetje iddquote:Op zaterdag 15 november 2025 07:57 schreef CherryLips het volgende:
Nadeel is wel dat je het niet zomaar met standaard schoonmaakmiddel kunt schoonmaken anders gaat de glans eraf.
Gaan voor standaard degelijkheid.quote:Op zaterdag 15 november 2025 08:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das hier wel denk ik wel wen dingetje idd
Vooral als je het verhuurt voor langere tijd, dan moeten die gasten het bijhouden en weet je ook niet of dat goed gaat.quote:Op zaterdag 15 november 2025 08:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das hier wel denk ik wel wen dingetje idd
ik niet..quote:
datr vind ik ook iritant bij hotels dat ze dat vaak doen, ik snap waarom ze het doen, maar irritantquote:Op zaterdag 15 november 2025 08:14 schreef bitterbal het volgende:
En boven zou een bad en douche komen. K dacht apart maar het is een douche in het bad. Dat doe ik maar niet. Niet veilig
Ik ookquote:Op zaterdag 15 november 2025 08:24 schreef mschol het volgende:
morgen naar back to te future 30th anniversary in de bios
Eens.quote:Op zaterdag 15 november 2025 08:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ik niet..
[..]
datr vind ik ook iritant bij hotels dat ze dat vaak doen, ik snap waarom ze het doen, maar irritant
Is die film al weer zo oudquote:
Als je een beetje kwaliteit wil en dat het mooi blijft. Vooral in een huis voor de verhuur waarbij je afhankelijk bent van vreemden.quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:13 schreef kree het volgende:
scroll ff terug. maart 500 euro voor een douchekop, no way dat ik het eraan uit zou geven
Gezien het om de foto's gaat zullen het baht zijn, dus kost het praktisch niksquote:Op zaterdag 15 november 2025 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je een beetje kwaliteit wil en dat het mooi blijft. Vooral in een huis voor de verhuur waarbij je afhankelijk bent van vreemden.
oja zeker ik ben nog steeds blij dat ik sociaal huur had voor mijn salaris te hoog werd?quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je een beetje kwaliteit wil en dat het mooi blijft. Vooral in een huis voor de verhuur waarbij je afhankelijk bent van vreemden.
Of chocoladequote:Op zaterdag 15 november 2025 09:17 schreef CherryLips het volgende:
En iedereen geeft z'n geld anders uit. De een houdt van mooie dingen in huis, de ander koopt drank.
En karton met plaatjes eropquote:
en plastic blokjes die je op elkaar kan klikkenquote:
is in thaise baht kreequote:Op zaterdag 15 november 2025 09:13 schreef kree het volgende:
scroll ff terug. maart 500 euro voor een douchekop, no way dat ik het eraan uit zou geven
aha dat is daar dus. naja zal ook wel namaak zijn. maargoedquote:
watquote:Op zaterdag 15 november 2025 09:26 schreef kree het volgende:
[..]
aha dat is daar dus. naja zal ook wel namaak zijn. maargoed
wil die richting eens op met vakantie trouwens, nooit geweest.
Een bumgunquote:
nooit geweest daar op vakantie. en zou graag nog eens willen wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |