Daar had IJs al een oplossing voor.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staan ze steeds tegen mijn muren aan te pissen.
quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:45 schreef CherryLips het volgende:
New Kids is wel een pareltje in de Nederlandse cultuur hč.
Alles onder stroom zetten? Ouchquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar had IJs al een oplossing voor.
Ik woon daar he, ik kan die types wel dromen johquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:45 schreef CherryLips het volgende:
New Kids is wel een pareltje in de Nederlandse cultuur hč.
Oh, dus het hotel is perfect?quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik woon daar he, ik kan die types wel dromen joh
Bestaan die Manta's ook nog? Dat waren wel mooie pauperbakken.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Crikey.quote:
Verklaart wel weer een hoop.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet meerquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zitten daar ook snaakse Poolse vrouwen in?
Komt het als een schok?quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Bestaan die Manta's ook nog? Dat waren wel mooie pauperbakken.
Ik sidder nog na.quote:
De anus van de consumptiemaatschappij.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:52 schreef Karzai het volgende:
de kringloop is wel een leuk bedrijf maar je verdient er geen kut mee
we verwerken dagelijks honderden kilo's rotzooi die mensen niet meer nodig hebben
Een vriend van me had een totaal afgeragde Opel Ascona gekocht toen-ie 16 was. Die woonde buitenaf. Die had dezelfde motor als die Manta's, geloof ik. Gingen we een beetje mee sleutelen en door het weiland mee crossen.quote:
Dat werkt toch niet johquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:33 schreef Karzai het volgende:
is ook zo ben mij kapot aan het maken met drank, maar er zijn externe factoren die mij gek maken en dat probeer ik zo te dempen
Houdt mensen van de straat.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De anus van de consumptiemaatschappij.
Verbaast me nietsquote:
Denk dat je Future Man ook wel kan waarderen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |