Oef.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:05 schreef Ama het volgende:
Spice Girls was mijn eerste grote liefde.
quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:06 schreef Recce het volgende:
Wat lees ik hier allemaal voor ellende.
quote:
quote:
Alsof jij nooit vroeger fan was van iets.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:06 schreef Recce het volgende:
Dat dat ooit een ding was. Duurde niet lang herinner ik mequote:Op vrijdag 14 november 2025 21:03 schreef CherryLips het volgende:
Vroegah had je singles op cassettebandje en we hadden oa eentje van Marky Mark and the funky bunch. Volgens mij Wildside.
The Offspringquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Alsof jij nooit vroeger fan was van iets.
Meisjes zijn raar en oppervlakkig.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:06 schreef Recce het volgende:
Ja ik keek op zijn Wikipedia en ik denk dat ik hem onbewust wel in dingen heb gezien.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:06 schreef CherryLips het volgende:
Donnie zit ook in The Sixth Sense. Toen m'n zus en ik dat hoorden hadden we echt iets van![]()
Wat versta jij onder takkeherrie?quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:07 schreef CherryLips het volgende:
Het is dat m'n zus vier jaar ouder is anders was NKOTB ook langs me heen gegaan. Dan is het wel leuk om de jongste te zijn, want van m'n broer kreeg ik dan weer takkeherrie mee.
Faith No More vooral. En ook wel Metallica en Nirvana, maar wel minder. Guns N Roses ook.quote:
Ik begrijp hieruit dat jij het meeste van mijn muziek ook niet zo leuk vind.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Faith No More vooral. En ook wel Metallica en Nirvana, maar wel minder. Guns N Roses ook.
Dat ik het takkeherrie noem wil niet zeggen dat ik het niet leuk vind. Ik heb ook nog ergens een cd van FNMquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat jij het meeste van mijn muziek ook niet zo leuk vind.
Live niet altijd al te best.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
The Offspring is wel tijdloos. Blijft goede muziek.
Misschien een goed idee om lekker te gaan slapen?quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:18 schreef Karzai het volgende:
ik kan mij helaas niet volledig uiten hier
zie daar geen oplossing in verderquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien een goed idee om lekker te gaan slapen?
ja die auto updates gaan nog steeds niet helemaal lekkerquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:22 schreef CherryLips het volgende:
Ennnn weer een berichtje dat hier niet wordt geplaatst maar dat ik nu wel in een quote zie.
hoeft ook nietquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:25 schreef Ama het volgende:
Ik weet ook niet wat ik er allemaal op moet zeggen.
truequote:Op vrijdag 14 november 2025 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Misschien niet om 16u starten met zuipen.
*reikenquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:24 schreef Karzai het volgende:
okay ik ga wel weg hier mijn ambities rijken hoger dan lego
Ik mis werken in Engeland wel. Kon je ten minste vroeg naar bed toe.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Misschien niet om 16u starten met zuipen.
Die koffie daar though. De thee is sterker.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik mis werken in Engeland wel. Kon je ten minste vroeg naar bed toe.
Het eerste wat ik doe als ik thee ergens koop is het theezakje eruit flikkeren.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die koffie daar though. De thee is sterker.
kun je hier ook bestquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik mis werken in Engeland wel. Kon je ten minste vroeg naar bed toe.
als ik van die interviews ofzo zie op tv waarbij ze het theezakje gewoon de hele tijd in de kop houden.... WHY?!quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het eerste wat ik doe als ik thee ergens koop is het theezakje eruit flikkeren.
Volgens mij zetten ze koffie net als thee.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het eerste wat ik doe als ik thee ergens koop is het theezakje eruit flikkeren.
Dingen als: opbokken, dronken zeikzak.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:25 schreef Ama het volgende:
Ik weet ook niet wat ik er allemaal op moet zeggen.
quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dingen als: opbokken, dronken zeikzak.
Of: je reikt zelf nooit hoger dan waar je bier in de koelkast ligt.
Ik drink nooit melk in m'n thee maar moest er in Engeland wel een keer aan geloven.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik van die interviews ofzo zie op tv waarbij ze het theezakje gewoon de hele tijd in de kop houden.... WHY?!
das gewoon niet lekker zo lang
En hoe gaat dat?quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:33 schreef Karzai het volgende:
is ook zo ben mij kapot aan het maken met drank, maar er zijn externe factoren die mij gek maken en dat probeer ik zo te dempen
ik heb geen hekel aan melk in mn thee maar ook dan moet die theezak niet zo lang doorslingerenquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik drink nooit melk in m'n thee maar moest er in Engeland wel een keer aan geloven.
Zelfmedicatie is zelden het antwoord. Helemaal alcohol, kost je ook nog eens je lever.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:33 schreef Karzai het volgende:
is ook zo ben mij kapot aan het maken met drank, maar er zijn externe factoren die mij gek maken en dat probeer ik zo te dempen
Ik denk dat mijn kat beter luistert.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfmedicatie is zelden het antwoord. Helemaal alcohol, kost je ook nog eens je lever.
Beter contact houden met psych en niet op eigen houtje kappen met meds.
Als je weer met rare dingen gaat dreigen wordt dat inderdaad niet geaccepteerd.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja de gevestigde opvatting accepteerd dat niet en ik moet mij maar daaraan voegen
quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
You need to learn to love and respect yourself cos no one else will.
ow jee....quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:38 schreef CherryLips het volgende:
God m'n vaatwasser kapte ermee. Ik wilde hem uitruimen maar het lampje brandde nog en ik dacht "ja maar hij moet toch al een tijdje klaar zijn? Toen ik aan het koken was brandde het lampje ook en toen vond ik het ook al raar".
Gereset en nu piept ie. Ben benieuwd of het schoon is.
Rebrand voor het Polenhotel?quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:40 schreef UitStraling het volgende:
Hebben we eigenlijk wel een verslaafdenkliniek in Foqueville?
Lig je nog bezopen met een volgescheten onderbroek op een tropisch strand, eerst gewoon normaal worden.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:40 schreef Karzai het volgende:
tis tijd om de hut te verkopen en doen wat ik zelf wl
ik probeerde wat te forceren ben een vredelievend mens verderquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je weer met rare dingen gaat dreigen wordt dat inderdaad niet geaccepteerd.
Naar wie zullen we die vernoemen?quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:40 schreef UitStraling het volgende:
Hebben we eigenlijk wel een verslaafdenkliniek in Foqueville?
dat bedoel ik nouquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lig je nog bezopen met een volgescheten onderbroek op een tropisch strand, eerst gewoon normaal worden.
Gewoon de stroom weer op je hek.quote:
Betty Ford is al bezet.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Naar wie zullen we die vernoemen?
Slimquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon de stroom weer op je hek.
Hoeren neuken nooit meer werkenquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat bedoel ik noumensen worden gedwongen in de rat race
Moest een tijdje terug lachen, want m'n arts pullde een dr. Philquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
You need to learn to love and respect yourself cos no one else will.
quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeren neuken nooit meer werken
Staan ze steeds tegen mijn muren aan te pissen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:43 schreef Recce het volgende:
[..]
De sterkste schouders dragen de zwaarste lasten.
Welk land kun je dan aanraden?quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeren neuken nooit meer werken
Daar had IJs al een oplossing voor.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staan ze steeds tegen mijn muren aan te pissen.
quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:45 schreef CherryLips het volgende:
New Kids is wel een pareltje in de Nederlandse cultuur hč.
Alles onder stroom zetten? Ouchquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar had IJs al een oplossing voor.
Ik woon daar he, ik kan die types wel dromen johquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:45 schreef CherryLips het volgende:
New Kids is wel een pareltje in de Nederlandse cultuur hč.
Oh, dus het hotel is perfect?quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik woon daar he, ik kan die types wel dromen joh
Bestaan die Manta's ook nog? Dat waren wel mooie pauperbakken.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Crikey.quote:
Verklaart wel weer een hoop.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet meerquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zitten daar ook snaakse Poolse vrouwen in?
Komt het als een schok?quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Bestaan die Manta's ook nog? Dat waren wel mooie pauperbakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |